Was ie zo dronken?
Had hem wel goed hangen ja, al viel het nog best mee aangezien ie de volgende ochtend moeiteloos 19km heeft gerend
Wel heel chaotisch en dus blijkbaar zo in gedachten dat ie naar de verkeerde verdieping is gelopen
Elke keer als ik naar de supermarkt ga denk ik âchill ik ga pepernoten kopenâ om me dan 2 seconden later te realiseren dat ik niet in NL woon. ![]()
Ik zit op kantoor maar ben echt zo moe. Zit alleen maar te gapen en er komt echt niks uit mijn handen. Straks nog een overleg maar ben blij wanneer ik naar huis kan ![]()
![]()
Ik snap dit gevoel ook wel. Ik ben groot Lego fan en kan heel blij worden van een nieuwe set, en tegelijkertijd denk ik: wat ontzettend suf om hier geld aan uit te geven. Kan beter aan kleding die ik echt nodig heb, of aan immateriële dingen.
En dit weekend was ik in Utrecht en zag ik veel volwassenen (zonder kids) met Lego tasjes lopen, en dacht ik bij iedereen: yes, ik hoop dat dit voor jezelf is, want het is zoân leuke hobby om die sets in elkaar te zetten. ![]()
Heb overigens ook toen ik 12 was echt keihard gejankt omdat ik mân favoriete spijkerjack in de toiletten van het vliegveld van Barcelona heb laten liggen. Daar heeft mân vader me nog best hard om uitgelachen destijds, en ik was zĂł verdrietig.
Ik legde vandaag aan wat bezoekers op werk (65+ers) uit wat yolo betekent en ze vonden het zo geweldig. Roepen nu de hele tijd bij alles âyolooooâ. En dan van die pretoogjes erbij en heel ondeugend gaan doen. Ik denk dat ik volgende week de afkoâs ga behandelen.
Missing googlen op âlaterale raadselsâ?
Ik heb een nieuw (groter) dekbed en dekbedovertrek waar ik nu voor het eerst onder lig en het is zoân heerlijk kraakdekbed ![]()
Heb na 3/4 weken rondheersende griep in mijn omgeving nu zelf het virus te pakken denk ikđ
Heb nog lopen opscheppen dat ik voor iedereen heb kunnen zorgen zonder ziek te worden omdat mijn weerstand zo goed was.
Kunnen ze nu voor jou zorgen. Beterschap!
Ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg maar zodra ik een leuke vriendschap met iemand opbouw verhuist men standaard naar de andere kant van het land. Jaren geleden na mijn relatiebreuk was mijn sociale leven echt nul. Dus ik ben daarna best wel op zoek gegaan naar een nieuw netwerk. En dat lukt ook wel alleen elke keer verhuizen ze dus. Ik zou het zo leuk vinden wanneer ik wat mensen in de buurt heb wonen om bevriend mee te zijn.
dit klinkt als het ergst mogelijke dekbed
waarom wil je een dekbed wat kraakt?
Denk dat het een donzen dekbed is, dat kraakt een beetje
Onder zoân dekbed liggen kraken was vroeger altijd voor mij echt zoân âwauw dan heb je echt een super luxe en goed en duur bedâ. Mijn ouders hadden het in âhet grote bedâ of in hotels was het soms ook.
Nu heb ik het zelf en geniet er nog steeds van
voelt echt als succesvol adulting
Volgens mij is het de stijfheid van de (katoenen) hoes wat kraakt.
Ja of met een percal overtrek, dat kan ook zo glad zijn dat het bijna kraakt op een of andere manier. Vind dat ook lekker. Op een heel andere manier glad dan satijn
Hoop Mandy Woelkens vaker op tv te zien, ze presenteert echt leuk.
Ik moet deze week een paar uur rijden voor een congres en toen ik aan collegaâs vertelde wat snacks mee te willen nemen voor onderweg gaven ze als tip om mueslirepen, banaan, handjes noten en boterhammen mee te nemen. Little did they know dat ik al klaar ben voor die lange ritten. Ik heb allang kruidnoten, autodrop, borrelnootjes en chips in een tas in de auto gezet ![]()
Omg mensen die mueslirepen en banaan als snack zien ![]()
![]()
Dit is mijn angst