Wat je even kwijt wil #71

Verbeterdtde conditie van de huid ook :sweat_smile:

11 likes

En verterkt de huidbarrière!

4 likes

Elke keer als ik er wil kopen dan doe ik het niet omdat het hier zo weinig sneeuwt maar ik vind ze zo cool :heart_eyes:

2 likes

Had ik niet eens gezien :sweat_smile:

5 likes

dupes van deze sexy boots!!!

12 likes

Allemaal mooi die sneeuw (ja echt! heel mooi) maar we weten hoe we ons maandagochtend in de drukke gladde spits gaan voelen hè :crazy_face:

Mensen die thuiswerken mogen niet mee klagen

7 likes

Eindelijk mijn nieuwe fiets sneeuwt het dus beetje jammer want ik kon nu niet echt goed testen hoe hard ik er mee kan. Het is geen elektrische maar 7 versnellingen ipv 0 en de fiets is heeeeel licht super fijn. Maar goed van mij mag de weg gauw weer helemaal schoon :smile:

10 likes

Ik slaap een aantal nachten bij mijn zusje op haar studentenkamer/studio, en dat is wat krap maar het gaat en zeker voor een paar nachten prima. Maar waar ik NIET tegen kan is dat zij de verwarming de hele dag en nacht vol aan heeft staan. Het is constant 23 graden (of nog warmer, geen idee er hangt geen thermostaat), en het raam open wil ze ook niet of maar heel kort. Pff ik zweet me kapot, hoe slapen mensen zo lekker :smiling_face_with_tear:

4 likes

Niet? Ik zou echt hoofdpijn krijgen als ik in zo’n warme ruimte zonder frisse lucht moet slapen joh.

11 likes

ik heb vanavond met vrienden afgesproken maar dat is 45 min rijden en dat vind ik nu doodeng?? maar wil ze niet teleurstellen arfgh

3 likes

Ik zou het helemaal begrijpen als een vriendin afzegt door dit weer hoor, als je je niet veilig voelt vooral niet gaan rijden en echte vrienden zouden dat juist steunen toch

37 likes

Officieel alle vertrouwen in de mensheid verloren vandaag: mijn nichtje is bijna een jaar geleden een week na haar geboorte overleden. Mijn vriend en ik hadden voor de begrafenis een grote schattige knuffel gekocht voor op haar graf. Die is daar gewoon blijven staan en de ouders stuurde ook heel vaak foto’s van hoe de knuffel er bijstond en dan maakten we er grapjes over omdat ie door alle seizoenen heen nog perfect wit en fluffy was. Dus we vonden het allemaal een soort superknuffel. En nu waren wij vandaag even bij het graf en is die knuffel kapot geknipt door iemand?? De oren zijn eraf geknipt en een poot. Echt wie doet zoiets :sob: We hebben daarna uren gegoogled maar die knuffel is nu ook nergens meer te koop. Heb er nu wel een via Vinted gevonden maar die is gebruikt en dat vind ik ook weer stom en ugh gewoon mega deprimerend allemaal bij elkaar

6 likes

ja je hebt gelijk, heb het toch maar afgezegd. het gaat ook weer sneeuwen vanavond zie ik

5 likes

Vandalisme is altijd al treurig maar mensen die graven vernielen zijn een extra slag harteloos. Wat was het voor knuffel? Long shot maar ik heb een enorme mand vol gloednieuwe knuffels die ooit kraamcadeaus waren maar nooit mee is gespeeld. Misschien zit de knuffel die je zoekt erbij.

24 likes

Het is hier helemaal dichtgesneeuwd en spekglad. Iedereen glibbert door de wijk en zie ik iemand joggen? Op de stoep. Die gaat toch zo op zijn smoel.

1 like

Knap wel. Toegewijd aan zijn goede voornemens.

3 likes

Ik had gezag én vond het stupide.

3 likes

Ik was de afgelopen twee weken vrij en begin maandag met een nieuwe baan, maar heb zo weinig uit mijn vrije dagen gehaald, door de feestdagen word ik zo lui. De volgende keer dat ik ontslag neem doe ik dat in de zomerperiode :joy:

13 likes

Haha ja hierom ben ik dus heel blij dat ik echt net weer een sportschoolabonnement heb afgesloten en morgen gewoon binnen kan hardlopen (is veel minder fijn, maar no way dat ik vrijwillig op mijn bek ga :rofl:)

1 like

Ik ben een beetje verliefd op Eric uit True Blood. (Ja kijk nu pas alles want ooit aan begonnen en nooit verder gegaan, nu bijna klaar met seizoen 4)

14 likes