Wat je even kwijt wil #71

Oh ja snap ik maar ik bedoelde of je richting Amsterdam ging verhuizen haha, las laatst ook iets over dat je zo lang moest reizen, al was dat wel met de sneeuw.
Veel plezier / succes alvast met de training!

2 likes

Oh zo haha! :joy: En van de sneeuw was inderdaad door de code oranje.

Maar nee, eigenlijk is het prima te doen vanuit Groningen stad. Er is een prima treinverbinding. Wanneer ik in Zwolle ben kan ik er voor kiezen om via Almere of Amersfoort te reizen als er iets uitgevallen is. En anders heb ik ook nog een auto.

Het zal erop neerkomen dat wanneer ik intercontinentaal vlieg ik 1x in de week heen en weer zal reizen, en met Europa wellicht iets vaker. Reserveweken gaan wel een dingetje worden, want dan moet je dagelijks binnen een 1/1,5 uur aanwezig zijn.

1 like

Ik heb een intense griep achter de rug, echt niet sinds de middelbare zo ziek geweest. 40 graden koorts, koppijn, misselijk, buikgriep, rugpijn, verkouden. En nu weer 1,5 week later nog steeds snot verkouden en steeds mega koppijn. Volgens mij gaat het ook echt rond deze griep, niks aan :confounded:

4 likes

Ah, dat is wel lastig ja als je op afroep moet kunnen komen.
Ik vroeg me af hoe dat zat verder, je hebt natuurlijk ook veel echt korte vluchten. Maar voor 1 keer per week is het idd niet de moeite om te (proberen te) verhuizen naar Amsterdam.

2 likes

Even een tipje, ben vanavond naar theatershow Trut geweest van Club Lam. Vind het echt een enorme aanrader!

2 likes

Mijn jas is door iemand meegenomen in de kroeg/club
Helemaal kut dit

6 likes

Die voorstelling komt ook naar mijn stad, ga hem onthouden!

1 like

Wat is dat toch dat als je overdag al in een soort overlevingsstand zit, dat je dan 's nachts ook nog eens in een soort horrorfilm moet gaan leven qua dromen/nachtmerries :sob: Echt zo niet helpend dit.

9 likes

Ik ben nu een dertiger en vind het leven zoveel leuker? Heb als twintiger ook wel mooie herinneringen hoor maar maak me echt veel minder druk om dingen.

22 likes

Ik kom net een video tegen van NBC News dat het in Amerika nu een trend is om aan ā€œhouse burpingā€ te doen, wat er op neer komt dat ze gewoon hun deur/raam open zetten voor frisse lucht. Only in Murica dat het ineens een trend is want dat is toch gewoon iets normaals om te doen, een beetje frisse lucht binnen laten :woozy_face:

21 likes

Toen ik nog instagram had kwam er weleens dingen voorbij van dat Amerikanen het zo bijzonder vinden dat ze in Duitsland~Europa hun huis luchten. Dat is een heel ding ofzo dat ze dat in Amerika niet doen

3 likes

Hahaha house burping. Ik weet niet hoe normaal het is trouwens hoor, het is wel echt een ding in Duitsland en Nederland (misschien ook Belgiƫ?) maar in Engeland (en de commonwealth landen) volgens mij dan weer niet per se

2 likes

Hahaha sorry maar die term vind ik wel echt heel grappig
Even wat lucht kwijt hoor

1 like

Ja ik denk ook wel dat het in bepaalde landen niet te doen is, maar echt hoe die Amerikanen dan doen alsof ze het wiel uit hebben gevonden door HET RAAM OPEN TE ZETTEN. Nahhhhhh. :joy:

4 likes

Ik denk echt dat er ook in Nederland heeeeeeel veeeel mensen zijn die in de winter alles potdicht houden want koud buiten, wat dat betreft mag de trend wel overspringen

7 likes

Echt zo’n tip die van Mascha had kunnen komen

23 likes

Mijn vriend :rage: fighting for my life here voor frisse lucht in huis

12 likes

Nee daar kan het vocht tegen de ramen staan en de schimmel tegen de muren aankruipen en ventileren komt nog niet in ze op

HIJ IS GEVONDEN!!!

70 likes

Bah ben al sinds half december zo aan het kwakkelen steeds. Keelpijn, hoesten, hoofdpijn, buikpijn, ook random een oorontsteking tussendoor. Het zijn steeds van die dingen die niet erg genoeg zijn om me echt ziek te melden op werk, maar erg lekker is het ook niet. Lig nu op mijn vrije dag weer alleen maar op de bank. Weet ook niet zo goed waar mijn slechte weerstand opeens vandaan komt maar vind het wel heel irritant :dizzy_face: