Na een hele winter bijna niet ziek te zijn geweest nu opeens sinds gisteren buikgriep te pakken (denk ik, heb dit nog nooit eerder gehad) en dat in mijn verjaardagsweek + net wanneer ik iemand nieuw aan het daten ben… Begon gisterenavond met buikpijn, dan diarree, hoofdpijn en uiteindelijk ook overgeven. Ik heb gisteren al bijna in mijn bed gepoept, ik stink, ik ben eenzaam en alles doet pijn. Vandaag wel niet meer overgegeven maar moet nog steeds om de zoveel tijd naar de wc lopen. Jezus christus, dit is zo afgrijselijk, vooral het besef dat ik helemaal op mezelf ben en eigenlijk op niemand echt kan rekenen… Nouja, nee, vast wel mensen die me zouden helpen als ik her vraag maar niemand waardoor ik wil geholpen worden in deze vreselijke en kwetsbare toestand waarin ik me bevind ofzo.
Oke edit: toevallig krijg ik terwijl ik dit post net een bericht van mijn date dat hij me morgen wel wilt komen bezoeken, maar het is allemaal nog zo nieuw dat ik een beetje schrik heb om me in deze staat open te stellen ofzo?