Wat je even kwijt wil #71

Ik heb een baan. Ga het weer proberen. Dus nu iedereen hopen dat ik dit kan volhouden.

38 likes

Ik ben voor het eerst (als het aan mij ligt ook voot het laatst) mee vissen. Dacht altijd dat je dan stil moest zijn, dus had een goed boek meegenomen. Nu vind mijn man het zo gezellig dat ik eindelijk eens overstag gegaan ben dat ik een hele uitleg heb gehad. Wij vissen blijkbaar op iets actiefs en dan moet je steeds overal naartoe lopen om een dobber uit te slaan. Mocht het ook wel even uitproberen, maar ik blijf wel even bij de hond voor het geval ze besluit te gaan zwemmen of zo.

5 likes

M’n vriend zojuist z’n verblijfsvergunning gekregen!!! Ik ben zo blij en opgelucht! Ik had niet echt verwacht dat het afgewezen zou worden, maar desondanks is er zo’n last van m’n schouders :sob: Ik ga zo eerder stoppen met werk en dan gaan we een celebratory icecream met een hoop slagroom eten

156 likes

Ik moet nog 53 minuten werken en heb het zo zwaaar :yawning_face::yawning_face::yawning_face: kan echt wel slapen maar hier is te veel sociale controle etc om eerder weg te gaan of daadwerkelijk te slapen hahaha

3 likes

Heerlijke aan vakantie: gewoon midden op de dag in bad gaan :smiling_face_with_three_hearts:

19 likes

Echt totaal geen zin in die tering warme dagen weer hoor, is het al herfst.

En ook geen zin in die warmte tijdens Lowlands :rage: geef gewoon 22 graden bewolkt

18 likes

Het is echt weken bewolkt en 20 graden geweest. Mag het ook gewoon EVEN zomer zijn :joy::joy:

62 likes

Chatgpt is leuk voor whatsapp stickers. Ik ben zojuist met een vriend, een ‘je huisdier in de auto’ collectie begonnen :joy:

27 likes

Nee

5 likes

Gefeliciteerd! Tante zijn is zo leuk :smiley:

1 like

Ja ik ben zo benieuwd! Dit is het eerste klein kind ooit. Ik ben de jongste dus heb sowieso nooit een baby van “eigen bloed” meegemaakt. Helemaal zin in babyspullen kopen.

1 like

Ik was helemaal alleen in de sportschool en had nul motivatie, dus ben eens al die extra’s gaan uittesten waar ik wel voor betaal, maar nooit gebruik. Sportwater (?), koffietje, maar ook de massagestoelen.

Ik vind dat idee altijd een beetje viezig en het ziet er zo dom uit, maar helaas waren die 10 minuten in die stoel echt heerlijk. Nu ga ik voortaan natuurlijk iedere keer twijfelen of ik me over mijn afkeer heen wil zetten voor een massage :smiling_face_with_tear:

31 likes

Herkenbaar. Wij hebben twee huiskamers ingericht (geen kinderen) maar daarheen gaan voelt lullig dus doe ik te weinig. En alsnog ben je dan allebei thuis. Ik ga vaak doordeweeks in de avond naar de bios of werken en drankjes doen in een hotelbar. Maar ben denk ik in beginsel geen samenwoonpersoon.

3 likes

Ik had niet op het bericht van @Sherlock gereageerd omdat ik wel alleen woon, en dan komt het echt zo over van “ja jammer voor jou, ik woon lekker wel alleen” haha.
Maar ik vind het wel echt fijn om deze berichten te lezen. Ik vind alleen wonen echt heerlijk en heb ook al heel lang geen relatie, en heb ook nooit samengewoond. En soms heb je dan van die “wacht maar!” mensen :roll_eyes: Zoals ze ook doen als je geen kinderen hebt en zegt die niet te willen. “Wacht maar, als je ouder bent / dit eenmaal wel hebt weet je wel beter!”

Ik vind dat heel veel mensen doen alsof een relatie krijgen echt je ultieme doel is als je vrijgezel bent. Want alleen zijn is maar zielig, als je zegt tevreden te zijn als vrijgezel dan is dat natuurlijk niet echt zo en zeg je dat alleen maar omdat je niemand kan vinden en niet zielig gevonden wil worden.

Ik ben ook geen samenwoon type denk ik, en ik ben ook helemaal niet meer op zoek naar een relatie. Vind alleen wonen (en alleen zijn) echt fijn. Alleen jammer dat het zoveel duurder is haha.
Ik ben ook introvert en een huismus, heb die tijd alleen in mijn eigen huis echt nodig. Dus ik zou zeggen, die 2e huiskamer is echt een droom! Lekker gebruik van maken zonder je schuldig te voelen, niet iedereen is hetzelfde. Sommige mensen hebben nu eenmaal tijd alleen nodig om weer op te laden. Hopelijk begrijpt je partner dat!

23 likes

Ben het echt volledig met je eens! Ben hiervoor een aantal jaar vrijgezel geweest en sommige mensen hebben dan echt medelijden met je. Alsof ik een minder leven leidt. Al helemaal de mensen met een gezinsleven. Terwijl ik echt zo kon genieten van het alleen zijn. Ik was nooit eenzaam. Mensen verwarren alleen zijn ook vaak met eenzaamheid.

12 likes

Oh dit helemaal! Mijn man biedt wel eens aan om in een andere kamer te gaan zitten ademen maar dat is toch niet hetzelfde als alleen thuis zijn
Hij doet dit ook echt om mij te plezieren want hij is zo’n plakkerd haha

4 likes

Net viel mijn verlovingsring in de wasbak in het hotel, in het putje. Toen kwam er iemand om die eruit te vissen dus ik helemaal blij dat ik hem terug heb
 is de ring gewoon in 2en gebroken?? :sob: :sob:

Ik ben zo verdrietig, dit was overigens al een vervanging van de originele ring dus het gaat lekker

2 likes

Ik had zin in pannekoeken, nu is mijn vriend zelf pannekoeken aan het bakken!!!

12 likes

Aaahhh gefeliciteerd, tante zijn is echt geweldig, een beetje how can i make this about me, maar ik heb vrij weinig met kinderen en weet ook niet zeker of ik persĂ© moeder wil worden, maar ik houd echt ontzettend veel van m’n nichtje. Echt een bijzonder gevoel! Super leuk voor je! :heart_eyes:

8 likes

Oh ja, mensen begrijpen LAT-relaties ook niet. Well honey, it’s the best of both worlds.

18 likes