Ook wel grote kans dat dit wordt aangejaagd door ‘journalisten’ van die media hoor. Er worden zoooveel verhalen gekopieerd/nog een keer aangezwengeld. Ben zelf een keer met een random onderwerp in de spotlight geweest en was toen zo verbaasd dat de meest random websites en flair.nl en libelle en weet ik het er óók over gingen schrijven. Het was nieteens iets nieuws of actueels, maar omdat iedereen er over ging schrijven werd het opeens nieuws
Ik heb al de hele dag zin om even keihard te janken, maar het lukt gewoon niet? Moet echt even ontladen, maar sta nog teveel aan ofzo.
Ik heb echt een ziek chille dag gehad? Ondanks dat ik op weinig slaap moest werken ging het prima en vanavond super lekker gekookt
over niet al te lang lekker slapen.
Als mijn man een account hier had gehad had ik in het relatieleed topic gestaan. Heb hem net een half uur mee laten zoeken naar mijn telefoon, want ik was ervan overtuigd dat hij hem het laatste had gehad om een ander nummer op te zetten.
Einstand zat hij in mijn broekzak (hij had mij 3x gebeld voor we écht gingen zoeken)![]()
Zielige film of serie?
Oe wat waren de rest van de reacties??
EOD op je auto afgestuurd?
Voor tientallen euro’s aan skincare in de badkamer staan en net uit wanhoop een laag nivea op mijn bek gesmeerd omdat ik zo’n droge kop heb
. Mijn hoofdhuid begon gister ook al te jeuken. Haat dit aan de winter
Ik met vaseline ![]()
Hahaha. Wel fijn deze herkenning. Mijn vriend keek niet eens gek op, die vroeg alleen of het geen zalmsperma was want dat had hij weer op feesboek gezien dat dat een hype is nu.
Ik heb ook zo’n droge smoel! Denk dat het door de verwarming komt
pdrn ![]()
Mijn opa en oma zijn verhuisd naar een verzorgingstehuis en ik mocht wat uitzoeken uit alle spullen die niet mee kunnen en nu heb ik een echte ouderwetse zelfgemaakte sjoelbak
Vind dat echt een leuk iets om van ze te krijgen.
ik had vroeger echt craquelé in de winter maar dagelijks voor je moisturizer een paar lagen op een vochtige huid hiervan en je hebt een huid alsof je in een regenwoud woont ![]()
Mijn vriend en ik gaan zo vertrekken voor 2 nachten Berlijn, zónder kinderen en morgen Radiohead live zien. Zoveel zin in ![]()
Ik heb dus mega jeuk op mijn hoofd… al gewisseld van shampoo. Iemand een idee of tip?
Top! Ga ik meteen halen
Welke shampoo heb je? Enige shampoo die bij mij werkt is Kerastase dermocalm, van de rest krijg ik ook jeuk
Helaas, iedereen wist dat het mijn auto was haha. Collega schaamde zich om haar appjes ![]()
Ik heb dat ook en dacht dat ik net een luis te pakken had ![]()