Wat je even kwijt wil #71

Update, gister na 6 uur vertraging, nog eens drie uur in het vliegtuig en alles ijsvrij maken hoorden we om 23:44 dat we 1minuut te laat waren met vertrekken en dat het luchtruim dicht ging dus konden we snachts een hotel zoeken. We zijn nu net eindelijk geland ipv vrijdags rond 18.00 uur😂. Het KLM personeel was trouwens echt 10/10 en zo aardig.
Echt vreselijk hoe boos sommige mensen worden :tired_face:

19 likes

Wat een super leuk idee!

• decoupage (met servetten bijv glazen en potten versieren)
  • iets borduren (bijv stoffen servetten/zakdoeken/sokken)
  • zelf papier maken(bijv met karton of eierdozen)
  • boekje maken (staan veel voorbeelden online met hoe je dit kunt doen. Papier op een bepaalde manier vouwen en inknippen)
  • collage maken
6 likes

Moesten jullie zelf op zoek naar een hotel?

1 like

Ja helaas wel, er waren nog maar 2!!! mensen aanwezig op Berlijn vliegveld die niks konden doen. En denk wel duizend mensen die hetzelfde probleem hadden. Dus dan sta je ook nog dik 1uur in rij voor het hotel

Ja dat is ook zoiets. Blij dat je eindelijk thuis bent

4 likes

Ik had laatst bij easyjet dat je in de app direct een hotel kon kiezen. Die werd dan ook gelijk gefactureerd. Was blij verrast! Dat zou je bij klm ook wel verwachten eigenlijk. Je kan wel al je onkosten sowieso claimen! De trein naar Berlijn is trouwens heerlijk.

8 likes

Oh dat klinkt echt super goed! Ik denk dat er gewoon zoveel dingen tegelijk gebeurden dat het niet meer te regelen was. Kan gebeuren, we gaan idd alles even claimen.

1 like

Volgens mij was dit een vrij standaard feature want de man achter de balie van t hotel vroeg ook met zo’n mega verveelde nasale toon (denk: Snape): echte reservering of easyJet reservering?

Fijn dat je er weer bent iig!

4 likes

Hier ook (Den Bosch)! Blij dat ik thuis kan werken trouwens, het is echt een ijsbaan in de wijk. Wandelen is wel echt leuk en mooi nu! Ik ben met mijn neefje en de slee op pad geweest.

1 like

Chillll die vriendin van mij nog steeds niet thuis, vlucht van vanmiddag ook geannuleerd naar Amsterdam. Nu hopen dat die van vnv doorgaat
Ellendeeee

3 likes

Pfff vreselijk. Waar komt zij vandaan?

1 like

Zag dit voorbij komen, bonbons maken:

1 like

Lekker! Maar ik zoek activiteiten voor thuis!

Ja ik bedoelde:
Dit kan je vast ook makkelijk thuis doen (?). Met kleurstof ziet het er wel extra leuk uit

IK DACHT DIT OPRECHT OOK

2 likes

Degene tegenover / naast je schilderen
Zelf chocolade maken als dessert
Zelf macarons maken als dessert

3 likes

Ik ben voor t eerst Moulin Rouge aan t kijken en wat de fuck is dit voor film. Ik weet niet wat ik verwachtte, maar niet dit

3 likes

Die tango scene is wel heel tof. Verder is het vooral hysterisch

Ik ken ook alleen die scène van Aaron Tveit uit de musical (en lady marmelade haha)

1 like

Deze foto van de NOS vind ik zo raar gekozen. Ik denk dat dat bruine gewoon pulp van halfverotte bladeren is (althans, dat hoop ik) maar het ziet er zo vies uit?

29 likes