Wat je even kwijt wil #71

Jaa met de auto (inmiddels geen skoda van cavia meer) inderdaad. Ik ga inderdaad maar even het weerbericht in de gaten houden, en als ik straks onderweg merk dat het bagger is keer ik alsnog om haha

2 likes

Hier sneeuwt het echt nog mega hard en is er vannacht weer heel veel gevallen.

Ik zou gewoon even de situatie in de gaten houden, denk wel dat vandaag rustig beter is dan morgen de spits.

1 like

Vanaf morgen wordt de badkamer bij verbouwd (eindelijk, hallelujah) en nu zijn mn man en ik de badkamer aan het uitzoeken/leegruimen en wat een teringzooi, haha. Van de spullen die je af en toe voor vakantie gebruikt en dus maar bewaard, maar vervolgens allang over datum blijken te zijn enzo…

1 like

Echt?? Welke regio?

Hier mss? Denk dat 45 CM large is?

Edit: Ahnee sorry, denk dat het een lookalike is, geen jellycat

1 like

hier in brabant iig ook echt veel en het sneeuwt nog steeds!

Samenvatting

8 likes

Drenthe!

10 likes

Misschien kan je jellycat zelf ook nog benaderen.

3 likes

@iedereen thanks voor de tips voor de knuffel! Online tips zijn voldoende voor nu :blush: Idd veel neppe in omloop dus ga geduldig vinted in de gaten houden voor een originele in het goede formaat Thanks voor met meezoeken allemaal!

6 likes

Niet om de party pooper te willen zijn maar op die tafel is toch geen 20-30 cm?

10 likes

Als een man het meet wel

51 likes

Een van mijn goede voornemens voor 2026 is dat ik creatieve etentjes wil organiseren zo eens per twee maanden. Gewoon thuis een etentje gevolgd door een creatieve activiteit.
Hebben jullie nog ideeën voor iets wat je thuis kan doen in een uurtje of 2 wat ook niet al te duur is?

Wat ik al bedacht heb:
Kaarsen schilderen
Gewoon schilderen op een canvas
Blauwdruk
Kerstornamenten maken van vilt en kralen

24 likes

Macrame
Kleien
Koekjes bakken en/of decoreren
Aquarel
Wenskaarten maken

3 likes

Ik heb laatst servies (van de hema) betekend met van die keramiekstiften, en dan bak je het daarna ‘af’ in je oven. Vond ik heel leuk!

2 likes

Omg ik kan echt heel slecht sneeuw schatten :joy: heb het gemeten 8cm :joy:

28 likes

Play-doh kleien.

2 likes

Sieraden maken/sleutelhangers maken (met kraaltjes)
Schilderen/kleuren op nummer

3 likes

Stippen!

1 like

Ah die heb ik helaas niet. Ik zag wel een Large op vinted maar die heb je waarschijnlijk zelf al gevonden.

1 like

Ik begin me eindelijk echt thuis te voelen in mn nieuwe huis. Een tijdje nadat we dit huis kochten en ons oude huis verkocht hadden had kwamen mijn man en ik in een enorme relatiecrisis. Het was echt hels om te verhuizen met zo veel onzekerheid (we hadden geen keus want alles was al rond, anders had ik het nooit gedaan) en ik heb me heel lang onveilig gevoeld in het nieuwe huis want who knows of het alsnog zou klappen en we weer weg moesten etc. Maar we hebben het overleefd en het is zo’n fijne plek.

80 likes