Wat je even kwijt wil #71

Ik zou wel een filmpje willen maken als bewijs maar moet ik er eerst even zorgen dat ik er minder dan een half uur over doe :joy:

Edit: haha ik las t verkeerd nu klinkt t alsof ik een filmpje wil maken dat mn kat m oplost :sob:

12 likes

Dat tweede zou ik toch wel graag willen zien

13 likes

Er was een stel ruzie aan het maken in mijn flat heel flink ook, maar mensen dachten dat het mijn verdieping was. Dus hele politie-inval gehad hier en taser op mijn vriend gericht. Ik kan niet meer slapen van de adrenaline maar ze hebben gelukkig uiteindelijk wel het juiste huis gevonden.

10 likes

Zijn jullie ok?

12 likes

Ik zit koffie te drinken en achter me zitten drie jongens te bespreken wat ze zouden doen als ze een miljoen of meer zouden winnen. Zegt er één: ik zou al mijn vrienden een dikke auto geven en de dames een vette vakantie. Gast, waarom zouden de vrouwen geen dikke auto willen???

10 likes

Haha doe mij ook maar een dikke auto, die kan ik tenminste weer doorverkopen voor geld :joy:

2 likes

Ja ik heb het algemeen nummer gebeld en de wijkagent neemt contact op met mij van de week om na te gaan of er inderdaad nog een alarm op mijn adres staat en of die er dan af kan. Uiteindelijk was het ergens boven mij en de politie is daar nu weer. Hoop voor de vrouw dat het snel stopt en heb gevraagd aan mensen die echt nu weten waar het is, waar het precies is. Had namelijk aangegeven de afgelopen jaren regelmatig geschreeuw te horen maar dat ik niet wist waar het vandaan kwam en dat het tot eergisteren rustig was. Kon ze geen andere instructie geven dan ja eergisteren ergens boven mij. Toen zijn ze een voor een alle deuren langsgegaan maar wel met minder overmacht dan bij ons.

Ik heb uiteindelijk ook nog wat bij kunenn slapen maar mijn vriend helemaal niet.

3 likes

Wat eng! Kwamen ze je huis binnen terwijl je lag te slapen?

Een buurvrouw zag ze klaar staan dus die gaf ze een sleutel in alle chaos weten we niet meer hoe het gegaan is of ze zelf de deur nou helemaal open hadden gedaan of op een kier. We werden allebei opeens wakker van POLITIE KOM NU NAAR BUITEN. Toen vroeg ik aan mijn vriend of hij nog wat wou aangeven want ik was naakt en toen schreeuwde ze naar hem naar buiten komen armen omhoog. Er staat een taser op je gericht en hij zei niet binnenkomen mijn vriendin is naakt. Toen heb ik een deken omgeslagen om een vest van de kapstok te grissen wat hij aan mij wou geven die snel omgedaan en toen moest hij buiten blijven en ik binnen en moesten we los van elkaar zeggen wat we die avond gedaan hadden en of er ruzie was geweest. Ze vroegen ook aan ons allebei wat voor stofzuiger we hadden maar mijn vriend was een beetje in paniek dus kon niet denken en zei toen een elektrische automatische stofzuiger. Bij mij liepen ze toen al mee naar binnen om te kijken of er geen sporen waren van een gevecht en zei zo’n agent o een robotstofzuiger. Liep die naar het balkon en zei toen ja de stofzuiger ligt ook iets te ver naar rechts. Daarna las ik de groepsapp pas en bleek er al uren geschreeuw te zijn en een stofzuiger uit het raam gegooid te zijn. Alleen ik slaap heel vast en mijn vriend heeft oortjes in dus iedereen was wakker behalve wij.

We waren vooral allebei heel erg in de war en dachten dat we aan het dromen waren en ik dacht o misschien evacuatie. Ik ga niet naakt de straat op.

15 likes

Wat bizar! Klinkt echt als een rare droom idd, alsof je dan wakker wordt en zegt dat je droomde dat de politie binnen kwam stormen en ze vroegen welke stofzuiger je had. Klinkt heel erg schrikken zeg, hopelijk kunnen jullie een beetje bijkomen vandaag!

1 like

Eindconclusie het was gewoon toeval dat ze bij ons als eerste stonden want het alarm is al een tijd er vanaf en er staat nu expliciet in dat wij het niet waren. Het is al een paar maanden gaande dat politie het ook probeert te achterhalen. Ze gaven net aan bel gewoon elke keer als je denkt iets te horen dan kunnen we het zelf ook beter proberen te vinden.

2 likes

Bedankt allemaal voor jullie hart onder de riem toen ik postte dat ik voor het eerst alleen zou gaan rijden, het is goed gegaan! Mijn moeder is met haar auto achter me aan gereden haha, het gaf wel wat rust dat er ten minste niet iemand achter me reed die opgefokt zou kunnen reageren als er iets mis zou gaan. Deze week voor het eerst alleen naar werk op en neer rijden, ik ga het eerst maar een keertje buiten de spits doen en dan hopen dat ik binnenkort niet meer zo zenuwachtig ben om alleen in de auto te stappen :grimacing:

43 likes

Ik heb deze week nu al twee keer ziek kut geslapen met als gevolg dat ik de dag erna een zieke meltdown heb. Vandaag ook weer lol, komt ook niet altijd door piekeren dat ik moeite heb met slapen.

3 likes

Wtf ik word net in mijn slaap gestoken door een wesp. Hoezo gebeurt dit in de winter???

2 likes

Nieuwe angst unlocked nu :sob::sob::sob:

3 likes

Over wespen en steken gesproken, ik droomde dat er ineens allemaal wespen in huis zaten en ze gingen me allemaal te steken in m’n armen. In plaats van gewone ronde bulten kreeg ik er kubusvormige bulten van echt wtf. Maar holy shit gelukkig was dit niet echt zoals bij @RupiKaur

1 like

Bah ik heb met verwarming op geslapen waardoor mijn ogen gezwollen zijn.

Ik heb vannacht iets beter geslapen en voel me ook direct beter :smiling_face_with_tear: ga deze week echt proberen wat rustiger aan te doen en een solo date plannen.

3 likes

Ooh zo naar :sob: Zo bizar hoeveel die temperatuur invloed kan hebben op hoe je slaapt, hoofdpijn en blijkbaar dus ook je ogen haha

Het is vooral van de droge lucht dan, desondanks dat ik zo een lelijk keramieken bakje met water heb hangen. Het ergste is dat ik die post vanuit bed schreef toen ik mijn ogen had opengekrikt en uiteindelijk bleek dat de verwarming helemaal niet aan stond :melting_face:

2 likes