Huuuh wat echt precies zo’n scène uit een film dit.
Het is ook niet heel aangenaam nee.
Haha het waren er niet zoveel als in dat plaatje hoor, maar wel een stuk of 10 vijftigjes denk ik en nog wat tientjes en twintigjes. Maar het voelde idd heel absurd allemaal
Ik ben mijn kasten en dozen aan het opruimen en vond daarbij mijn oude minilaptop terug. Wonder bij wonder werkt het nog. Kijk eens wat er nog open stond in de browser:
Nostalgie haha.
Omg zelfs met het geheim-account nog!!
ohhh ja waarom is die hier niet
Weinig veranderd eigenlijk, behalve dat het biechttopic misschien wel meer goede biechten had (of het was toen ook al discussie over wat wel en geen biecht/mening/OMGreactie was)
Hahaha nee forever the same since day 1
Nou ja zeg!
Wees blij dat ze geen Renesmee profielfoto heeft op dit moment
We hebben net kippenvleugels gegeten maar door het intrekken van de saus zagen we niet goed of het gaar was. Nu hebben we half gare kip gegeten en staat de rest weer in de oven.
Nouuuuuuuuuu ik kan het niet aan hoor, ik ben zo bang dat ik ziek wordt en die kip hoef ik ook niet meer.
Ik heb helemaal buikpijn van de stress
Ik had nooit verwacht het te kunnen zeggen maar ik ben geslaagd!! Toch nog een vervolgopleiding afgerond 🥹 en ik ga misschien nog een vervolgstudie doen. Maar nu eerst lekker drankjes doen en het vieren.
lol ik zie mijn account ertussen staan haha, wat erg
Wie dan? haha
Pfffrt hater! Ratatouille is een lieve baby!
Woww het aantal views van het youtubers topic
Eigenlijk vraag ik me toch wel af hoeveel ze door die topics aan advertentie inkomsten konden binnenharken bij Hearst op de hoogdagen aangezien de demografie ook echt top was.