Wat je even kwijt wil #71

Pfoeh, hij zal z’n best moeten doen om het goed te maken. De rest van de maand koffie op bed dus!!

3 likes

Hij heeft geluk dat er vanavond al een hotelovernachting op de planning stond. Komt hij weer goed weg

2 likes

Mijn man riep vannacht ons kind en moest vervolgens heel hard lachen in zijn droom en zei daarna ‘waar ben je nou?’. Op zich niet vreemd, behalve dat ik nog niet bevallen ben :joy:

47 likes

Oooh dat wil ik ook! Het is hier in Duitsland echt een mega probleem want mijn roepnaam begint nog eens met een andere voorletter dan mijn eerste doopnaam. Echt, ik heb m’n ouders vervloekt.

1 like

Riep hij ook de naam die het straks gaat worden haha

2 likes

Ja :joy:, ik ben nu hoogzwanger dus niet gek dat het onderwerp leeft

3 likes

Mijn eerste maand chocolade van Coco & Sebas is binnen. En ik kan niet klagen

foto

84 likes

Ik merk op mijn werk geregeld dat mensen denken dat je roepnaam je roepnaam plus je achternaam is, dus zeg maar Henk Jansen, en het systeem waarin ze hun gegevens registreren noemt ze dan natuurlijk Henk Jansen Jansen. Zooo ergerlijk

3 likes

Neeee oh wat erg

3 likes

Zo had ik een keer iemand die bij initialen had ingevuld: I. N. G. R. I. D. :joy:

Ik weet alleen niet of zij zo dom was dat ze niet wist wat intitialen zijn, of haar ouders zo raar dat dit echt haar initialen zijn.

17 likes

Haha. Ik ken iemand die Frank heet en zijn initialen zijn F.R.E.D. Helemaaal niet verwarrend natuurlijk.

14 likes

Op mijn vorige week zag ik dit echt wekelijks. Mensen snappen vaak niet wat initialen zijn. Staat ook zo raar op zo’n ingevuld formulier.

Ik had een collega waarvan dit echt zo was en hij vond het leuk om de traditie bij al zijn kinderen voort te zetten, dus al hun initialen waren hetzelfde als de voornaam. En sommige waren echt lang :joy:

Dit gebeurt op mijn werk echt zoooo vaak. H.E.N.K.

Mijn ex heeft initialen met dus officiële namen en de initialen zijn ook direct zijn roepnaam. En zijn broertje en twee zussen ook pfff. Dan moet je denken aan R.I.K.

ik zie dit eigenlijk alleen bij gereformeerden waar ik bijv mee heb gewerkt. dat de officiële naam dan cornelia johanna is maar de roepnaam kelly ofzo. echt zo random

Ik zou met mijn moeder en broer naar Carel Kraayenhof vanavond.

Komen we daar, kunnen we eerst al niet naar binnen want iedereen blijft op 1 plek staan en de zaal is nog niet open. Vervolgens: technisch manko en gaat zéker nog een half uur duren. Dan lopen mensen ineens wel door maar de bar/foyer is standje crematorium en volgepropt met mensen. Dus ik ben maar weer naar huis gefietst… Zou me niks verbazen als ‘t manko niet wordt opgelost en ‘t niet doorgaat :upside_down_face:

Ik kreeg kortgeleden te horen dat de kanker van een familielid helaas toch is teruggekomen en heel agressief is, dus ben vandaag met mijn ouders en vriend die kant op gereden om afscheid te nemen. Dat voelt zo ontzettend vreemd, hij is er nog maar je zegt gedag in de wetenschap dat dit waarschijnlijk de laatste keer is dat je elkaar ziet. Echt een heel raar en leeg gevoel.

22 likes

:sunglasses:

48 likes

Je kat het laten oplossen telt niet

22 likes