Wel skills hoor, lijkt me echt moeilijk.
“griepJE”
Vooral uit de mond van een man klinkt dat niet, zij hebben nooit een griepje maar altijd een monstergriep des doods
Haha ik kwam een keer terug en toen was mijn straat afgesloten dus auto aan de andere kant van het plein gezet. Kom daar een dag later langs fietsen en denk
Heeee dat is net zo’n auto als die van mij, wat toevallig (we hebben nogal een specifieke)
-weg-
Als je googelt op ‘ducttape op deurbel’ zie je best veel artikelen over dat dit een truc is van inbrekers. Niet om je bang te maken, maar de wijkagent dit even laten weten zou ik zeker doen.
Tuurlijk is dat niet overdreven. Zou zeker even bellen dat kan nooit kwaad.
Ik ben een solo citytrip aan het regelen (ben inbetween jobs, dus echt zonde als ik niet wegga) en ook een beetje spannend want het zal dan de eerste keer zijn dat ik écht helemaal alleen ga. Maar toen ik het mijn moeder net vertelde van mijn plan reageerde ze zo negatief ga dan ook helemaal aan mezelf twijfelen, zo stom.
Niks van aantrekken! Gewoon doen hoor, heb ik vorig jaar ook voor het eerst gedaan en ik vond het echt heel leuk! Toen ik naar het vliegveld ging even minder, toen dacht ik echt waaaarom wilde ik dit. Maar heb er enorm van genoten en zou het zo weer doen.
Hartstikke leuk juist! Wordt vast een ervaring met veel leuke momenten en misschien ook ergens een minder of lastiger moment, maar dat hoort er ook gewoon bij! Echt, alleen maar goed om te gaan en te doen en daarna wil je vast alleen maar vaker! Waar ga je naartoe?
Oh superleuk!
Moeders kunnen er wat van hoor, ik was al getrouwd en al en ging een weekendje plannen waarop mijn moeder iets zei als Nou ik weet niet wat ik daarvan moet vinden
Ik vroeg niet om toestemming moeders ik deel wat mee
Oh en wat ik vond helpen was dat ik dacht: het ergste wat kan gebeuren (ok even dingen als vermoord worden buitengesloten) is dat ik het niet leuk vind. Dan weet je dat ook en als het echt zo afschuwelijk is ga je eerder naar huis.
Bijna zeker Berlijn (al zit ik nog een beetje te twijfelen over Hamburg) het is ook niet zo ver met de trein en ik ga met name musea bezoeken (ben een geschiedenis nerd) en lekker chillen in koffietentjes dus begrijp niet dat ze zo reageerde. Woon op mezelf dus moet normaal ook al veel alleen doen
Leuk! Berlijn is leuk en chill en fijne vibe en gewoon een leuke stad. En inderdaad niet zo heel spannend als je in Nederland ook wel eens de deur uit gaat
Berlijn is trouwens wel echt leuker dan Hamburg!
Na een huilerige zaterdagavond, heb ik nu echt een chille zondag. Vanmorgen nieuwe sportkleding gekocht, verse broodjes gegeten en net midden op de dag in bad geweest
Ja leuk!! Ik kan je nog veel tips sturen
Berlijn is super chill (en leuk) om alleen heen te gaan. Helemaal als je van musea houdt. Volgens mij hebben wel meer moeders zo’n reactie omdat ze het een beetje spannend vinden en dat komt dan super rot over. Niks van aan trekken (makkelijker gezegd dan gedaan en het blijft jammer) en lekker gaan!
Ooh dit heb ik ook gedaan en heb zo genoten veel plezier
Ik ben nu voor het eerst helemaal alleen op vakantie, (geen citytrip) en over het algemeen bevalt het wel goed! Vind alleen het avondeten kut dus meestal eet ik iets op mn hotelkamer haha. Voel me af en toe even een eenzame loser maar aan de andere kant vind ik het ook zo heerlijk dat je met niemand anders rekening hoeft te houden!
Ik ben net aangekomen in m’n hotel in Italië, mn badkamer heeft een bidet en daar ligt dit bij?
Ik heb de afgelopen dagen weer totaal geen zin om te koken moet mezelf morgen echt weer gaan dwingen om minimaal 4 dagen te koken.