Wat je even kwijt wil #71

De discussie wordt voortgezet vanaf Wat je even kwijt wil #70 - #5326 door Vaiana.

Eerdere discussies:

1 like

Defender werkt tegenwoordig te goed waardoor ik mijn piraterij niet meer kan installeren :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik ervaar vandaag veel hooikoortsklachten terwijl de pollen relatief rustig zijn volgens de pollenradar (geeft geel aan in mijn gebied terwijl het bij mij als rood of paars voelt) :rage:

2 likes

Same, ben echt benauwd weer

1 like

Wat. Een. Week…

Mijn moeder had gisteren een gesprek bij haar oncoloog en blijkt gelukkig geen uitzaaiingen met haar kanker te hebben, maar wordt gewoon oud.
Mijn vader hoorde gisteren dat hij COPD heeft en dat blijkt al een aantal jaren zo te zijn.
Ik heb sinds dinsdag een nierbekkenontsteking en zit nu aan de antibiotica. En was gisteren jarig.
En mijn tante kreeg gisteren een herseninfarct en ligt nu nog in het ziekenhuis.

Ik ben kapot…
:frowning:

18 likes

Iemand had ‘slay’ gereageerd op mijn moeder’s facebookfoto en toen moest ik haar uitleggen wat het betekende. Ze was bang dat het iets negatiefs was door de letterlijke vertaling. :rofl::rofl::rofl:

18 likes

Ik was vanmorgen naar de archive sale van Superbra en moest beetje gokken met maten soms want er was geen paskamer maar alles past :sunglasses:

15 likes

17534546920197325792645444504669

Argh ik heb mijn hele huis al 5 keer ondersteboven gekeerd maar mijn fietssleutel is spoorloos verdwenen. Ik leg hem juist altijd op precies dezelfde plek :cry:

Edit: omg op het moment dat ik dit berichtje typte kreeg ik ineens een epiphany en nu heb ik hem weer :raised_hands: Ik ben letterlijk de hele middag al aan het zoeken

16 likes

Hij zit niet nog in je fiets?

Nee daar had ik direct al gekeken. Maar ik heb hem net gevonden!! Forum power

4 likes

Ahhhh wat goed haha!!! :grin:

1 like

Ik probeer wat fitter te worden. Maar wanneer komt het moment dat je daarna blij bent? Tot nu toe lig ik elke keer met spijt en veel zweet een uur bij te komen. Waarom heb ik mezelf zo uit shape laten worden?!

6 likes

Waarvan heb je dan spijt? Eerste keer ooit dat ik hoor dat iemand na het sporten spijt heeft.

5 likes

Spijt van het uit shape raken, spijt van het doen van de work out.

3 likes

Ik heb altijd spijt van te veel bewegen.

1 like

Bij mij duurt dat altijd wel een paar weken. Het enige wat mij helpt is niet te streng voor mezelf zijn, niet alles geven dat ik helemaal kapot ben de rest van de dag (dan vind ik het ook veel minder leuk) en ook qua frequentie langzaam opbouwen. Daarnaast is het veel belangrijker om naast dat uurtje sporten juist voldoende te fietsen en wandelen, want dat zet meer zoden aan de dijk.

1 like

De vijgenboom in de achtertuin heeft er zin in. Ik heb gisteren al ruim een kilo geplukt en er zitten nog meer rijpe vijgen in.

43 likes

Ik heb echt zo geen zin om te werken vandaag :weary: hopelijk is het een beetje te doen.

3 likes

Mijn man heeft een massage voor me geboekt voor zometeen. Voor het eerst echt weg zonder baby. Heeerlijk maar ook spannend?! Echt waar slaat het op dat ik een beetje spanning heb.

20 likes