Woww het aantal views van het youtubers topic
Eigenlijk vraag ik me toch wel af hoeveel ze door die topics aan advertentie inkomsten konden binnenharken bij Hearst op de hoogdagen aangezien de demografie ook echt top was.
Of het opbiechttopic Zoveel lurkers
Je kunt wel rustig dingen opbiechten in het single reizen topic, dat leest niemand
Oke nog geen klachten na 17 uur dus misschien viel het wel mee hoeveel we van de rauwe kip op hebben.
Zo verschrikkelijk slecht geslapen hierdoor 🥹🤣
Je wordt er toch ook alleen maar ziek van als er dan toevallig in die kip salmonella zit? Denk dat het in praktijk meevalt hoe snel je ziek wordt als je rauwe kip eet.
Maar denk idd dat je je wel veilig kan voelen nu je zo veel uur verder bent!
Gezien de reactie denk ik dat er een fobie speelt, misschien iemand die niet graag een barfje legt?
Vloerpizzaatje bakken
Omg ik was gisteren ergens eten en toen liet iemand van de bediening per ongeluk een hele pizza op de grond vallen, en toen kwam ze later onze pizza brengen en zei ze “gelukkig geen vloerpizza voor jullie” en ik was die term echt vergeten maar de eetlust verging me gelijk
Echt nooit geweten haha
Naast salmonella heb je ook nog Campylobacter, dat kan voorkomen in rauwe kip.
Ja zeg dat lekker op dit forum waar bijna de helft al vies van zichzelf is
omg dit doet me denken aan dat ik ooit een groepsapp had die ‘school’ heette met vrienden zodat we gewoon over alles en iedereen konden klagen want niemand die je telefoon pakt zou ooit je groepsapp ‘school’ gaan lezen
geen idee waarom we dat logisch vonden
Ik vind het wel een goeie eigenlijk haha
Je had op EGF toch ook zo’n topic dat over werken bij sekschat ging dat naaitopic (of misschien niet met deze pun) heette
ja daar moet ik ook altijd aan denken iets van oma of breien ofzo
Oh ja klopt en daarin zaten allemaal mensen die in zo’n sekschat werkte toch
ja volgens mij ging het breitopic daarover
en het omatopic ging dan echt over breien
Ja het breipatronen topic!
Dit kan alleen maar opknappen van sociale huur.