Nee, maar zoals ik zei: ik vind het gênant. En mensen wringen zich hier in bochten om te zeggen dat het heeeel normaal is allemaal. Dat vind ik apart
Ik heb niet het idee dat ik of de anderen me in bochten wringen. Ik vind er gewoon NIETS raars aan. Ieder zijn smaak.
Maar inderdaad, agree to disagree.
Zat je niet toevallig eerste klas met een tweede klas ticket? Tegenwoordig laat een conducteur je dan idd gewoon zitten zonder iets te zeggen en volgt de rekening/boete achteraf
Nou eigenlijk wel ja. Er zullen vast ook spice boeken zijn met voornamelijk seks, maar veel hebben een fantasy plot, met magie en worldbuilding. En dus ook spanning. Het zijn ook vrij feministische boeken, in tegenstelling tot de bouquetreeksen. Ik lees ook boeken die jij waarschijnlijk niet gênant vind, maar geniet ook heerlijk van dit schap hoor.
Maar waarom is het gênant? Het is maar een verhaal waar seks in beschreven is?
Ja seksscenes als puber waar mijn ouders bij waren vond ik gênant maar dit?
Ik heb een persoonlijke kaart, dus misschien gaat dat nu automatisch als blijkt dat er niet is ingecheckt. Vind het echt gek, hoewel ik snap dat als het zo gaat, ze een hoop discussies ontlopen. Aan spam zat ik ook te denken, maar ik hoef nergens op te klikken en in de mail is aangegeven dat het bedrag wordt afgeschreven bij mijn volgende factuur. Lijkt dus wel legit te zijn.
@Babka Meestal duurt het een paar dagen voor de rit zichtbaar is, dus ik ga morgen gewoon even bellen. Snap het best als ze een nieuwe werkwijze hanteren, maar ergens op gewezen te worden is toch ook wel fijn!
@Xiomara Nee ook niet, het was juist heel rustig dus ook geen reden om daar te gaan staan. Ik ben echt benieuwd, zo ook niet weten of het op de heen of terugweg was
Het is alsof jij de enige Sane persoon bent in dit hele topic
Maar ik geloof ook totaal niet in ‘we listen and we don’t judge”, ik vind je sneu als je dit leest.
Bedankt
Ik vind het een beetje hetzelfde zoals seksspeeltjes: prima dat je die hebt hoor, maar je hoeft ze niet boven te halen als je op de trein zit.
Niet alles MOET zo openbaar genormaliseerd worden.
(Ik vind het trouwens ook opvallend dat smutboeken en smut audio meteen een enorm onderdeel van je persoonlijkheid lijkt over te nemen. Stel je voor dat ik hier constant over de inhoud van mijn private zoekgeschiedenis zou praten lol.)
Niet gelovig, gewoon preuts.
Het lijkt er meer op dat jij alles blijft weerleggen en je in allerlei bochten wringt om maar te benadrukken dat het níet normaal is.
Ik vind heel zo’n schap ook overdreven, maar misschien ook juist fijn voor mensen zoals jij die dit ab-so-luut niet willen lezen. Weet je in ieder geval zeker dat je niet per ongeluk een boek met daarin een expliciete seksscène te pakken hebt.
liever dat iemand dat leest dan alleen maar zooi van arnon grunberg en vergelijkbare zielige mannetjes
Onderstreept wel echt mijn theorie dat deze boeken zo populair zijn omdat niemand meer dramione fic leest op fanfiction.net
En je hoeft lekker ordinaire shit ook niet te intellectualiseren. Lees het lekker omdat je er geil van wordt maar je hoeft er toch verder niks omheen te verzinnen.
lezen jullie lekker je pulp, en laat mij jullie lekker judgen. en dan judget iemand anders mij weer om iets anders. is toch gewoon de circle of life
Dit is niet helemaal waar, bouqetreeks is de afgelopen jaren erg veranderd en feministische geworden. Als je er wat meer over wil weten zou je deze boeken eens kunnen lezen
Mensen, we gaan weer gewoon ontopic met jullie alledaagse dagboekposts. Als je verder wilt posten over boeken of dit onderwerp kun je naar het algemene boekentopic.
Heeee wat goed! Had nog heel veel punten en net alles gedoneerd.
Ik heb gister een pantalon gekocht waarbij de knoop te veel naar een kant zat. Gewoon fabrieksfout oid. Wel gekocht want hij zit mooi. En nu heb ik net de knoop verzet met behulp van een google tutorial plaatje en ik voel me dan zo’n baas als zoiets lukt