Wat je even kwijt wil #71

Was bij mij wel de enige logische manier hoe m’n (destijds nog) vriend en ik het gekregen kunnen hebben want we hadden toen nog geen kind, geen jonge kinderen in de omgeving oid, dus dat vakantiehuisje was de enige logische manier toen haha. maar wie weet hebben we het gekregen van een volwassene met luizen die ons met 3 zoenen had begroet ofzo :sweat_smile:

3 likes

Nee idd luizen springen niet die kruipen, dus van hoofd tot hoofd

4 likes

Of van bank / stoel tot haar. Is helaas niet onmogelijk :sob:. @Fredje ze kruipen dus kan wel als jassen elkaar raken of als ze ergens opzitten (al lenen ze niet mega land zonder hoofd om leeg te zuigen). Edit ik zie dat het rivm zegt dat via voorwerpen niet kan maar sorry daar ben in het niet mee eens na helaas ervaring met luis zonder hoofd contact.

3 likes

Ik heb jeuk nu

13 likes

:handshake:

@MACdonalds Nee laatste keer in een vakantiehuis was met familie en ik ben de enige die het heeft, heel gek. Kinderen die ik voor t laatst heb gezien hebben nog nooit luizen gehad dus heb t daar ook niet van!
Ben wel heel blij dat ik mn haar laatst echt heel erg heb laten uitdunnen icm 8 cm eraf, dus dat maakt het kammen wel beter.

2 likes

Als iemand nog pepernoten zoekt. Action had hier nog hele dozen staan, iedereen bij de kassa kreeg gratis wat mee.

3 likes

Ik ben een kerstpakket aan het samenstellen voor mijn vriend omdat hij als zzp’er geen werkgever heeft waarvan hij wat krijgt en vind het helemaal leuk om die mand stiekem steeds verder te vullen terwijl hij ondertussen niks doorheeft :smiling_face_with_three_hearts:

28 likes

Wat lief! Dit is echt een goed idee. Denk dat ik het voor mijn vriend ook ga doen.

5 likes

Hier ook, en ook nog gratis snoepgoed, kikkers enzo en de HEMA geeft gratis chocolade letters weg

3 likes

Ik werd vandaag op werk door een Heel Belangrijke Oude Witte Man een ‘stoere meid’ genoemd. Toen keek ik hem aan en zei ik alleen maar: vrouw.
Was wel even trots op mijn kordate verzetsdaad tegen het betuttelende patriarchaat.

99 likes

Love that for you!!

De vriendin van m’n vader noemde me een paar dagen terug via de app “stoere griet” en ik werd daar zo misselijk van dat ik niet meer gereageerd heb wat een ellende.
(niet echt patriarchaatgerelateerd maar moest het toch even kwijt)

4 likes

Natuurlijk weet je dit ergens wel al, maar in voel me zoveel fijner als ik ‘s avonds voor het slapen ga gewoon een boek lees ipv eindeloos op TikTok zit. Echt zo’n verschil

10 likes

Thanks, ik was ook echt tevreden over mezelf.

Stom voor jou ook, als het momentum voorbij is kan je er ook meteen niks meer mee eigenlijk :angry:

1 like

Ja same maar ik pak dan daarna alsnog mn telefoon voor TikTok :clown_face:

5 likes

Om fucking zes uur in de auto zitten en alsnog +33 minuten vertraging :triumph:

Sowieso het woord ‘griet’
Ken dat alleen maar als negatief.

3 likes

Ik heb vannacht echt zo’n heftige migraineaanval gehad, ben nog steeds helemaal van de leg :weary:

4 likes

Ik had voor mezelf een vrije dag gepland vandaag, en toen werd ik gisteravond ziek :expressionless: had echt zo veel zin om deze dag anders te besteden dan lamlendig rondhangen

2 likes

Mijn favoriete koffie drink plek heeft een groot nadeel en dat is dat ze sky radio draaien. Het is net alsof er in al die jaren geen nieuwe muziek is gemaakt zoveel oude nummers draaien ze en ik kan ze ook bijna allemaal meezingen. Net een saaie cd die op repeat staat :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ik zat laatst ergens waar de hele tijd Taylor Swift werd gedraaid. Prima, als je daar van houdt, maar ik werd er na het vijfde nummer er wel gallisch van

2 likes