Wat je even kwijt wil #70

Hahah dit doet me denken aan dat ik naar de huisartsenpost heb moeten gaan omdat ik allemaal vlekken voor m’n ogen had en ze dachten dat ik een acute hoornvliesontsteking had. Dit bleek te komen omdat ik uren op m’n zij in m’n bed had gelegen series kijken op m’n ipad met 1 oog dus half dicht.

33 likes

dit doet me denken aan die ene post hier laatst over iemand die naar de HAP ging en die huisarts haalde een toverstaf uit zn bureau hahahah

ik ga hem NU zoeken

edit: gevonden. echt savage

52 likes

HAHAHA. What the fuck.

3 likes

tubing is echt mijn favo troll :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Eerlijk, dit is wel wat ik vaak bij klanten wil doen en ook wel eens gezegd dat ik helaas geen toverstokje heb hahaha

3 likes

Ik heb echt zo’n leuk verjaardagsfeestje gehad dit weekend. Ik had een karaoke kamer geboekt, en het was echt hilarisch. Vervolgens heb ik nog mijn James blunt imitatie op het open podium gedaan, wat nog een bucketlist item voor mij was :joy: en gingen mijn zus en ik nog dragosta din tei op het podium zingen en hadden we een dronken vriendin gemaakt die mee ging doen haha. Vervolgens gingen we naar huis en heb ik met mijn vriend en zijn beste vriend nog tranen gelachen om vanalles en nog wat terwijl we overgebleven verjaardagstaart aten. Ik was de volgende dag wel helemaal verwoest haha maar nog steeds helemaal blij ervan. Het was echt zo’n leuke avond, echt de eerste keer in jaren dat ik me weer eens zo gevoeld heb.

121 likes

Voor het eerst in mijn leven ergens halverwege op de fiets een bloedneus gekregen. Top…

2 likes

Wist niet eens dat 280 kon, joh. Vind 180 al intens tijdens het sporten.

2 likes

Ik had zoiets bizars net. Was aan t rennen naar de tram, een oudere man achter me ook, er stond best een windje en blijkbaar was zijn tas opengegaan, want opeens vloog er een briefje van 10 voorbij me. Ik wilde m’n tram halen dus dacht in eerste instantie ‘tja, jammer, beter opletten’, maar toen vlogen er opeens allemaal briefjes van 50 voorbij?? :scream: Dus toen ben ik met een andere vrouw die man gaan helpen, briefjes met onze voet tegengehouden en opgeraapt enzo, volgens mij uiteindelijk alles gevangen! Man helemaal met tranen in z’n ogen en in de (volgende) tram nog helemaal dankbaar, verhaal dat ie al 50 jaar in die wijk woonde maar dat het zo veranderd was en dat er tegenwoordig veel jongeren in de buurt wonen die wel een beetje ‘stout’ zijn dus dat ie blij was dat we hadden geholpen :sweat_smile:

Had wel een beetje zo’n gevoel:

image

95 likes

Gisteren was echt een horror maandag maar vandaag vliegt echt voorbij. Ga vanavond ook lekker spontaan uit eten. :clap:t3:

2 likes

Huuuh wat echt precies zo’n scène uit een film dit.

1 like

Het is ook niet heel aangenaam nee.

5 likes

Haha het waren er niet zoveel als in dat plaatje hoor, maar wel een stuk of 10 vijftigjes denk ik en nog wat tientjes en twintigjes. Maar het voelde idd heel absurd allemaal :sweat_smile:

2 likes

Ik ben mijn kasten en dozen aan het opruimen en vond daarbij mijn oude minilaptop terug. Wonder bij wonder werkt het nog. Kijk eens wat er nog open stond in de browser:

Nostalgie haha.

126 likes

Omg zelfs met het geheim-account nog!!

13 likes

ohhh ja waarom is die hier niet

5 likes

Weinig veranderd eigenlijk, behalve dat het biechttopic misschien wel meer goede biechten had (of het was toen ook al discussie over wat wel en geen biecht/mening/OMGreactie was)

4 likes

@Enthusiasm is ook niks veranderd hè?!

12 likes

Hahaha nee forever the same since day 1 :1st_place_medal:

22 likes

Kijk @Vaiana zo kan het ook! :rage:haha

3 likes