Morgenochtend lekker golfen en later op de dag nog een padeltoernooitje. Zin zin!
Ik was vanavond bij de show van de bankzitters en het was echt heel leuk en ook leuk om eens een keer in de Ziggo Dome te zijn
Ik heb sinds kort contact met familieleden in het buitenland (best verre familieleden) en eerst leken ze lief en gezellig maar nu betrap ik ze steeds op stomme leugens?? Bv iemand die foto’s plaatst in een mooie huis met dat ze verhuisd zijn en zo trots en dankbaar zijn en dan blijkt het een soort vakantiepark te zijn waar ze een paar dagen zaten. (Geen taalbarriere, het was echt zo gezegd)
Mijn moeder zegt dat dit wel normaal is in de cultuur daar maar ik heb er wel veel moeite mee.
Ik vind dit ergens hilarisch, waarom doen mensen dit joh snap wel dat het voor jou heel raar voelt
Ik heb net een mango met m’n handen ontpit, dus de bovenkant gewoon met vel één kant op draaien en dan de onderkant de andere kant op en toen had ik de steen helemaal clean in m’n handen
Voelde me echt even sterk, heb dat ook als ik avocado’s met 1 hand ontpit door ze tactisch te knijpen.
Huh? Ben wel echt benieuwd binnen welke cultuur dit is? Of bedoel je binnen de cultuur van die familie zelf?
Ik kan niet meer op TikTok door de ban maar gisteren het laatste uur dat het nog kon deed me echt denken aan het laatste uur op egf! Zo met zn alleen in 1 topic en van die last minute biechten!
Ik ben wel nieuwsgierig naar wat voor biechten er dan gedaan worden. Vind het haast jammer dat ik nooit tik tok heb gehad.
Voornamelijk dat video’s waarmee mensen ooit viral zijn gegaan gestaged waren en ze veel dingen deden voor views.
Ik zie alweer Amerikaanse mensen
Tiktok komt vanavond alweer online in Amerika door Trump
Oh je mist niet echt iets hoor. Het waren voornamelijk influencers die gingen opbiechten waar ze over hebben gelogen. Bijvoorbeeld een fitness influencer die eigenlijk een bbl heeft gehad, iemand die bekend was door haar “coffee talk” maar eigenlijk geen koffie lust etc.
Ook iemand die ik volgde waarbij gespeculeerd werd op Reddit dat zij en haar vriend uit elkaar waren maar toen later verscheen hij weer op haar TikTok en nu zei ze dat het waar was en ze toen echt een paar weken uit elkaar waren.
Ja nu dus!
Oh echt? Ik kan wel mijn eigen tiktoks weer zien maar er is niks in mijn feed.
Ik vind het wel grappig dat je geen koffie lust, maar dat wel je “ding” is online.
Heb echt een luie zondag en nu wil ik een dag extra weekend i.p.v. een drukke werkweek
Ik vind dat echt bizar eigenlijk
Lijkt me veel leuker om authentiek te zijn dan elke dag iets te moeten doen wat je eigenlijk helemaal niet leuk vind.
Vandaag alles officieel gemaakt. Als alles goed gaat krijgen we een hondje in April en ik ben zo blij omg haha
Huh dit is wel next level ‘in het buitenland wonen’ terwijl je ergens een maandje studeert.