safari heeft bij mij vaak de bug dat ie een logo van een andere site laat zien
maar nu heeft het forum het logo van de politie hahaha🚓
safari heeft bij mij vaak de bug dat ie een logo van een andere site laat zien
maar nu heeft het forum het logo van de politie hahaha🚓
Biechtpolitie controleert actief!!
Maar zijn er veel honden opgehaald door de eigenaren?
Ja af en toe ging er een hond naar huis
maar we kregen er ook weer nieuwe honden bij
Ik kreeg vanmorgen al dagcreme in mijn oog, foundation op mijn vest en het boterklontje voor mijj ontbijt viel op de grond
Het was een eneverend half uur.
When it rains it poors…
Maar pech komt in drievoud dus nu ben je de rest van de dag succesvol!
De verwarming op kantoor doet het niet dus ik wil eigenlijk gewoon naar huis maar kan niet door afspraken vandaag
Ik heb voor het eerst in mijn leven glowworms gezien en het was zo magisch! In het donker zag je dan opeens allemaal lampjes
Neusspray met xylo is echt de nectar van de goden als je strontverkouden bent had het nog nooit gebruikt en ben helemaal onder de indruk van hoe snel het werkt (ik weet dat je het max 7 dagen mag gebruiken)
Precies de reden waarom zoveel mensen hooked zijn.
hahahaha
Hahahaha ben al een paar jaar afgekickt maar amen sister
Xylo zou echt zo’n naam zijn die Grimes of Elon Musk aan een kind zouden geven.
Ik zou willen dat ik altijd zo zou kunnen ademen als met xylofoon neusspray. Wat een hemel als je dat de normale standaard is.
Met xylo slaap ik ook direct met mijn mond dicht.
De tweede keer viel het me wel op, de eerste dus niet.
Daar gaat je neus wel van open ja
Ik stond net in de badkamer mijn tanden te poetsen, in het donker want was een beetje overprikkeld
Ik dacht dat mijn kat gezellig mee was dus zat lekker tegen haar aan te lullen. Maar mijn kat was beneden, dus bleek tegen witte trui en een bruine rok te praten.
Mijn collega heeft een slangen tattoo in zijn nek, hij zit nu voor mij te werken en ik voel me bekeken door het enge beest
Toch gezellig in 2025, jaar van de slang