Same.
Ik ga zo wel ff de kast leeg trekken
Ik heb een vlek gemaakt in m’n nieuwe gele shirt met dit
En krijg het er niet uit!!! Heb al 2 keer ossengal en 2 keer Vanish erop gesmeerd
Rood of zwart? Misschien in de zon leggen?
Dat zwarte !! Echt stom want het is een leuk shirt en zit echt midden op
Dasty vlekkenspray en in de wasmachine
New york pizza komt mijn kant op🤡. Krijg je er ook van als je 1 dag keto probeert te eten. Thats stuff aint for me
Ik moet aan final destination denken bij de zonnebank. Ben al jaren niet geweest maar laatste keer dat ik er keer onderlag moest ik aan de scene denken dat ze geroosterd worden.
Oo lekker, ik heb zin in McDonalds
Ik oooook!!
Zachtgekookt ei met zwarte koffie zooooo lekker
Nog McDonalds gehaald?
Haha jaloers!!! Nog een week of 3 hardgekookte eieren hier
Nee helaas een slapende baby op me.
Vanavond avonddienst dus ik ga een kleffe cheeseburger halen
Ik heb al bijna zomervakantie maar had nog niets gepland omdat ik eigenlijk niet in m’n eentje weg wilde, maar 2 weken thuis zitten stond me ook niet aan. Dus heb net een super leuk huisje/ pod in Luxemburg geboekt in m’n eentje. Mooie wandelroutes, roadtrip in m’n eentje, dichtbij Luxemburg stad, mooie camping: heb er helemaal zin in
https://www.campinglapinede.lu/accommodaties/vakantiewoningen/pod_2#verblijf
Wat goed dat je dat gedaan hebt! Ziet er leuk uit, ben een paar maanden geleden ook naar Luxemburg geweest, echt mooie natuur. Veel plezier alvast.
Heb je ook de mullerthal trail gelopen? Schijnt heel mooi te zijn en deze camping ligt er tegenaan. En als je nog andere tips hebt houd ik me zeker aanbevolen haha
Helaas niet! Ik deed mee aan een fietstocht net wat meer boven het gebied waar jij zit. Maar wat ik online zie over die trail ziet er wel goed uit!
Voel me echt een hater maar ik ben blij dat de buren met 2 tieners en een kind op vakantie zijn. Het is nu echt doodstil in de tuin en anders hoor je toch wel vaak wat geschreeuw en geruzie. Het zijn gewoon aardige mensen hoor maar mijn god. Ik heb geregeld medelijden met de ouders. Wat een rust.
Is er een klagen over de KVK-topic? Man, wat een verschrikkelijke organisatie.
Ja, is heel mooi! Zeker wandelen. Je zit ook dichtbij de watervallen zie ik en diverse andere mooie dingen!