Ah ja kijk dat zou ik dan wel leuk vinden! Al snap ik zeker dat je er gek van kan worden. Het leukste is gewoon als je afwisselende muziek hoort en nieuwe muziek.
Er is iets te vieren en iemand regelt de gebak. Heel fijn! Ik ben niet per se een grote gebak eter, maar lus wel wat. Maar die persoon heeft 6 verschillende gebakjes gekozen en allemaal vieze gebakjes
. Dus tot de conclusie gekomen als er gebak geregeld moet worden, ik het wel doe
.
Love Sky Radio in december, de rest van het jaar dan weer niet ![]()
Ja nu ben ik ook benieuwd welke 6 dat dan zijn
Mokka, 2 met marsepein, iets met spijs, iets met rozijnen. Ik hou dus niet koffie/mokka, marsepein, spijs en rozijnen ![]()
Als het gaat over gebak/taart ben ik zo blij dat ik Limburger ben en gewoon altijd overal lekker vlaai krijg ![]()
![]()
Waren in Nieuw-Zeeland bij een burgertent en daar stond een hele Pitbull playlist op. Liedjes die ik kan opnoemen zijn er 3, liedjes die ik bijna helemaal kon meezingen? Allemaal
Ja dit zijn wel echt bedroevende keuzes
Oh nee lekker juist allemaal!
Ik had dat laatst met Flo Rida. Ook veel meer hits dan ik dacht.
Frits Wester moet echt eens met pensioen gaan. Niet te volgen die man ![]()
Ik heb een vloerkleed via etsy gekocht en het is net binnen maar ik durf het niet te openen haha ik ben zo bang dat het heel lelijk/slechte kwaliteit is
Dit heb ik zo vaak!! Eerst helemaal excited wachten tot het komt en dan niet openmaken uit angst voor teleurstelling ![]()
Ik was net heerlijk rustgevend in bad een docu aan het kijken en daar kwam uit het niets een imker in beeld die zo’n rekje met bijen omhoog hield en ik ben gewoon zo bang voor alles klein is, vliegt én kan steken dat ik er kleine traantjes van kreeg en ik er niet naar kon kijken.
Ik had een chille avond voor de boeg, komt mijn dochter uit bed naar beneden, die had stiekem zitten glammen in bed ofzo want die had een kam 100x ingewikkeld in haar haar ![]()
Geen beweging in te krijgen.
Heb die hele kam moeten doorknippen met een tang en alle tandjes erbij.
Gelukkig zei ze zelf dat ze niet zo handig bezig was geweest.
Dit heb ik als kind ook ooit gedaan ![]()
Mijn inspiratie was dat kindje van de Flinstone, maar daar deed ik een ronde borstel voor in de plaats (heel erg logisch) mijn oudste zus is de hele avond bezig geweest om die borstel eruit te krijgen ![]()
Die borstels zijn nog erger haha!
Ze wilde krullen maken zei ze…
Dit heb ik ook gedaan als kind ja! Wel lief dat je de borstel door hebt geknipt, bij mij werd het mijn haar. Ik heb echt weken rondgelopen met een rechtopstaand kuifje voorop mijn hoofd. Iedere ochtend voor school moest ik dat ding platleggen met de gel van mijn broertje
.
Haha, dat heb ik als kind eens gedaan bij de moeder van een vriendin. We speelden kappertje en ik wilde idd krullen maken met zo’n ronde borstel. Die vader is de rest van de middag bezig geweest die borstel eruit te halen.
Mijn roze eetstoelen zijn binnen, betere kleur dan ik had verwacht. Zitten ook goed.
Enige nadeel dat je steeds een bil afdruk achterlaat want het is fluweel.