Er is al 3 weken lang iemand die elke dag langs fietst met Smack that van Akon aan. Vandaag heb ik hem zelfs al 3 keer voorbij horen komen. Soms is het ook een andere versie of een remix. Maar het is aaaltijd Smack that. Moet elke keer weer lachen als ik het hoor omdat ik het echt heel grappig vind.
Ik was bij de snackbar voor een ijsje. Kwam er iemand na mij met het verzoek of diegene een bevroren frikandel mocht. Die ging diegene toen daar zo opeten. Ik wist niet dat mensen bevroren frikandellen eten.
Ook een soort ijsje toch
Geen Froyo maar een Frofri
Ik heb zoveel bramen op. Volgens mij zijn mijn vingers nu permanent rood
Morgen is mijn eerste werkdag na mijn vakantie en ik heb zo geen zin om weer naar kantoor te gaan. Ik zou oprecht heel goed nooit meer kunnen werken
Hier stond van de week ook iemand keihard vanuit de auto Smack that af te spelen. En daarna Lean back Heb serieus even meegedanst in mijn woonkamer hahaha
Ik zei net, “Bedankuwel daag” aan de telefoon. Die man kwam ook zo zakelijk en stijfjes over aan de tel. Die zal wel gedacht hebben
tb hitje voor jullie!! heb sabrina the teenage witch zitten kijken en deze zit nu al een week plezierig in mijn hoofd🩵
Omdat ik een nieuwe auto gekocht heb, moest ik m’n garage opruimen zodat de auto erin zou passen (vorige auto was echt een kleintje). M’n garage staat nu namelijk vol met verhuisdozen met spullen van m’n moeder. Na haar overlijden hebben we alles ingepakt, het vervolgens in m’n garage opgeslagen en de afgelopen 4 jaar heb ik het genegeerd, omdat door de spullen heengaan te pijnlijk is.
Maar nu moest ik wel en ik heb gewoon wat spullen gevonden waar ik eerder naar gezocht heb, maar niet kon vinden. Ik ben namelijk opgegroeid met specifieke houten borden die m’n moeder met haar ouders in Duitsland gekocht heeft nog voordat ik geboren was en bepaalde houten schalen waar ze altijd chips in serveerde. Er zitten zoveel herinneringen aan en het voelt nu echt alsof er een stukje in me geheeld is.
Ik heb voor de derde keer in een korte tijd op mn wang gebeten, wat erna altijd een aft wordt. Heb net uit pure wanhoop voor 25!!! euro bij de h&b propolis tinctuur gekocht omdat ik een of andere studie had gelezen dat dat zou werken maar voel me toch een beetje alsof ik ben gevallen voor kwakzalverij ofzo Beter werkt het.
Kreeg hier echt tranen van in mijn ogen, wat mooi
Zooooo memory unlocked
Nu ook zin om te kijken.
Ik ben 2 uur geleden vertrokken met de trein vanuit Rotterdam en ik ben nog steeds niet in Brabant!!! Gvd ik wil naar huis
We doen er alles aan om leuke mensen hier te houden
Ik kreeg laatst bij de post een dwangbevel van de instantie die hier de gemeentelijke belastingen int. Schrok mij een ongeluk want in mijn hoofd had ik die aanslag al lang betaald, maar bleek niet het geval te zijn, dus heb zo snel mogelijk betaald. Wijze les: volgende keer direct doen. Maar in dat dwangbevel, waarin al gedreigd werd met beslag leggen, stond ook dat ze mij een aanmaning hadden gestuurd. Die heb ik echter nooit ontvangen, digitaal niet via de berichtenbox en ook niet per post. Die aanmaning kost € 21 en dwangbevel € 98. Echt zooo zonde geld, dus ik dacht ik maak gewoon bezwaar tegen die € 98 (nee heb je, ja kun je krijgen) want het voelde gewoon heel onrechtvaardig dat ze dat opleggen terwijl ik geen aanmaning heb ontvangen. Die € 21 vond ik nog wel terecht want ik had ook niet betaald dus ze hadden me best mogen aanmanen, dus ik zag het dwangbevel nu eigenlijk meer als aanmaning.
Kreeg vandaag een reactie op het bezwaar waarin stond dat ze door een administratieve fout de aanmaning inderdaad niet verstuurd hebben en dat ik naast de € 98 ook de € 21 terug krijg. Gratis geld
Ik mag morgen een klein beetje uitslapen, dus ik “hoef” niet al in slaap te zijn. Plus ik heb nog maar twee dagen in deze “hell” baan en dan ben ik weg. Dus boeie als ik moe ben.
Ik zit nu door normale tv te zappen zoals ik vroeger altijd bij mijn moeder in bed deed. Kijk nu zelfs naar reclame en heb zo’n fijn nostalgisch gevoel. Even zeer content met het nu.
Ik had een dutje gedaan van 3.5 uur voor mijn nachtdienst maar ben nu alweer moe 🥹 nog 5 uur volhouden, pittig hoor
Ik vind dit zo zielig, het idee dat er mensen zijn die ook ten onrechte zo’n brief hebben ontvangen en zich er geen raad mee weten, omdat ze de brief niet snappen of het financieel niet kunnen opbrengen. Ik hoop dat de instantie pro-actief gaat achterhalen wie nog meer ten onrechte is benaderd.
Ik weet uit ervaring dat mijn gemeente dit wel doet maar zal uiteraard niet voor alle gelden