Wat je even kwijt wil #71

Die was toen nog medewerker en inmiddels directeur. En neemt zijn feedback mee het bedrijf in. En hij had een heel andere functie dan hem. Maar goed hij heeft nu wel gevraagd of hij dit even snel kon fixen, maar het is dus niet snel te fixen want het is groter dan gedacht. En mijn vriend dacht oooh even wat bijverdienen.

Maar volgens mij heeft hij niet aangegeven dat dit is wat het is en iemand anders mag het verder oplossen. :clap:t3:

3 likes

Nah, die man kan er niks aan doen dat zijn ouders zoiets zegt.

“Oh mooi, ik heb toch al geen behoefte aan onaardige schoonouders”.

12 likes

Ik ben altijd zo onder de indruk van de zelf gemaakte taarten in het baktopic tijdens verjaardagen etc. Ik ben al blij als ik mijn huis heb schoongemaakt, mezelf een beetje toonbaar heb kunnen maken, de HEMA taart op tafel staat en het avondeten in de maak is voor de hele meute :sob:

13 likes

Is toch ook prima? Bakken vind ik bij echt iets dat je ook echt leuk moet vinden en anders vooral niet aan moet beginnen. Bakken is voor mij echt een hobby dus dat voelt niet als iets dat ‘ook nog moet’.

8 likes

Ja ik zou het zo leuk vinden, maar ben er dan te onrustig voor denk ik. Misschien moet ik eerst beginnen met bakken zonder speciale gelegenheid

1 like

Je hebt voor iedereen gekookt. Dat is ook wat waard.
Bij mij krijg je diepvriespizza’s

8 likes

Als je een keer echt wil gaan bakken zou ik dat inderdaad lekker zonder gelegenheid doen, als het dan fout gaat is er niks aan de hand.

3 likes

Wij hadden recent twee verjaardagen en beide keren vroeg mijn schoonvader over de taart: “Zelfgebakken?” Waarop ik blij heb geantwoord: “Nee, zelf gekocht!”

10 likes

Ik ben een spel aan het voorbereiden waarbij ik vrienden twee of drie raadsels wil laten oplossen, maar als ik google op difficult riddles kom ik niet echt (leuke) raadsel tegen die ik echt moeilijk vind. Heb nu vooral 't idee dat ze binnen twee minuten door alle dingen heen zijn.

3 likes

Het youtube account van TED-ed heeft leuke voor volwassenen!

2 likes

Update: hij kwam kort na die post thuis nadat ie eerst per ongeluk met de sleutel in het sleutelgat van de voordeur van de bovenbuurman stond te rommelen. Toen de deur niet openging ook totaal niet doorhebben dat het de verkeerde was ondanks het loeigrote huisnummer op de voordeur. Heeft ie aangebeld en daarna dacht ie ja nee baron doet zo laat niet open als ze alleen is, dus ik probeer het nog een keer met de sleutel. Trekt de bovenbuurman ineens de deur open hahahahah. Die kon erom lachen gelukkig :smiling_face_with_tear:

5 likes

Was ie zo dronken?

2 likes

Had hem wel goed hangen ja, al viel het nog best mee aangezien ie de volgende ochtend moeiteloos 19km heeft gerend :joy: Wel heel chaotisch en dus blijkbaar zo in gedachten dat ie naar de verkeerde verdieping is gelopen

1 like

Elke keer als ik naar de supermarkt ga denk ik ‘chill ik ga pepernoten kopen’ om me dan 2 seconden later te realiseren dat ik niet in NL woon. :triumph:

7 likes

Ik zit op kantoor maar ben echt zo moe. Zit alleen maar te gapen en er komt echt niks uit mijn handen. Straks nog een overleg maar ben blij wanneer ik naar huis kan :sleeping::sleeping:

1 like

Ik heb vandaag een naad van mijn ugg laars gemaakt en vier gaten in een thuisjas gerepareerd. :partying_face:

25 likes

Ik snap dit gevoel ook wel. Ik ben groot Lego fan en kan heel blij worden van een nieuwe set, en tegelijkertijd denk ik: wat ontzettend suf om hier geld aan uit te geven. Kan beter aan kleding die ik echt nodig heb, of aan immateriële dingen.

En dit weekend was ik in Utrecht en zag ik veel volwassenen (zonder kids) met Lego tasjes lopen, en dacht ik bij iedereen: yes, ik hoop dat dit voor jezelf is, want het is zo’n leuke hobby om die sets in elkaar te zetten. :joy:

Heb overigens ook toen ik 12 was echt keihard gejankt omdat ik m’n favoriete spijkerjack in de toiletten van het vliegveld van Barcelona heb laten liggen. Daar heeft m’n vader me nog best hard om uitgelachen destijds, en ik was zó verdrietig.

8 likes

Ik legde vandaag aan wat bezoekers op werk (65+ers) uit wat yolo betekent en ze vonden het zo geweldig. Roepen nu de hele tijd bij alles “yoloooo”. En dan van die pretoogjes erbij en heel ondeugend gaan doen. Ik denk dat ik volgende week de afko’s ga behandelen.

57 likes

Missing googlen op ‘laterale raadsels’?

1 like

Ik heb een nieuw (groter) dekbed en dekbedovertrek waar ik nu voor het eerst onder lig en het is zo’n heerlijk kraakdekbed :smiling_face_with_three_hearts:

24 likes