Wat een onzin, lang geen eetlust hebben past vooral bij hoe ziek je bent (geweest), maar differentieert niet tussen covid of influenza of een bacteriële longontsteking of nog een ander virus.
En het is ook nog heel persoonlijk.
Wat een onzin, lang geen eetlust hebben past vooral bij hoe ziek je bent (geweest), maar differentieert niet tussen covid of influenza of een bacteriële longontsteking of nog een ander virus.
En het is ook nog heel persoonlijk.
Uiteindelijk maakt het ook niet uit of het griep heet of corona, beide zijn virus ziektes en je kan van beide flink ziek zijn
ik voel me al twee dagen katerig terwijl ik niets gedronken heb zo’n alles overheersende hoofdpijn die niet weggaat met paracetamol (en ook niet met paracetamol en ibuprofen).
Ja en ook wel langer dan een week. Maar goed ik heb pds dus mijn buik wordt niet happy van griep en voordat dat op orde is duurt soms even. Maar die ‘nawerking’ van geen eetlust had/heb ik ook behoorlijk.
Ach wat rottig. Zeker als je dit vaker zo hebt. Ik heb ook behoorlijk last van m’n buik, echt heel irritant allemaal, en helpt ook niet om een beetje te herstellen zo hele dagen niks eten.
Er staat vanavond iets op het menu en als ik er alleen al aan denk kan ik wel over m’n nek gaan.
Bij mij begon het afgelopen woensdag met zo’n rauw gevoel in de keel en had op een gegeven moment na een wandeling opeens het gevoel dat ik ging flauw vallen. Heel snel buiten adem ook van de kleinste inspanning. Donderdag kwam daar koorts en hele erge verkoudheid bij, en sinds vrijdag veel hoesten en ben sindsdien ook mn stem kwijt. Vrijdagnacht kwam er ook nog lekker diarree bij en heb toen nauwelijks kunnen slapen
Nu nog vooral veel last van slijm wat vast zit, die stem die weg is en pijnlijke ribben van t hoesten.
Meine gute ik dacht dat mijn auto gestolen was, 10 minuten totaaaaale paniek…
Heb ik mijn auto bij de supermarkt laten staan gister ik ben dus na de boodschappen met de kinderwagen naar huis gewandeld ipv terug naar de auto.
Ik heb dit een keer gehad toen ik bij vrienden op bezoek was en de auto een stuk verderop moest parkeren. Ik had 'm ergens anders geparkeerd dan ik dacht, dus stond op de verkeerde plek te zoeken.
Mijn hart heeft toen even overuren gemaakt.
Zoekt iemand nog een leuke nieuwe hobby?
https://www.instagram.com/p/DDxIn_7NuGM/
Ik vind die vrouw soms een hoog Kim-Holland-gehalte hebben.
Wel skills hoor, lijkt me echt moeilijk.
“griepJE”
Vooral uit de mond van een man klinkt dat niet, zij hebben nooit een griepje maar altijd een monstergriep des doods
Haha ik kwam een keer terug en toen was mijn straat afgesloten dus auto aan de andere kant van het plein gezet. Kom daar een dag later langs fietsen en denk
Heeee dat is net zo’n auto als die van mij, wat toevallig (we hebben nogal een specifieke)
-weg-
Als je googelt op ‘ducttape op deurbel’ zie je best veel artikelen over dat dit een truc is van inbrekers. Niet om je bang te maken, maar de wijkagent dit even laten weten zou ik zeker doen.
Tuurlijk is dat niet overdreven. Zou zeker even bellen dat kan nooit kwaad.
Ik ben een solo citytrip aan het regelen (ben inbetween jobs, dus echt zonde als ik niet wegga) en ook een beetje spannend want het zal dan de eerste keer zijn dat ik écht helemaal alleen ga. Maar toen ik het mijn moeder net vertelde van mijn plan reageerde ze zo negatief ga dan ook helemaal aan mezelf twijfelen, zo stom.
Niks van aantrekken! Gewoon doen hoor, heb ik vorig jaar ook voor het eerst gedaan en ik vond het echt heel leuk! Toen ik naar het vliegveld ging even minder, toen dacht ik echt waaaarom wilde ik dit. Maar heb er enorm van genoten en zou het zo weer doen.