Huhhh de steen of de ring zelf? Wat raar!
Dit is zo herkenbaar! Vanaf november had ik een relatie en het liefst zag hij dat ik mijn huis zou opzeggen en bij hem in zou trekken. Boos als ik aangaf dat het er gewoon niet in zou zitten en al helemaal niet na een korte periode samen. Uiteindelijk is dat ook de reden dat ik ermee ben gestopt, want hij werd oprecht geirriteerd op momenten dat ik mijn huis gezelliger ging maken want âwaarom onnodig geld steken in een woning die je toch gaat opzeggen binnen een jaarâ
en boos worden omdat ik in zijn ogen een achterdeurtje wilde houden, want dat zou betekenen dat ik geen vertrouwen heb in de relatie. Zelfs als ik samen had gaan wonen en mijn meubels in een opslag had geplaatst had het niet goed geweest. Echt te gek voor woorden.
Ik denk dat samenwonen er nooit in gaat zitten voor mij, ik heb ook echt iets nodig om terug te trekken en het idee dat je niks meer voor âjezelfâ hebt lijkt me echt dood eng.
Vind het ook raar dat ervanuit word gegaan dat als je gaat samenwonen jij je huis opzegt ipv andersom. Maar dat is even buiten het hele principe van een LAT relatie om.
Schijt schijt mn auto had ik DUS total loss gereden, toen helemaal uitgeruimd want hij is naar zoân sloper gebracht (nog 1500 euro voor gekregen joepie de poepie) maar bedenk me nu dat er nog een ring in zit. Een ring die ik voor mn 21ste van mn vriendengroep heb gekregen ![]()
![]()
Ga maandag snel het autoschade bedrijf bellen en hopen dat mn auto er nog staat. Heb ook nog geen geld ontvangen dus heb goede hoop.
Las net een nieuwsbericht van afgelopen donderdag over in Frankrijk wonende Nederlanders die vrezen hun huis te moeten verlaten vanwege de bosbranden. Er werd een mevrouw geĂŻnterviewd en was een beetje verbaasd dat het volgende werd uitgelicht:
Het is maar net wat je belangrijk vindt in het leven⌠![]()
Niet zo belangrijk voor haar uiteindelijk toch, want ze laat ze hangen.
Of is je verbazing over het feit dat het uitgelicht wordt door de journalist?
Dat die jurkjes en shirtjes Ăźberhaupt als noemenswaardig in haar opkomt. Als ze bang is dat ze die jurkjes niet meer terugziet, zou dat betekenen dat dat huis ook is afgebrand. Ik zou dan eerder hebben gedacht aan het huis zelf dat er dan ook eventueel niet meer staat! ![]()
Denk dat ik op zoân moment zelfs nog kan denken shit dan is straks misschien ook mijn deurmat weg. Niet vanwege de grote emotionele waarde maar meer het idee dat zelfs dĂĄt dan verwoest is
De ring zelf, direct naast de steen! Ik heb niet gezien hoe ze hem eruit hebben gekregen maar ik denk misschien met een tangetje ofzo en dat hij daarom kapot is want het is inderdaad raar.
Het was wel een minimalistische ring die wat dunner was (want dat vind ik mooi) dus die breekt wel eerder denk ik ![]()
Ah verschrikkelijk. Sowieso is zoân pushy partner niet fijn, maar ik snap ook niet dat samenwonen altijd de volgende stap is. Als je samen kinderen wil is het wel logisch natuurlijk, maar ik heb geen kinderwens. Het ging hier in dit topic ook over tante worden en ik ben echt blij dat ik tante ben. Wel kinderen in je leven, maar niet alle verantwoordelijkheden die erbij komen kijken. Je hebt er zelf natuurlijk geen invloed op of je tante wordt of niet, dus ben daar wel heel blij mee.
Maar zoals @FredPaillet zegt, een LAT-relatie lijkt me echt perfect, als ik wel iemand tegen zou komen. Is heus niet alleen maar tijdelijk tot je wel samen gaat wonen. Veel mensen vinden het ook zonde van het geld, maar mijn geestelijke gesteldheid is me wel wat waard haha. En ik wil zelf bepalen hoe ik mijn huis inricht, en wanneer ik wel of niet opruim of het lekker even een troep laat.
Het lijkt mij inderdaad ook eng om je eigen plek op te geven. Ik verdien niet zoveel en zou echt niet weten hoe ik in deze huizenmarkt snel aan een nieuwe woning zou moeten komen als het dan uit zou gaan.
@Sherlock Ja, het lijkt me erger als je niet alleen kan zijn. Ik zou me eenzamer voelen in een slechte relatie dan alleen. Ik voel me nu inderdaad nooit eenzaam. Als je geen familie of vrienden hebt dan is dat waarschijnlijk anders, maar ik prijs me gelukkig met wat ik wel heb. Hopelijk verandert de situatie bij jou en gaat het snel beter met je vriend!
Ik wil uiteindelijk wel samenwonen, maar ik woon nu in hetzelfde appartementencomplex als mijn vriend en dat is echt top.
oh dat lijkt me echt ideaal, toch lekker in de buurt voor als je toch even de behoefte hebt om samen te spenderen, maar ook gewoon echt in de buurt je eigen plek hebt om juist terug te trekken.
Het gaat niet goed met mn kat en ik word gek van de âwaarom heb je geen verzekeringâ opmerkingen want gezien zn geschiedenis was dat onmogelijk/ook hysterisch duur. En ik kan het nu betalen verder maar ik was gvd wel toe aan iets meer empathie (die man ligt nu in het ziekenhuis wat echt janken is qua kosten per dag)
Mocht iemand denken ik ga a working man kijken. Niet doen echt zoân slechte film
. Ik baal echt maar goed dit is ook een Amerikaanse film, dus ik ga terug naar de Europese en Aziatische films.
Pff daar word ik ook gek van. Als er iets is met mijn hond dan is het eerste wat mensen vragen: heb je geen huisdierverzekering??? Wanneer ik dan zeg dat het toen (7 jaar geleden) voor mijn hond 50 euro per maand was als ik een beetje dekking wilde en dan liever zelf dat geld apart zet dan is het: oh ja, dat is wel duur, de mijne kost maar X. Dan denk ik: ja en? Ipv dat er eerst wordt gevraagd hoe is het met je dier.
Iig sterkte met je kat!
Ja, is ook gek. Alleen hij had koop en ik huur en dan gaat het al snel om het âprincipeâ bij die gasten
Ik vraag me ook echt af hoeveel mannen er oke zijn met LAT. Want heb toch het idee de meeste dat niet zien zitten
Wowwww ik belandde opeens op een subreddit over hermes en het spel wat je moet spelen om zoân tas te kopen lol?? Zo genant ![]()
Wil je die delen? Ik ben ook wel beniewd dan haha