Wat je even kwijt wil #70

Crimineel slecht zou ik denken.

6 likes

Meestal een bejaarde of eigenaar van een tearoom die voor de lol moorden oplost en dan zonder gruwelijke details maar met een beetje humor en gezapigheid. Boring

2 likes

En Miss Marple dan?!?! En Jessica Fletcher!!! :sob:

5 likes

Jeetje wat naar zeg, sterkte!

2 likes

:eyes:

6 likes

Had vanavond een diner bij een vriendin met allemaal meiden die ik niet kende maar het was zo gezellig. Helemaal voldaan in bed nu.

31 likes

Wow, als enige online. Thnx dochter

6 likes

Dat zag ik vorig jaar ook in Waterstones in Londen, vond dat toen ook zo gek.

7 likes

De kaften zien er ook echt gezellig uit :joy::smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Cozy crime is een van mijn favo genres :see_no_evil: niks leukers dan amateur detectives die moorden oplossen.

12 likes

Haha ja ik vind het ook leuk hoor. Maar eigenlijk is de term natuurlijk wel behoorlijk ziek :joy:

4 likes

Hahaha ja als je er over nadenkt wel :joy: maar kan het iedereen aanraden, vooral als je wel van detectives houdt, maar niet van thrillers!

1 like

Cozy mystery is al een wat betere term denk ik. De Thursday murder club boeken zijn dit natuurlijk ook en razend populair.

1 like

Zag laatst de spicy niche bij van der Velde in Zwolle. Ik wist wel dat het populair was hoor maar om t zo als een heel genre bij elkaar te zien
 :sweat_smile:

17 likes

Hahahaha wel een originele manier om Harry Potter zo weg te plakken.
En had mijn boekenwinkel maar zo’n spicy rek. Ik zou alles dan kopen :joy:

4 likes

Echt gĂȘnant

12 likes

Dit viel mij net ook pas op, spicy Harry Potter :man_mage:t3::hot_pepper::nerd_face:

3 likes

Dit is echt wat er mis is met deze maatschappij.

5 likes

Ik ben zo preuts en seks afwijzend opgevoed dat ik echt voor geen goud voor dat schap zou staan gaan zoeken
(En nee ik vind niet dat dat goed is)

6 likes

Wat is hier precies gĂȘnant aan?

7 likes