Bij mij begon het wel met meteen heel koud zijn (en later heel warm) en daarna pas verkoudheidsklachten. Ik hoop voor je dat het bij een gewone verkoudheid blijft!
Bij mij begon het echt een met een koortsgevoel in mijn hele lijf, rillerig, warm en heel veel spierpijn.
Het begon vorige week dinsdag (28) en ik ben nog steeds niet helemaal hersteld. Ik ben nog steeds snotverkouden maar dat kwam wel echt later. Gelukkig komt het nu wel los. Maar ik heb nog heel weinig energie, ben veel moe en voel mij niet ziek genoeg om thuis te blijven maar werken vraagt eigenlijk teveel van mijn lijf.
@ellegirltalk zo begon het met mij ook. Spierpijn, moe, koud, hoofdpijn. Toen dacht ik we zijn er wel weer na 3 dagen en toen werd ik dus extreem verkouden. De vermoeidheid blijft, evenals de hoofdpijn, maar dat komt doordat mijn voorhoofdsholtes volgens mij nog vol zitten. ( het begon bij mij die zondag dus 26)
Oh ja de hoofdpijn vergeten! Bij mij ook ongeveer na 3 dagen verkouden. En na een week ofzo kreeg ik een hoest die echt gigantisch vastzat. Het voelde alsof ik het los kon hoesten, maar dit lukte niet. Uiteindelijk echt meeega hoofdpijn van het gehoest weer
Ik heb na een ruime week vooral nog totaal geen eetlust. Word er echt gestoord van. Meer mensen die dit hebben?
Ik hoorde dit gisteren ook iemand zeggen op een feestje waar ik was. Hij vertelde daarom te denken dat het geen griepje is geweest.
Huh? Maar wat dan wel?
Ik was vorige week ziek maar niet die monstergriep: was flink verkouden, spierpijn, koud/warm (geen koorts), hoofdpijn, algehele malaise-gevoel. Dus kan ook nog natuurlijk! Was week bij mij zoiets,
Covid
Wat een onzin, lang geen eetlust hebben past vooral bij hoe ziek je bent (geweest), maar differentieert niet tussen covid of influenza of een bacteriële longontsteking of nog een ander virus.
En het is ook nog heel persoonlijk.
Uiteindelijk maakt het ook niet uit of het griep heet of corona, beide zijn virus ziektes en je kan van beide flink ziek zijn
ik voel me al twee dagen katerig terwijl ik niets gedronken heb zo’n alles overheersende hoofdpijn die niet weggaat met paracetamol (en ook niet met paracetamol en ibuprofen).
Ja en ook wel langer dan een week. Maar goed ik heb pds dus mijn buik wordt niet happy van griep en voordat dat op orde is duurt soms even. Maar die ‘nawerking’ van geen eetlust had/heb ik ook behoorlijk.
Ach wat rottig. Zeker als je dit vaker zo hebt. Ik heb ook behoorlijk last van m’n buik, echt heel irritant allemaal, en helpt ook niet om een beetje te herstellen zo hele dagen niks eten.
Er staat vanavond iets op het menu en als ik er alleen al aan denk kan ik wel over m’n nek gaan.
Bij mij begon het afgelopen woensdag met zo’n rauw gevoel in de keel en had op een gegeven moment na een wandeling opeens het gevoel dat ik ging flauw vallen. Heel snel buiten adem ook van de kleinste inspanning. Donderdag kwam daar koorts en hele erge verkoudheid bij, en sinds vrijdag veel hoesten en ben sindsdien ook mn stem kwijt. Vrijdagnacht kwam er ook nog lekker diarree bij en heb toen nauwelijks kunnen slapen
Nu nog vooral veel last van slijm wat vast zit, die stem die weg is en pijnlijke ribben van t hoesten.
Meine gute ik dacht dat mijn auto gestolen was, 10 minuten totaaaaale paniek…
Heb ik mijn auto bij de supermarkt laten staan gister ik ben dus na de boodschappen met de kinderwagen naar huis gewandeld ipv terug naar de auto.
Ik heb dit een keer gehad toen ik bij vrienden op bezoek was en de auto een stuk verderop moest parkeren. Ik had 'm ergens anders geparkeerd dan ik dacht, dus stond op de verkeerde plek te zoeken.
Mijn hart heeft toen even overuren gemaakt.
Zoekt iemand nog een leuke nieuwe hobby?
https://www.instagram.com/p/DDxIn_7NuGM/
Ik vind die vrouw soms een hoog Kim-Holland-gehalte hebben.