Ja dat eerste nummer, wat nostalgisch & tegelijkertijd verschrikkelijk slechte muziek haha
ik ben nu heel benieuwd naar je favoriete gerechten met kimchi. of eet je het gewoon los?
Het was maar een clooooooown
Ik wil het graag kwijt!
Haha ik eet het eigenlijk het liefst bij alles als bijgerecht ja . Maar wij eten wel meerdere keren per week japans/koreaans hier in huis dus telkens kimchi kopen werd me te duur.
ja zelfgemaakt is echt heel lekker! kimchi jjiggae is een aanrader als je dat nog niet geprobeerd hebt (ik gebruik het recept van the korean vegan als een soort inspiratie)
Van john frieda. Gebruik hem zelf ook en kan niet zeggen dat mijn haar er nou per se veel lichter van is geworden
Jaa ik heb in korea een cursus gedaan en die kimchi die ik daar gemaakt heb is echt de lekkerste ooit. Dus probeer nu dat hier na te maken. Oeh ja kimchi jjigae is inderdaad mega lekker! Goeie om dat eens zelf proberen te maken!
kimchi cursus doen in korea is wel echt the ultimate dream wowww
Zo echt hĂš, ik vergeet soms op vakantie om te kijken naar dat soort workshops want je kan zoveel leuke dingen leren. Plus ben ook een slechte planner, dat helpt niet.
Het is dat @Rozevarken volgens mij niet vlakbij woont anders zou ik proberen een potje van je te kopen haha. Vond je het moeilijk of is het meer een tijdrovend klusje?
Ik zit in de trein en ineens hoor ik de conducteur door de speaker: âDames en heren, over 100 meter bevinden zich aan uw rechterhand een aantal koningspaarden. Ook heb ik al een buizerd gespot! Tot zo ver deze safari door de Oostvaardersplassen.â
(Hij vertelde ook nog wat informatie over de koningspaarden maar dat ben ik al vergeten helaas)
Zo leuk vind ik dit!
Haha heb genoeg! Alleen woon ik inderdaad niet in jouw stad . Maar het was niet perse vervelend tijdrovend, gewoon een dagdeel. Maar het was wel zoân kliederboel haha. Had echt alles onder die rode smurrie zitten. En ook omdat er garnalensmurrie door moet, hoop ik niet dat ik een restje ben vergeten schoon te maken in de woonkamer
.
@justhereforthefun ja was ook echt zo leuk! Echt bij zoân ouder vrouwtje in huis. Echt een aanrader haha.
Ohhhh ik wil dit
Ik heb ook echt zoân kennisenkring om me heen waar de 1 zuurdesem bakt, 1 zelf pickles maakt en 1 zelfs chili crisps en daarom is mijn koelkast altijd goed gevuld. I love it
Yesss deze pure kwaliteit verschijnt eind augustus
Ik heb vandaag in totaal 1uur en 45min op de fiets gezeten en heb gewoon ĂĄlle buien weten te ontwijken
Ik ga morgen spontaan 2 nachtjes weg met mijn dochtertje en beste vriendin. Echt zo gezellig. Moet nu wel echt last minute allemaal spullen inpakken, en ben totaal niet voorbereid. Maar zoveel zin in .
Ik ben begonnen met surfen (tenminste 5 lessen kaart gekocht) en nu heb ik na de eerste les nummers uitgewisseld met een vrouw en zijn we heel de tijd aan het appen om samen de volgende lessen in te plannen. Vind dat echt zo gezellig als mensen zo makkelijk open staan voor nieuwe contacten.
Ik heb vandaag een middelvinger naar een catcaller uitgedeeld En ik stond al in de startblokken voor een confrontatie want hij leek om te draaien. Maar gelukkig is het enkel bij mân middelvinger gebleven.
Vanmorgen last minute een massage geboekt en het was zo fijn (en spannend om iets nieuws te proberen)
In het verleden ben ik jarenlang verliefd geweest op iemand die ik destijds een paar keer per week zag. Diegene is al jaren uit beeld, maar komt ongeveer 1x per jaar voor in mijn dromen. Vannacht was het weer zover en kort na het ontwaken moest ik ook nog huilen dat het niet echt was En vervolgens heb ik toch even op internet gecheckt of diegene nog steeds getrouwd is en met dezelfde vrouw enz. Vind dit echt extreem gĂȘnant en delulu
Had haar al een tijdje niet meer gehoord dus begon mij al enigszins zorgen te maken, maar we zitten weer samen op de wc hoor