Wat je even kwijt wil #70

Ik heb er een van de action en zelfs die vind ik helpen! Ik ben een notoire slechte slaper en kan er zelfs op in slaap vallen hahah, word er zó rustig van

1 like

Ik heb hem van Sanbo. Ik heb geen idee of er kwaliteitsverschil is… wat bij mij wel nodig is is dat ik er wel gewoon direct op lig met mijn huid, heb dus alleen ondergoed aan. Door mijn kleding heen, hoe dun ook, voel ik niets.

Lig je er wel lang genoeg op? Het werkt bij mij wel echt pas vanaf 20 minuten!

Ik hoor overigens ook goede verhalen over die van Brella Vio ofzo.

1 like

Woon je ook nog boven iemand? Daar had ik ook niet aangedacht en het maakt zo’n herrie als je hem laat vallen dus ik sta nu aldoor maar op een deken te oefenen. Als het wat beter gaat ga ik wel buiten hoepelen denk ik stuk makkelijker

3 likes

Nou daar heb ik wel aan gedacht, als ik mijn bank verplaatst voor de ruimte, valt de hoepel op mijn vloerkleed.

4 likes

Ik ben zwanger geweest en net gestopt met borstvoeding geven dus m’n cyclus is nog all over the place. En nu begint de app waarin ik mijn cyclus bijhoud de hele tijd over de perimenopauze. Stop it!

5 likes

Ik was the the Princess diaries weer eens aan het kijken en bij het banket word er een opmerking gemaakt waardoor ik meteen aan het forum moest denken. Vanaf 2:36

5 likes

Gisteren onder lichte druk uit geweest en nu is de klusjesman er alweer voor iets in huis.

Ik kan en wil dit niet meer. Ik ben hier te oud voor

3 likes

ik ben mijn vinted favorietenlijst aan het screenshotten en daarna de items aan het verwijderen want het is gewoon te onoverzichtelijk, kan niet relaxed terugscrollen en opzoeken en er staat te veel in (vinted zou echt een syteem met mappen en paginanummers moeten maken)

en ik heb van ongeveer 1 ruim jaar nu rond de 300 screenshots waar 8 items opstaan :face_holding_back_tears: dat zijn 2400 favorieten. met recht een verslaving te noemen

2 likes

En 300 screenshots vind je wel overzichtelijk? :joy:

35 likes

ja! vinted heeft een heel irritant systeem waarbij je scrollt en dan laden de volgende items pas en dat gaat helemaal niet snel. je kan nooit naar het einde komen of een random punt uitkiezen en tijdens het scrollen gebeurt er altijd wel iets waardoor de pagina herlaad en dan ben je weer bovenaan.
met screenshots kan ik veel beter globaal kijken door de afbeeldingen groot te maken en mijn scrollbalk te gebruiken.
en ik wil mn favorietenlijst ook gewoon leeg hebben maar ik heb teveel vintage en tweedehands ~pareltjes verzameld en merken ontdekt om alles zonder te kijken te verwijderen.

@Trivia ja ik zat daar ook aan te denken maar dan kan je in je afbeeldingen map niet snel zien wat er ongeveer op staat. en dit gaat ook prima.

1 like

Hoe doe je dat dan met zoveel favorieten? Koop je er ook wel eens wat van of is het vooral verslavend in de zin van die lijst bekijken en dan blij worden van die pareltjes?
Ik doe alleen dingen in mn favorieten als ik er nog even over na wil denken en dan in een minimalistische bui verwijder ik ze allemaal of verwijder ik ze als de items verkocht worden aan iemand anders. Heb pas 1x iets gekocht dat al langere tijd bij mijn favorieten stond

12 likes

ik laat het meeste gewoon staan, maar ik zoek niet per se altijd om te kopen, meer om te kijken en nieuwe merken of zoektermen te ontdekken. probeer ook weinig/minder (impuls)aankopen te doen en bewust mijn garderobe op te bouwen, dus soms koop ik idd dingen die ik een jaar geleden heb gefavoriet en denk hey ik wil dat nog steeds maar was er een jaar geleden niet zeker van/wilde niets kopen waar ik niet naar op zoek was.

3 likes

Ik lig in bad, eigenlijk wel lekker om dit zo tussen de middag te doen.

3 likes

Hoe meer je favoriet, hoe beter het algoritme leert wat je leuk vindt. Dan krijg je ook betere suggesties op die ‘voor jou aanbevolen’ pagina. Ik heb wel eens gehad dat ik een jas zocht in een groene kleur, maar dat die niet te vinden was. Heel lang kwam bijvoorbeeld alleen het zwarte model op Vinted. Ik heb toen al die jassen in de zwarte kleur gefavoriet en toen kwam die groene jas op mijn pagina als suggestie. Ik zat ook in een zoektocht naar een bepaalde luipaard jas en nadat ik veel jassen met die print had gefavoriet, kwam die jas die ik zocht ook als suggestie. Als ik het dan gekocht heb, dan verwijder ik al die favorieten weer want het is niet meer nodig.

10 likes

Ik heb al een keer een grote rode bonte specht in de tuin gezien. Vandaag zag ik twee Vlaamse gaaien.
Ik moet maar vaker pindaslingers ophangen

14 likes

Ik was met 3 vriendinnen in Utrecht kanaalstraat (ter context: 2 dragen een hoofddoek en 1 draagt de niqab) en toen kwam er een (buitenlandse, zelf ook hoofddoek dragende) vrouw naar ons toe en die zei boos ‘10.000 op jullie rekening om allemaal terug naar jullie eigen land te gaan! Succes”

Heel apart :rofl: als je zelf Nederlands bent en geen hoofddoek draagt snap ik waar je vandaan komt, maar in deze situatie had ik een hoop vraagtekens. Joke is on you ook want al die vriendinnen en ik zijn minstens 50% Nederlands.

Huuuuh. En waarschijnlijk waren jullie te verbaasd om door te vragen?

Eat een gekke situatie zeg.

3 likes

was het niet een (misplaatste) grap?

6 likes

Hahahaha ja ze liep zelf ook gewoon snel door. Vond het wel bijzonder :joy:

@instantramen nee dit was echt geen grap!

4 likes

Dit soort situaties maakt echt dat ik een hekel heb aan mensen. Echt doe normaal. Hopelijk heeft het niet jullie dag bedorven verder

4 likes