Ik ben erachter gekomen dat bruine mascara mij veel mooier staat dan zwarte
Ik heb nog 3 uur om een deadline te fixen en dan hoef ik hopelijk geen beroepsexamens meer te maken. Kijk nu al uit naar het drankje om het te vieren!
Een collega heeft per ongeluk iemand ge-cct die niet in de cc hoorde (niets ergs ofzo maar wel een beetje raar om zo te krijgen) en nu heeft de ge-ccde persoon gereageerd met alleen het woord âgezienâ
Ik moet hier echt zo hard om lachen
Haha dit is sws iemand die daar iets mee doet wat niet mag. Geen huisklusje hoor
Dat wordt ook al gezegd zie ik
Dat verloren gevoel als je vakantie is begonnen: ik heb het gemist!
Spannend. Durf je het te eten?
Ik heb de allerlekkerste warme chocomel met slagroom ooit gedronken zojuist: earl grey hot chocolate met honey whipped cream
Melk opwarmen met wat bruine suiker, vanille en een kleeein beetje zout. Een earl grey zakje erin laten hangen voor een paar minuten. Daarna donkere chocolade van Lindt laten smelten.
Zelf slagroom kloppen met een beetje honing er doorheen.
He-mels.
Ik heb een nieuwe bank gekocht en ik ben zo blij!!! Mân eerste ânieuw vers uit de winkelâ meubelstuk ooit. Mega uitgave maar gaat mân huis zo veel comfortabeler maken.
Ik heb een robotstofzuiger gekocht en hij is nu net pas 10 minuten aan het ronddwalen en ik heb nu al spijt dat ik dit niet jaren eerder heb gekocht omg
En ja ik weet dat ik dat ding later nog ga vervloeken als ie niet goed genoeg zuigt of steeds vast komt te zitten maar ik ben nu volledig in de honeymoonfase
Ik zit meer dan een jaar later nog steeds in de honeymoonfase met mijn robot. Love dat ding!
Jaaa dat gebruik ik nu sinds een jaar of 5, inc donkerbruine eyeliner ipv zwart. Het staat me zoveel mooier, zachter en frisser in mân gezicht.
Ik heb al de hele dag verhoging en voel me niet helemaal lekker maar ook niet volledig ziek. Heel irritant, dus ik ga maar gewoon werken. Alleen aangezien alle kinderen in de klas al de hele tijd om en om ziek zijn, zal ik toch wel de pineut zijn gok ik.
Niet helemaal, moet het uiterlijk morgen af hebben maar wou het vandaag af hebben in verband met een kerstborrel. Maar ik ben keurig op tijd naar huis gegaan zodat ik morgen de rest kan fixen.
Mijn apple watch viel op tegels (wilde het riempje wat losser doen voor het slapen gaan) en zag later pas dat het geen stofje was maar het scherm in 1000 stukjes lag
Ohhhhh naar aanleiding van deze berichten ga ik ook bruine eyeliner proberen. Ik ben super bleek en draag altijd zwarte eyeliner, dus misschien maakt dit mij ook wat zachter!
Ik ben benieuwd!
Nog 5 uur werken en dan vakantie. Zo erg aan toe
Bijna!! Wanneer krijg je trouwens de sleutels van je nieuwe huis??
Ik, als grafisch vormgever, heb Canva altijd enorm gehaat. Maar inmiddels gebruik ik het gĂȘnant vaak đ« đ«
Wow de zon komt hier tevoorschijn