Ik ben bij de tandarts en ik ben zo zenuwachtig dat mn handen gewoon drijfnat zijn ![]()
Ik lees ergens “sinds anderhalf jaar hebben ze een meisje van zeven maanden in huis”
The math aint mathing
Omg ik had gewoon niks!!! Echt blessed, dacht ik móet nu wel een gaatje hebben maar nee
Bah ik ben al wakker en wil zo graag nog verder slapen, maar ik probeer al 1,5 uur in slaap te komen dus laat maar.
Ik startte net de auto en op 3 radiozenders tegelijk hadden ze het over het nieuwe album van Taylor Swift. GA WEG ![]()
Ja ik mis hierdoor gewoon de Mean Girl references.
Ik zit in een volle trein met achter mij een man die hele rare kreun geluiden maakt. Verschillende mensen hebben al iets gezegd maar er gebeurt niks. Melding gemaakt bij de NS overlast nummer (via app) maar daar hoor je gewoon niks van terug. Waarom heb je dan zo’n nummer?
Ik lees net dat Punselie (stroopkoekjes) voldoende geld heeft opgehaald en gaat proberen een doorstart te maken.
Hopelijk lukt het ze om de koekjes terug in de winkel te krijgen! Ik vind hun stroopkoekjes echt onvergelijkbaar met andere merken dus zal blij zijn als ze weer terugkomen.
Die kleine harde vond ik maar plakkerds ![]()
Ik heb op de markt cantharellen gekocht en ze door mn roerei gedaan zoals mijn Poolse oma dat altijd deed. De geur bracht me weer helemaal terug naar haar boshuisje ![]()
Dat vind ik juist lekker
Van andere merken vind ik stroopkoeken vaak te bros.
Aah het nieuwe album van Pommelien Thijs is leuk en ook het album van Taylor Swift gaat op repeat. ![]()

Nog meer showbizz news: die is overleden
M’n ene ouder is net dood en nu is m’n andere ouder ziek en gaat binnenkort dood.
Gaat lekker dit jaar.
Samenvatting

Een aantal van jullie zitten nu vast zo omdat ik ouder zeg ipv vader/moeder.
Dacht even dat je meme over jouw situatie ging. En die is natuurlijk verschrikkelijk. Sterkte!
Denk niet dat iemand zo denkt, wel het laatste waar je je druk om zou moeten maken als je zoiets leest! Dikke knuffel 🫶🏽
Edit:
Plus misschien heb je wel twee moeders of vaders dus het doet er ook helemaal niet toe!
Is dat een ding denk je?
Iets soortgelijks is dat ik het kind van mijn zus al anderhalf als genderneutral individu benoem omdat het maar anderhalf jaar is hier heeft nog niemand iets over gezegd tegen mij dus volgens mij valt het de meeste mensen niet op als iets raars hoor.
Ja, laatst ging het erover in het ergenissen topic. Net als dat mensen sibbling zeggen ipv broer of zus. Vonden heel veel onnodig want je bent toch wel anoniem of je nou broer, zus, vader of moeder zegt.
Ik sliep vannacht in de buurt van Schiphol en zag gisteravond konijnen voorbij hupsen op de parkeerplaats. Voelde zo random haha, net als de eerste keer dat ik halsbandparkieten zag!