Winterdepressie ligt op de loer
Ik zat net opeens te janken om niets dus hier is hij ook binnen
Hier ook hoor! Die maar niet wegtrekkende mist heeft me precies het laatste zetje gegeven.
Janken op z’n Amsterdams
Verklaard wel mijn mood de laatste tween weken.
Ik ging de eerste twee weken van januari helemaal goed en nu heb ik echt 0 energie, nergens zin in en de hele dag chagrijnig
Classic januari: net na de kerst denk je dat je de winter dit jaar voor het eerst ooit gaat overleven en na twee weken komt de man met de hamer
Het zijn ook altijd mannen die ellende veroorzaken.
tip: winterslaap
ik ga elke avond gewoon rond 8 uur al in bed liggen
ik ben aan het verhuizen en heb geen bank meer dus dat was mijn excuus, maar het bevalt erg goed
ik slaap door januari heen
Hahahaha dit is zo waar, begin nu gelukkig mijn energie en zin in het leven een beetje terug te krijgen
Ik zou willen dat ik zou kunnen zeggen dat ik me mentaal en fysiek beter voel door uren met een reep chocolade op de bank te liggen Netflixen. Maar sinds ik hardloop en af en toe een YouTube workout doe, voel ik me zoveel beter en heb ik echt minder last van de januari dip.
Haha same, plus minder pijn in mijn nek/schouders, minder hoofdpijn. Als ik nu een dagje bankhang, word ik daar ook gelijk voor gestraft 🫠
Zo irritant dat dit ook voor mij klopt. Ik moet juist zo veel mogelijk naar buiten en met mensen zijn. Heb een dipje maar zie (meestal) nog wel de zin van het leven deze maanden…
Helaas is dit ook mijn ervaring. Vorige week heb ik de boel laten inzakken, maar deze week loop ik weer 10k stappen per dag en ga ik trouw naar yoga een paar keer per week en voel me ook daadwerkelijk beter
Keihard krijsen!
Werkt heel goed
Er zit een nieuw café bij mij om de hoek en ik had daar gisteren een koffie gehaald, en vanmiddag daar met m’n moeder afgesproken, maar ze was er wat eerder dan ik. Had de eigenaar haar aangesproken of haar dochter er wel eens kwam.
Ik telkens maar hopen dat ik zo tegen m’n dertigste toch eindelijk een eigen persoon aan het worden ben, blijk ik toch gewoon steeds een kopie van m’n moeder :”)
Hahaha oke lol ik dacht ik gebruik chatgpt voor de tweede keer in mijn leven om mij te helpen met het maken van een flowchart voor de verjaardag van m’n vriend (zodat ie zelf zn cadeau kiest uit drie opties). Zelf vragen en antwoordopties etc bedacht maar het was wel prettig om het overzichtelijk te krijgen. Toen vroeg het zelf of ik wilde dat ie het visueel maakte en ik dacht echt wowwww dit is veel beter dan ik het zelf ga kunnen knutselen toen ik het zag maar wtf het slaat helemaal nergens op
bedankt voor de inspiratie I guess?
Taaltechnisch moet chat nog wat beter worden. Overnachtie klinkt dan wel leuk.
Omg zo dom dit. Ik heb afgelopen weekend een boek gekocht. Vandaag lees ik het en ik denk “dit heb ik eerder gelezen!”.
Ligt het zelfde boek in de kast, maar dan in het Engels 🥹🤣
Nog erger, ik heb die ene nog niet eens uitgelezen hahahahahaha
Yessss voorjaarsjas kan weer aan