Wat je even kwijt wil #71

Ik ben bij de tandarts en ik ben zo zenuwachtig dat mn handen gewoon drijfnat zijn :nauseated_face:

7 likes

Ik lees ergens “sinds anderhalf jaar hebben ze een meisje van zeven maanden in huis”
The math aint mathing

4 likes

Omg ik had gewoon niks!!! Echt blessed, dacht ik móet nu wel een gaatje hebben maar nee

11 likes

Bah ik ben al wakker en wil zo graag nog verder slapen, maar ik probeer al 1,5 uur in slaap te komen dus laat maar.

1 like

Ik startte net de auto en op 3 radiozenders tegelijk hadden ze het over het nieuwe album van Taylor Swift. GA WEG :sob:

8 likes

Ja ik mis hierdoor gewoon de Mean Girl references.

9 likes

Ik zit in een volle trein met achter mij een man die hele rare kreun geluiden maakt. Verschillende mensen hebben al iets gezegd maar er gebeurt niks. Melding gemaakt bij de NS overlast nummer (via app) maar daar hoor je gewoon niks van terug. Waarom heb je dan zo’n nummer?

1 like

Ik lees net dat Punselie (stroopkoekjes) voldoende geld heeft opgehaald en gaat proberen een doorstart te maken.

Hopelijk lukt het ze om de koekjes terug in de winkel te krijgen! Ik vind hun stroopkoekjes echt onvergelijkbaar met andere merken dus zal blij zijn als ze weer terugkomen.

27 likes

Die kleine harde vond ik maar plakkerds :grimacing:

1 like

Ik heb op de markt cantharellen gekocht en ze door mn roerei gedaan zoals mijn Poolse oma dat altijd deed. De geur bracht me weer helemaal terug naar haar boshuisje :heart:

42 likes

Dat vind ik juist lekker :sweat_smile: Van andere merken vind ik stroopkoeken vaak te bros.

4 likes

Aah het nieuwe album van Pommelien Thijs is leuk en ook het album van Taylor Swift gaat op repeat. :orange_heart:

5 likes

10 likes

Nog meer showbizz news: die is overleden

3 likes

M’n ene ouder is net dood en nu is m’n andere ouder ziek en gaat binnenkort dood.
Gaat lekker dit jaar.

Samenvatting

17543851879992161065819508965915
Een aantal van jullie zitten nu vast zo omdat ik ouder zeg ipv vader/moeder.

36 likes

Dacht even dat je meme over jouw situatie ging. En die is natuurlijk verschrikkelijk. Sterkte!

4 likes

Denk niet dat iemand zo denkt, wel het laatste waar je je druk om zou moeten maken als je zoiets leest! Dikke knuffel 🫶🏽

Edit:
Plus misschien heb je wel twee moeders of vaders dus het doet er ook helemaal niet toe!

6 likes

Is dat een ding denk je?
Iets soortgelijks is dat ik het kind van mijn zus al anderhalf als genderneutral individu benoem omdat het maar anderhalf jaar is hier heeft nog niemand iets over gezegd tegen mij dus volgens mij valt het de meeste mensen niet op als iets raars hoor.

2 likes

Ja, laatst ging het erover in het ergenissen topic. Net als dat mensen sibbling zeggen ipv broer of zus. Vonden heel veel onnodig want je bent toch wel anoniem of je nou broer, zus, vader of moeder zegt.

4 likes

Ik sliep vannacht in de buurt van Schiphol en zag gisteravond konijnen voorbij hupsen op de parkeerplaats. Voelde zo random haha, net als de eerste keer dat ik halsbandparkieten zag!

7 likes