Wat je even kwijt wil #71

Ja en dan zul je zien dat er dan een hittegolf is en je van de hitte zo lamlendig wordt dat je alsnog niks doet :joy:

6 likes

Gisteren is mijn vlucht geannuleerd en omgeboekt naar vandaag. Heb inmiddels al dik vijf uur vertraging maar volgens mij gaan we zo(over 2uur ongeveer) dan toch echt vliegen😍

6 likes

Hopelijk heb je voldoende snacks bij mocht je naar bijvoorbeeld schiphol vliegen. Op schiphol is er een file van vliegtuigen omdat er geen parkeer plekken zijn.
Heb een goede vlucht!

Thanks voor zeggen! Zal zo nog even wat inslaan dan. Hoe weet je dit trouwens? Klinkt logisch maar kan het nergens vinden

2 likes

Ik weet dit toevallig ook door een vriendin dus dus al dagenlang vastzit op vakantiebestemming :skull:

5 likes

Omdat ik een flightradar nerd ben.

19 likes

Omg jij spreekt aviation, hi!

4 likes

Bedoel je ontzag? Haha ik heb je post 3 keer gelezen en snapte er niks van (gezag hebben betekent dat mensen naar je luisteren) :face_with_hand_over_mouth:

8 likes

Haha zie je nu de sneeuwschuivers ook op Flight Radar? Cute.

3 likes

Haha ja! Sowieso veel grondvoertuigen.

2 likes

Ik heb morgen de bios gepland en wil perse gaan want driiiiiiingend me-time nodig. Hopen dat de sneeuw meevalt en ik met de auto kan gaan, wilde gaan lopen maar moet ik in het donker terug en heb geen lampjes oid voor op mijn jas.

2 likes

Love it! We zitten inmiddels erin maar nu nog minimaal uur wachten in het vliegtuig omdat ze het ijsvrij moeten maken haha. Hopelijk als we eindelijk aankomen is er geen file meer :joy:

4 likes

Ik word gewoon misselijk van je bericht
Wil je misschien delen wat voor knuffel? Misschien kunnen we meezoeken of zoals hier al iemand zei heeft een forummer hem.

Wat een verdrietig bericht zo

19 likes

Darts is zooooo spannend

Sorry dartshaters

5 likes

Hater hier, maar zelfs ik vind het spannend, haha. En dat irriteert me

5 likes

Ik vind het ook spannend maar first to 7 jemig dat duurt toch meeega lang als de twee een beetje aan elkaar gewaagd zijn.

2 likes

Ja ben benieuwd of ik niet in slaap ga vallen voor het einde :smiling_face_with_tear: wekker om half 5 ook

1 like

Jongens jullie kunnen de dartverhalen kwijt in Algemeen sport op tv topic. Alles na dit bericht over darten wordt verwijderd.

32 likes

Ik wil mijn oorbel gaatjes weer doorprikken na jaaaaaaaaren geen oorbellen meer te hebben gehad. Nu maar eens kijken of ik dat beter kan laten schieten of piercen.

3 likes

Lula, ben jij dit? :joy:

10 likes