Wat je even kwijt wil #71

Nou nacht drie (mijn laatste). Moet nog 6 uur wakker blijven!! En dat is een uitdaging want de afgelopen drie dagen heb ik bij elkaar opgeteld zo’n 9/10 uur geslapen.

Dus licht weer uitgedaan en Barbarian opgezet :ghost::ghost::ghost:. Als straks een cliënt aan komt kloppen schrik ik me kapot dat weet ik wel zeker.

9 likes

Succes!! Echt knap dat je alleen bent en wakker kan blijven, ik zit gewoon te chillen en snacken met mn collega’s.

2 likes

Thanks. Ja dat lijkt me veel gezelliger! En nu heb ik ook zin in snacks :rofl: misschien zo even het ziekenhuis doorlopen op zoek naar een automaat.

1 like

Je gaat eerst horrorfilms kijken en daarna een stil en soort van verlaten ziekenhuis doorlopen? Meit wil jij opgevreten worden door spoken ofzo :cold_sweat:

29 likes

Hahahaha stil is het wel maar verlaten niet hoor :rofl:

En vind het hier niet zo spannend. Ik heb eens in een oud klooster gewerkt dat een maatschappelijke opvang werd waarover in de flexpool het verhaal rondging dat er geesten waren :eyes: en dan moest je helemaal naar een enge kelder lopen om daar brood uit de vriezer te halen enzo.

12 likes

Lag het brood toevallig ook in zo’n soort vriezer?:

27 likes

Haha ja @Nysmn is sowieso de meest onbevreesde forummer

6 likes

Zo ongeveer!

1 like

Ik heb een keer een avond met vrienden doorgebracht in een oude TBS kliniek (was omgebouwd tot kantoorruimte en een vriend werkte in 1 van die kantoortjes). Nou dat was wel echt eng hoor :joy: allemaal kille cellen en op zolder was een ruimte met zo’n oude brancard waarop iemand vastgebonden kon worden en een aluminium bad in het midden van de betegelde ruimte brrrr

2 likes

Ik heb een keer per week vrijwilligerswerk en meestal is dat op dinsdag, dus ik ben afgelopen dinsdag gegaan, dienst gedraaid helemaal prima. Zie ik nu dat ik zondag ingepland sta en helemaal niet dinsdag :joy: niemand heeft ook wat gezegd ofzo, hoop dat ik zondag nog wel mag overslaan

8 likes

ik wil jou een keer zien in die serie van stuktv dat ze overnachten op van die spooklocaties

5 likes

Een van mijn engste situaties is een beetje vergelijkbaar. Het voorraadhok bleek in het verleden de koelruimte voor mensen die overleden waren. Het was er altijd enorm koud, het licht werkte vaak niet en als de deur dichtviel was echt al het licht weg. Ik vond de voetstappen en verschijningen minder eng, ik pakte liever niets uit het hok als ik nachtdienst had.

4 likes

Update hierover: ik ben vandaag begonnen bij mijn nieuwe baan en had dat ook op LinkedIn gedeeld. Deze man heeft gereageerd met ‘ik denk toch nog steeds dat je de verkeerde keuze hebt gemaakt’. Echt omg nee. Dit is alleen maar bevestiging dat het de juiste keuze was om zijn aanbod af te wijzen.

41 likes

da’s best wel psycho

22 likes

Klinkt echt stalkerig

4 likes

Je bent echt ergens aan ontsnapt ofzo hoor, wat een creep

11 likes

Overal blokkeren :sob:

3 likes

Kun je daar niet ergens melding van maken, echt niet normaal.

1 like

Of publiekelijk terechtwijzen wat een creep ie is.

4 likes

Inmiddels gedaan ja. Zelfs voor de zekerheid zijn fb en insta opgezocht om die te blokkeren :sweat_smile:.

7 likes