Wat je even kwijt wil #71

Sorry!! Ik was even heel gestrest en moest het van me afschrijven en na het posten voelde ik me een enorme zeikerd :smiling_face_with_tear: komt erop neer dat m’n vriend naar NL verhuisd vandaag vanuit de VS, kat gaat mee, moesten een speciaal verzoek doen voor een bepaald vliegtuig zodat kat in het ruim kon. Was goedgekeurd en alles, bevestiging van gehad. Kwam ik er vandaag per toeval achter dat de kat afgewezen is, niet gecommuniceerd vanuit KLM. Geen melding van gehad, niks nada noppes. Complete chaos en stress, vriend had nog allemaal plannen voor vandaag met zijn vader, want nu niet doorgaat.
Eerste vlucht stond op 1 uur vannacht gepland, is nu half 6 einde middag, dus nu gehaast nog alles inpakken. ā€˜Gelukkig’ kan hij met de andere vlucht mee, maar als ik het niet gezien had, stond m’n vriend voor niks op het vliegveld vanavond met de kat en opgezegde huur.
Dus die is nu vanaf 5 uur ā€˜s ochtends, zijn tijd, klaarwakker, last minute alles aan het regelen want het is nog 3 uur rijden naar het vliegveld. Daarnaast is zijn vader speciaal voor zijn laatste dagen vanuit een andere staat naar hem toe gereden. Dus ja, dat :’)

13 likes

Ik was vandaag weer bij m’n favo piercer nadat ik een tijdje in het buitenland heb gewoond, en ik laat me al 8 jaar alleen door haar piercen en was echt leuk om haar nu weer te zien :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Ohh wat shit zeg dat het nu zo anders loopt maar wel een geluk dat je het had gezien dat er dingen gewijzigd waren. Hopelijk straks een fijne vlucht voor je vriend en z’n kat en een heerlijk vooruitzicht dat hij dan hier is voor je na zo lang latten!

4 likes

Waarschijnlijk zijn jullie gewoon beiden heel basic

15 likes

Over vluchten gesproken :sob:

Ik zit nu in bed in een acco naast het vliegveld en ik heb net mijn tas ingepakt om morgen te vliegen. Net wekker om 3:45 gezet en een acco geboekt voor de plek waar ik aankom. Kijk ik nog even in mijn spam en zie ik dat het vliegtuig vol zat en mijn bestelling geannuleerd is :sob::sob: omgggg. Ik had wel gewoon een betaal bevestiging echt zo stom! :rage:

De eerst volgende mogelijkheid is pas op zaterdagavond, dus dan ga ik die maar boeken denk ik!? En dan nog een plek verzinnen voor de komende 2 nachten. Echt balen dit

Wat de flip is een acco

9 likes

Accommodatie denk ik

3 likes

Ja dat bedacht ik me echt net haha

3 likes

Ik ben idd wel heel blij dat ik hem morgen zie en hij niet meer weg hoeft! Ik ben zoveel blijer en gelukkiger als hij hier is. Ik vind het alleen zo jammer voor hem dat zijn afscheidsdag in het water is gegooid

6 likes

Ja, sorry ik weet ook niet waarom ik dat niet voluit kon schrijven!

Altijd leuk als er twee helikopters rondom jouw buurt vanaf 6.00 al een half uur aan het vliegen zijn…

1 like

Ik heb net helemaal zelf de zijspiegel van mijn auto vervangen :sunglasses:

41 likes

Ik was net in een winkel waar ze kaarsjes aan hadden en ik moest even bukken om iets uit te zoeken, stond ineens m’n haar in de fik :sob: :joy: Gelukkig maar een klein beetje maar man man man. Ik hoorde ineens geknetter en toen dacht ik ā€œkutttt wat is dit?ā€

13 likes

O gatver en dat stinkt zo!! Ik heb dit gehad toen ik mijn sigaret wilde aansteken ooit en vergat dat ik een lange pluk los had hangen :joy: heb het eruit geknipt want de stank ging niet weg

2 likes

Ik was gisteren aan het facetimen met m’n zus terwijl ze haar makeup aan het afhalen was. Zegt ze opeens ā€˜even m’n nucleair water nemen’. Ik kon niet meer. :joy:

28 likes

Haha ja vreselijk. Gelukkig was het bij mij maar een heel klein plukje en bovenop m’n hoofd, dus niet in de buurt van m’n neus.

Ik heb een YouTube playlist gevonden van een oud account van me van 15 jaar geleden met dubstep van toen, en er komen allemaal herinneringen naar boven over die tijd. Tot vroeg in de ochtend call of duty mw2 spelen met m’n online clan, dubstep luisteren, domme memes naar m’n vrienden sturen. 🄹 Dat was toen echt m’n ontsnapping voor 15 jarige ik.

Edit: omg deze twee nummers: 1 & 2, love it

15 likes

Ik had laatst shampoo gekocht waar je haar een paar tinten lichter van wordt. Heeft mijn vriend die 1x gebruikt, meteen een witblonde pluk. Nou wordt zijn baard een beetje rossig als die wat langer wordt en dat vindt hij niet mooi. Hoor ik hem net vanuit de badkamer roepen ā€˜kooom, kom eens kijken’. Heeft hij die shampoo in zijn baard gedaan. Nu is zijn baard extra rossig :joy::joy::joy:

32 likes

Ik ga vandaag een grote batch kimchi maken dus heb op m’n vrije dag de wekker om 7 uur staan zodat ik vandaag ook echt klaar kan zijn. Kan echt niet wachten om mijn koelkast vol te hebben met kimchi :drooling_face:

33 likes

Welke shampoo is dit?? Werkt wel goed dus :sweat_smile: