Nog meer showbizz news: die is overleden
Mān ene ouder is net dood en nu is mān andere ouder ziek en gaat binnenkort dood.
Gaat lekker dit jaar.
Samenvatting

Een aantal van jullie zitten nu vast zo omdat ik ouder zeg ipv vader/moeder.
Dacht even dat je meme over jouw situatie ging. En die is natuurlijk verschrikkelijk. Sterkte!
Denk niet dat iemand zo denkt, wel het laatste waar je je druk om zou moeten maken als je zoiets leest! Dikke knuffel š«¶š½
Edit:
Plus misschien heb je wel twee moeders of vaders dus het doet er ook helemaal niet toe!
Is dat een ding denk je?
Iets soortgelijks is dat ik het kind van mijn zus al anderhalf als genderneutral individu benoem omdat het maar anderhalf jaar is hier heeft nog niemand iets over gezegd tegen mij dus volgens mij valt het de meeste mensen niet op als iets raars hoor.
Ja, laatst ging het erover in het ergenissen topic. Net als dat mensen sibbling zeggen ipv broer of zus. Vonden heel veel onnodig want je bent toch wel anoniem of je nou broer, zus, vader of moeder zegt.
Ik sliep vannacht in de buurt van Schiphol en zag gisteravond konijnen voorbij hupsen op de parkeerplaats. Voelde zo random haha, net als de eerste keer dat ik halsbandparkieten zag!
Ik lig lekker op de bank een K3 reünie livestream te kijken hahaha
Dit klinkt alsof het de eerste keer was dat je konijnen zag
Waar kan je dit kijken? ![]()
TikTok hahaha! Zoeken op user Marc Ligthart
Dank je! Heb helaas geen TikTok ![]()
Ik ook, voel mij echt oud maar oh wat fantastisch dit!![]()
Jammer dat hij er doorheen kwekt ![]()
Hahahah hij zingt nu wel hard mee ja ![]()
Maar hij heeft ook momenten waarop hij stil is. Dit is ook wel echt een top liedje.
Voor de mensen die ook geen TikTok hebben: deze YT gebruiker is ook aan het uploaden (onder Shorts) https://youtube.com/@diariesaboutthelifeoflisa
Echt nostalgie dit!
Ik moet wel echt lachen om die man die 2 rijen voor die Marc staat en nog geen 1 keer heeft bewogen terwijl iedereen er om heen aan het dansen is ![]()
Die is onder dwang mee ![]()
heeft het kind geen gender omdat het nog maar 1,5 is?