Om fucking zes uur in de auto zitten en alsnog +33 minuten vertraging ![]()
Sowieso het woord ‘griet’
Ken dat alleen maar als negatief.
Ik heb vannacht echt zo’n heftige migraineaanval gehad, ben nog steeds helemaal van de leg ![]()
Ik had voor mezelf een vrije dag gepland vandaag, en toen werd ik gisteravond ziek
had echt zo veel zin om deze dag anders te besteden dan lamlendig rondhangen
Mijn favoriete koffie drink plek heeft een groot nadeel en dat is dat ze sky radio draaien. Het is net alsof er in al die jaren geen nieuwe muziek is gemaakt zoveel oude nummers draaien ze en ik kan ze ook bijna allemaal meezingen. Net een saaie cd die op repeat staat ![]()
Ik zat laatst ergens waar de hele tijd Taylor Swift werd gedraaid. Prima, als je daar van houdt, maar ik werd er na het vijfde nummer er wel gallisch van
Ah ja kijk dat zou ik dan wel leuk vinden! Al snap ik zeker dat je er gek van kan worden. Het leukste is gewoon als je afwisselende muziek hoort en nieuwe muziek.
Er is iets te vieren en iemand regelt de gebak. Heel fijn! Ik ben niet per se een grote gebak eter, maar lus wel wat. Maar die persoon heeft 6 verschillende gebakjes gekozen en allemaal vieze gebakjes
. Dus tot de conclusie gekomen als er gebak geregeld moet worden, ik het wel doe
.
Love Sky Radio in december, de rest van het jaar dan weer niet ![]()
Ja nu ben ik ook benieuwd welke 6 dat dan zijn
Mokka, 2 met marsepein, iets met spijs, iets met rozijnen. Ik hou dus niet koffie/mokka, marsepein, spijs en rozijnen ![]()
Als het gaat over gebak/taart ben ik zo blij dat ik Limburger ben en gewoon altijd overal lekker vlaai krijg ![]()
![]()
Waren in Nieuw-Zeeland bij een burgertent en daar stond een hele Pitbull playlist op. Liedjes die ik kan opnoemen zijn er 3, liedjes die ik bijna helemaal kon meezingen? Allemaal
Ja dit zijn wel echt bedroevende keuzes
Oh nee lekker juist allemaal!
Ik had dat laatst met Flo Rida. Ook veel meer hits dan ik dacht.
Frits Wester moet echt eens met pensioen gaan. Niet te volgen die man ![]()
Ik heb een vloerkleed via etsy gekocht en het is net binnen maar ik durf het niet te openen haha ik ben zo bang dat het heel lelijk/slechte kwaliteit is
Dit heb ik zo vaak!! Eerst helemaal excited wachten tot het komt en dan niet openmaken uit angst voor teleurstelling ![]()
Ik was net heerlijk rustgevend in bad een docu aan het kijken en daar kwam uit het niets een imker in beeld die zo’n rekje met bijen omhoog hield en ik ben gewoon zo bang voor alles klein is, vliegt én kan steken dat ik er kleine traantjes van kreeg en ik er niet naar kon kijken.