Wat je even kwijt wil #71

Bij met sportlesje zitten 3 wat oudere dames tussen de wat jongere. Hoor ik ze net zeggen “dames, we moeten ook eens buiten de sportschool met z’n 3e kletsen, doen we samen een kop thee met wat lekkers”

🥹🥹 ik had het niet meer zo schattig

83 likes

Wat leuk!

Elke leeftijd zou dat gewoon moeten doen, hee gezellig laten we eens afspreken

8 likes

Doet me denken aan dat we in coronatijd wel eens een kaartje of een brievenbuspakketje kregen vanuit werk met een bon of iets lekkers en dat ik toen dacht zoiets in de postnl app te zien. Foto was een beetje vaag, maar het zag er gezellig en gekleurd uit, verwachtte verder niks anders, dus ik dacht kan niet anders dan iets vanuit werk. Was het een envelop van het cjib met een boete :smiling_face_with_tear:

14 likes

Hahaha die van jou is echt kut :joy:
Verwacht je iets leuks, krijg je boete.

2 likes

Ik ben opzoek naar een nieuwe baan en naar een koophuis en het is echt deprimerend. Ook natuurlijk niet de beste combi maar mijn mail bestaat uit afwijzingen en nog meer afwijzingen.

7 likes

Dit klinkt echt als een psychologische tactiek, we maken het kleurrijk zodat mensen het wel open maken ipv in de kast verstoppen. :sweat_smile:

1 like

Morgenmiddag haal ik mn neefje en nichtjes van school! Zin in want heb mario party jamboree besteld🥰! Ben benieuwd naar hun gezichten want thuis hebben ze geen switch.

24 likes

Ik haaaaaaatttt vakanties boeken (luxe probleem, i know). Beslissen waar ik naartoe wil, wat ook leuk is voor kinderen en dan een accomodatie die er ook een beetje gezellig uit ziet en dingen te doen in de buurt etc etc.

13 likes

Ik ook! Krijg er stress van, ben me heel erg bewust van dit luxe probleem. Maar alles is zo kostbaar/duur dat ik het dan ook helemaal perfect wil doen - en da kannie.

8 likes

Oh jongens, vinden jullie de mandarijnen ook zo lekker op het moment :yum: ze zijn zo lekker zuur en ik kan gewoon niet stoppen met eten :drooling_face:

8 likes

Argh mn vader heeft weer duidelijk alcohol gehad. Zijn vrouw ligt in het ziekenhuis en hij id weer aan de zuip.
Ik kan hier zo niet tegen. Hij heeft een alcohol verleden en dit doet me echt pijn.

6 likes

Ik heb hetzelfde. Ik ben niet eens zo dat het perfect moet zijn, maar er zijn zoveel opties dat ik niet weet waar ik moet beginnen.

3 likes

Love my life 3:45 wekker voor een afspaak in Amsterdam voor een US werkvisa. Waarom kan dat alleen om 8:15. :skull:

Ben je van plan om te gaan verhuizen? Je bent nog niet begonnen met werken daar toch? Ik heb eerder wat gelezen over je nieuwe baan en was even nieuwsgierig haha

1 like

Nee, je hebt een visum (DS-160) nodig om op de US te mogen vliegen. Ik begin volgende maand aan de training! :blush:

1 like

Ik zag gisteren een enorme zwerm spreeuwen overvliegen, echt ik denk wel 500 vogels. Ze gingen ook allemaal in twee grote bomen zitten en omdat het schemerde leek het net alsof de boom vol blaadjes zat. Zo bijzonder om te zien midden in de stad.

25 likes

Ik heb geen stroom in huis dus de kachel/cv-ketel
doet het niet. Het is dus inmiddels ijskoud hier. Het is dat ik straks naar een afspraak bij de dokter moet anders was ik naar mijn ouders gereden

Ik ben gevraagd om de kinderen op te vangen van mijn broer als mijn schoonzus gaat bevallen. Vind dat zo’n eer.

38 likes

Misschien kan je een airco laten plaatsen!

4 likes

Heb je zonder stroom nog steeds erg weinig aan. Maar dat gebrek aan stroom zorgt er iig wel voor dat er geen buren over het geluid ervan kunnen zeuren :smile:

3 likes