Eh ja en de hele week grijs en regen
Ik fietste om half 8 van huis, in het donker en de kou, en toen hoorde ik een merel fluiten. En dat geeft toch wat hoop
Ik werd vannacht helemaal leip? Ik dacht een beving + een soort knal te horen toen ik weer in slaap probeerde te vallen. Kan ook niks online vinden. 🫠
Dat heb ik ook best vaak! Echt gekke ervaring, altijd als ik bijna in slaap val. Ik denk dat het een variant is op de “val” ervaring als je bijna weg valt.
Hahaha, ja dit dacht ik vanochtend ook. Mijn lichaam schrok ook echt wakker.
Het komt wel overeen ja. Ik heb in het verleden ook auditieve hallucinaties gehad tijdens het in slaap vallen.
Ik heb een hele rommelige week gehad waar privé en werk enorm door elkaar liepen waardoor ik vandaag even niet zo goed weet waar ik moet beginnen (en eigenlijk op de bank onder een dekentje wil liggen ipv volwassen spul doen)
Mijn man is nu 2x mee gegaan naar mijn personal training en het is zo heerlijk hoe superieur en sportief ik me voel naast hem mijn dag kan niet beter beginnen.
misschien hypnagoge hallucinatie, heb ik ook vaak als ik slaaptekort heb of stress
Kan je dat niet gewoon lekker doen dan?
He wat vervelend dat het nog in je hoofd zit. Als mij zoiets overkomt en het overvalt me, dan kom ik daar de volgende dag wel op terug. Iemand kan je zonder opzet kwetsen en dan is het fijn dat je bewustwording creëert voor zijn gedrag. En anders hoef je het ook niet te pikken natuurlijk. Je hoeft niet gelijk stennis te trappen, maar een beetje assertiviteit is nooit verkeerd.
nee, ik moet vandaag gewoon werken
Dit klinkt als een soort chatgpt haha ik snap ook niet wat er nu precies staat
Dat je voor jezelf moet opkomen als je er een dag later nog mee rondloopt.
Weet niet of ik het positief of negatief moet zien dat je een vergelijking maakt met een computer app. Dit is me nog nooit eerder overkomen namelijk. Dat mensen mij hier een boomer noemen is wel een terugkerend thema.
Oh geen idee hoe mensen je noemen. De manier van typen viel me op en vooral de beginzin is echt zo’n chatgpt-zin.
Okee dat kan. Ik heb het zelf nog nooit gebruikt. Dus ik kan hier niet over meepraten.
Ik zat op pinterest en zag een leuke jumpsuit die ik wilde zoeken met de zoekfunctie daar en ik klikte maar het zoekscherm verscheen niet, dus klikte ik nog een paar keer agressief en nu heb ik die foto gestuurd naar een exdate waar het niet soepel mee is afgelopen
Mijn (Vlaamse, dus hij is verder niet heel bekend met het Nederlandse leenstelsel) vriend vroeg net heel serieus: ‘Hoe zit dat nou met die compensatie voor die kutgeneratie?’
Ik heb zo hard gelachen, hij bedoelde pechgeneratie maar blijkbaar vond hij ‘kutgeneratie’ ook wel een geloofwaardige term
Is ook wel passender