Ik moet weer werken vandaag na bijna 3 weken vakantie en het valt me zwaar.
Meteen maar even kijken wanneer ik in september/oktober weer vrij kan nemen
Ik moet weer werken vandaag na bijna 3 weken vakantie en het valt me zwaar.
Meteen maar even kijken wanneer ik in september/oktober weer vrij kan nemen
Ik ben 20 minuten te vroeg voor een zkh afspraak en werd wakker voor de wekker.
Meestal ben ik te laat of met veel gehaast en stress precies op tijd.
Dit is echt niet mijn dag. Zit op het werk en gewoon helemaal uit mijn doen. Geen ideeee waarom, maar kan wel janken gewoon. Heb een paar afspraken staan en daarna ga ik er maar vandoor denk ik en thuis verder werken, whatâs wrong with meee
Ik begon mân dag heel vrolijk en stapte in de auto om met mân hond naar het bos te gaan en toen was ineens mân auto stuk. En nu is mân dag kut omdat ik even niet weet wat ik nou moet doen. Twee jaar geleden gebeurde hetzelfde met mijn auto en zeiden bijna alle garages dat ie total loss was. Gelukkig was er 1 garage die het wel kon fixen, maar wel 1000 euro lichter. En nu gebeurt dus exact hetzelfde. En ik baal als een stekker, want ik heb dat ding echt nodig voor mân werk, maar ik heb momenteel geen buffer om een nieuwe te kopen en eigenlijk ook niet om een eventuele reparatie te betalen. Maar nu ga ik wss ook minder kunnen werken omdat ik geen auto heb. AarghhhâŠ
Ik moet nog 2 dagen werken en dan vakantie, maar boh deze dagen voelen echt als een eeuwigheid. Vandaag mega druk, en morgen nog beoordelingsgesprek, en dan VAKANTIEEE, mij niet bellen.
Ik ben net gebeld of ik kon komen (ja) dus ik ga zometeen maar meteen (zodat ik geen tijd heb om er tegenop te zien) en nu ben ik aan het fantaseren over alle zoetigheid na afloop (houdt me op de been)
Moest ook meteen terugdenken aan jouw post
Ik ben net zo onbeschoft te woord gestaan in een winkel, ben er helemaal van ontdaan eerlijk gezegd.
Het ging over een defect, maar ik werd gewoon belachelijk gemaakt.
Heb alles weer opgepakt en ben gegaan.
namen en rugnummers
He wat goed! Veel succesđȘđ»
Ik voer sinds twee weken de kauwtjes in mijn buurt, ik zorg dat ik altijd een zak walnoten bij me heb. En sinds afgelopen weekend komen ze ook bij mijn huis, ik zag ze eerst nooit in mijn straat ben benieuwd hoe dit verder gaat ontwikkelen
Wil even deze ultiem ontspannende muziek delen. Soort binaural beats met pianomelodieën en natuurgeluiden.
Gefeliciteerd, je bent geadopteerd. Scheelt weer slepen met eten nu ze weten waar je woont.
Het is een plaatselijke kampeerwinkel
Ik zag vorige week mensen surfen bij het strand en toen dacht ik: dat wil ik ook. En nu heb ik zaterdag en zondag surfles, echt zin in.
Ik dacht even door de berichten erboven dat dit over âEen klein levenâ ging en was al helemaal geschockeerd dat je het makkelijk weg vond lezen
God ik vind de tilburgse kermis echt heel leuk maar elke keer dat ik er overheen moet fietsen/lopen verlies ik toch een klein beetje levenslust
Eens in de 4/5 jaar heb ik gekke kronkel in mn hoofd dat ik naar de zonnebank wil. En dan lig ik daar en denk ik: WHYYYY. Waaaaarom wilde ik dit?!
Ik heb een paar weken geleden mijn enkel verzwikt en bleef pin houden. Dus huisarts geweest en die stuurde me door voor een foto. Los stukje bot te zien. Maar zit niet het gewricht in de weg dus laten we zitten. Hoeft niet in het gips.
Ik krijg daar echt error van. Dat er gewoon een stukje bot los zit alsof het nu dan nog weer extra pijn doet.
Ik heb gisteren en vandaag heel veel opgeruimd en gesorteerd. Echt rustgevend
Ik heb honger na het avond eten. Meh