Heb na 3/4 weken rondheersende griep in mijn omgeving nu zelf het virus te pakken denk ikš
Heb nog lopen opscheppen dat ik voor iedereen heb kunnen zorgen zonder ziek te worden omdat mijn weerstand zo goed was.
Kunnen ze nu voor jou zorgen. Beterschap!
Ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg maar zodra ik een leuke vriendschap met iemand opbouw verhuist men standaard naar de andere kant van het land. Jaren geleden na mijn relatiebreuk was mijn sociale leven echt nul. Dus ik ben daarna best wel op zoek gegaan naar een nieuw netwerk. En dat lukt ook wel alleen elke keer verhuizen ze dus. Ik zou het zo leuk vinden wanneer ik wat mensen in de buurt heb wonen om bevriend mee te zijn.
dit klinkt als het ergst mogelijke dekbed
waarom wil je een dekbed wat kraakt?
Denk dat het een donzen dekbed is, dat kraakt een beetje
Onder zoān dekbed liggen kraken was vroeger altijd voor mij echt zoān āwauw dan heb je echt een super luxe en goed en duur bedā. Mijn ouders hadden het in āhet grote bedā of in hotels was het soms ook.
Nu heb ik het zelf en geniet er nog steeds van
voelt echt als succesvol adulting
Volgens mij is het de stijfheid van de (katoenen) hoes wat kraakt.
Ja of met een percal overtrek, dat kan ook zo glad zijn dat het bijna kraakt op een of andere manier. Vind dat ook lekker. Op een heel andere manier glad dan satijn
Hoop Mandy Woelkens vaker op tv te zien, ze presenteert echt leuk.
Ik moet deze week een paar uur rijden voor een congres en toen ik aan collegaās vertelde wat snacks mee te willen nemen voor onderweg gaven ze als tip om mueslirepen, banaan, handjes noten en boterhammen mee te nemen. Little did they know dat ik al klaar ben voor die lange ritten. Ik heb allang kruidnoten, autodrop, borrelnootjes en chips in een tas in de auto gezet ![]()
Omg mensen die mueslirepen en banaan als snack zien ![]()
![]()
Dit is mijn angst
Ik draai (in mn uppie) nachtdienst nu en ben geneigd een horrorfilm aan te zetten
even op zoek naar een leuke.
Wow zou ik echt niet kunnen, vind nachtdiensten al creepy genoeg zonder horrorfilms
Is zo rustig hier, moet mezelf echt wakker houden
geen betere manier dan een horrorfilm kijken terwijl je alleen in het donker zit
Tot hoe laat moet je?
7.45 en is nacht 2/3
Ben echt aan het aftellen, ik ben kapot.
Eerste nacht was gewoon doorhalen, 24 uur wakker geweest en toen vanochtend dus maximaal 5 uur lang geslapen van 10 tot 3.
zo moe
Oef dat is pijnlijk. Hopelijk slaap je vandaag wel goed. Kan je iig rustig aan doen?
Het is maanden geleden dat ik een nacht heb doorgeslapen. Ik werd nu wel om 6 uur wakker maar voel me echt als herboren.
Ik had net wat aparts bij de huidarts waar ik was voor een moedervlekkencontrolle.
Dus de arts gaat met zoān ābrilletjeā alle moedervlekken af, zegt ie opeens bij mijn sleutelbeen/daar boven mijn borst; is die moedervlek nieuw?
Ik kon me daar eigenlijk geen moedervlek herinneren, en zei: niet dat ik weet.
Hij gaat verder; alles prima.
Komt ie toch nog even terug op die moedervlek op mān sleutelbeen; wat een rare vorm heeft ie; is je die nooit opgevallen?
Dus ik voel daar even en nu valt me ook een rare structuur op, die voor mij wat groot en vreemd aanvoelde. (Ik kon hem niet zien) Dus ik zei weer nee.
Ging hij er nog eens met zijn hand over heen; kwamen we erachter dat het een chocoladevlok was!
Die moet daar tijdens het ontbijt terechtgekomen zijn en tegen mān huid gesmolten en vast blijven zitten zijn.