Ik moest net opeens denken aan die pietenbingo die helemaal uit de klauwen liep vorig jaar
Ieee ik kwam iemand in de supermarkt tegen waar ik echt jaren geleden een keer een one night stand mee heb gehad. En ik schrok op 1 of andere maniet zo dat ik direct naar de zelfscan zowat rende. Ik had alleen nog maar citroenen in mn mandje en moest eigenlijk nog meer hebben. Zo stom dit haha sheehz. Nu durf ik waarschijnlijk de komende tijd niet meer naar die ah
terwijl ik zou eigenlijk gewoon schijt moeten hebben.
Ik heb net brak een cheesybread gegeten en moet echt schoonmaken want ik krijg morgen visite. Maar ik kan echt de motivatie niet vinden
en ik heb een klein beetje hangxiety terwijl ik op tijd naar huis ben gegaan!
Ik denk dat de overburen pieten of een sint hebben ingehuurd, maar ze zijn te laat. Ik zie ze al een half uur dralen bij het raam en steeds kijken waar ze blijven. De pakjes staan al voor de deur ook en het kind heeft die net ook al gezien omdat ie ongeduldig de voordeur opentrok lol
Ik zou zelf aankloppen en dan ultieme verwarring als ze eindelijk aankomen
Hahaha, uiteindelijk parkeerde Sint en Piet hun Volvo voor de deur, kwam de staf uit de kofferbak en was het kind gelukkig.
Deze vrouw is er weer!
https://www.flair.nl/mijn-leven/sanne-relatie-kiribatiaanse-man~2de5e59
Ik heb de fout gemaakt weer te gaan lezen ![]()
ew
I am sorry for that😭
Deze vrouw heeft een soort verdienmodel gemaakt van haar relatie.
Ik blijf de omslag van noodgedwongen blijven en bijna achterlaten op Schiphol naar ineens een toegewezen verblijfsvergunning en bevallen van een baby zo groot vinden? Alsof er voor t gemak ff een (belangrijk) gedeelte van het verhaal wordt weggelaten. Krijg ik dan toch wel vraagtekens bij, helemaal gezien ze haar eigen “leed” zo voorop zet in die artikelen.
Hahha ja, wat keerde dan het tij.
Ja deze vrouw is echt delulu. Hele tijd praten over haar relatie als een ‘strijd’. Ze komt niet echt over als een liefdevol en warm persoon, zowel in tekst als op de foto’s. Ze kijkt zo ernstig steeds, wtf is die foto van haar met hem? Ze kijkt alsof ze weg wil.
ik vraag me steeds weer af wat die ‘grote liefde’ tussen hen dan is want ze vertelt elke keer alleen maar een paar oppervlakkige dingen die ze leuk exotisch aan hem vond en de rest van de tijd gaat het over alles wat niet loopt. kan geen enkel ding opnoemen dat ze met elkaar delen of waarom hun liefde zo bijzonder is
Ik had mijn auto op het werk laten staan na een iets te gezellige borrel Donderdag. Gister geen zin gehad om die op te halen, dus vandaag is het plan.
Zie ik net een appje van een nieuwere collega in de groepsapp: “hallo collega’s er staat al 2 dagen een zwarte auto op de parkeerplaats, dit is verdacht!!! Er liggen oa een slaapzak en matje in, en verder veel rommel, ik denk dat dit echt niet oké is. Heeft iemand iets gezien? Groetjes blabla”
![]()
![]()
![]()
![]()
, ik ga stuk.
Ik wacht nog even met reageren dat andere eerst iets hebben gezegd hahaha
Ja ben bang dus dat dit precies is wat haar liefde voor hem is.
zijn perfect geproportioneerde lijf en zijn onbevangenheid
mannelijk equivalent van een manic pixie dreamgirl
Hahhaha
Al vibd ik haar niet meisjesachtig dreamgirl like. Eerder de zure oma-vibes. Ze komt ouder over op me dan ze is in ieder geval.
nee ik bedoel dat zij het equivalent van manic pixie dream girl op haar exotische onbevangen vent projecteert
Ik kom nu pas achter deze hele situatie, maar hoe gaar is het dat je 20 bijna identieke verhalen plaatst in verschillende bladen en kranten.
Ja in maart 2020 was het nog kut hij moet hier blijven help help drama en in 2021 ineens loviedovie een baby???