Een paar keer per jaar nemen mijn partner en ik en een bevriend stel een doordeweekse dag vrij en gaan we uitgebreid fancy lunchen. Soms in een restaurant en soms kook ik en zorgt dat stel voor bijpassende wijnen.
Deze week doen we een kersteditie en ik heb er zooooveel zin in. Mijn huis ruikt nu naar gekarameliseerde witte chocolade (daar ga ik ijs van maken)
Ik stond net in de tram en 2 Franse mensen waren geĆÆrriteerd omdat de tram meneer (conducteur?) hun niet begreep. Dit speelde zich af in Amsterdam en ze spraken Frans tegen hem.
Hopelijk was het ook een ras echte Amsterdammer die ze tegen kwamen
Ooit een keer in de tram verstond de tramchauffeur ook iemand niet. In heerlijk plat Amsterdams kreeg de tourist terug ik versta je niet pik
Ik heb gister in een opwelling weer de schaar gepakt om curtain bangs te knippen en hoewel ik er gister blij mee was denk ik nu mwah
Ik moet opeens denken aan een keer op vakantie, twee Nederlanders voor mij stonden een hamburger te bestellen ābietje meer saus jaā En maar verbaasd zijn dat ze je niet begrijpen
De Titanic wordt verwijderd van Netflix :(. Dus hierbij jullie reminder om nog te gaan kijken deze kerst.
Ik kijk voor het eerst in mān leven met het mes op tafel maar sorry hoe weten deze mensen al deze dingen??? Ze hebben allemaal steeds 3 of 4 totaal random en best moeilijke vragen goed??? Ze wisten alleen niet wie blake lively was haha
Bij de slimste mens kan ik meestal nog wel redelijk meedoen maar hier ben ik een groot vraagteken
2 voor 12 al eens gezien? Dan weet ik vaak maar 2 vragen per ronde
Kan je wel snel opzoeken? Of ben je wel tevreden met een pennenset?
Als ik alles via wiki mag zoeken komt het wel goed haha
Dan ben je misschien beter geschikt voor het mes op tafel. Daar kan je tenminste nog doorheen proberen te bluffen. En de meeste kandidaten daar zijn schijterds
Dit! Ik zit daar ook vol verbazing naar te kijken. Alsof ze spelen met eigen geldā¦
Per seconde wijzer wint wat mij betreft
Ik vind dat echt een zenuwlijer quiz en ik hoop altijd dat het slechts een ronde sport is.
Of ā2 van 12ā zoals het in mijn schoonfamilie heet
Love 2 voor 12!
Astrid Joosten die zegt dat je de vraag kan terugvinden in de āKompjoeterā, het semi-gedwongen moeten meekijken naar het filmpje van de HKU studenten terwijl je eigenlijk de vorige vraag wil opzoeken, de boomer-kandidaat die steeds vergeet te bellen en de laatdunkende blik van Astrid als een team aangeeft niet een derde ronde te willen spelen. Want 2 voor 12 doe je immers niet voor het geld maar voor eer.
Wel benieuwd of die studenten dit juist leuk vinden en graag doen of dat het meer een āshit jongens, iemand moet weer een paar van die baggerfilmpjes in elkaar zetten voor 2voor12ā is.
Het is bijna half twee 's nachts en ik hoorde een of ander kutgeluid, uiteraard is dit het perfecte moment om met je slijptol aan de gang te gaan
Echt de mensen hier zijn stapelgek
Gelukkig regent het inmiddels dus was de lol er al weer af
De perfecte tijd om een fiets of katalysator te jatten. Lekker rustig op straat. Of zouden er serieus buren aan het klussen zijn?
Nou dat laatste is hier jammer genoeg niet heel bijzonder Aantal mensen met een omgekeerd ritme en die doen waar ze zin in hebben
Inmiddels is ook ergens brand dus je kunt best gelijk hebben, zijn ze alle sporen aan het uitwissen ofzo