Hondenbelasting inspecteur belt aan: “o, je hebt een hond en er is netjes betaald”
Waarom bel je aan als de belasting betaald word? Voor iedereen tijdverspilling dit.
Betaal je nog per hond of is het 1 bedrag ongeacht de hoeveelheid? Misschien dat ze daar nog naar kijken?
Ja, bedrag per hond (met rekenmodel dus is niet bij 2 honden 2x het bedrag van 1 hond) inderdaad was ook het enige wat ik kon bedenken, maarja.
Ja je kan het sowieso altijd vragen. Dat het voor het opstijgen vaak niet mag heeft te maken met de weight and balance van het vliegtuig, maar dat gaat voor grote toestellen minder op dan voor kleinere.
@anon73473962 zijn jullie al online ingecheckt? Vaak kan je tijdens het inchecken nog wel (soms tegen betaling) van stoel wisselen toch?
Hij is gevonden! Er was een politiehelikopter waarvan hij schrok, en toen tevoorschijn kwam. Wel mooi om te zien hoe snel er binnen een paar uur zoveel mensen (ca. 100) kwamen helpen zoeken.
Ik heb serieus nooit geweten dat er hondenbelasting bestaat
Dat verschilt ook per gemeente (mag gemeente zelf bepalen), bedrag verschilt ook per gemeente.
Zo’n baan lijkt me wel lekker. Soms ook ff blaffen ![]()
In mijn dorp is het afgeschaft maar twijfelen ze om het weer in te voeren vanwege begrotingstekort ![]()
Die inspectie is inderdaad zo belachelijk, echt kapitaalvernietiging en werkverschaffing
ook 2x aan de deur gehad. Ik heb zelf geen hond maar soms wel een oppashond (van iemand uit een andere gemeente). Vraag me af wat was gebeurd als die toevallig bij me was. Of andersom, als ik een hond zou hebben die toevallig op dat moment niet thuis is, kom je er ook makkelijk mee weg
@Bennielava haha nee ik ruik mijn eigen zweet ook heus soms wel en die van andere mensen ook. Maar ik heb gewoon geen sterke geur denk ik? Even op basis van vriend die mijn oksels vaak genoeg ruikt lol. Gebruik alleen in de zomer soms deo en vind het gek dat je lijf daar blijkbaar van moet afkicken ofzo?
Discussie hierboven doet me denken aan de keer dat ik van dubai naar NL vloog (met transavia sowieso al eigenlijk niet leuk voor mij) en het vliegtuig maar voor 30% vol was. Bijna iedereen had een rijtje van drie stoelen voor zichzelf. Was wel een hele gezellige vlucht met hele persoonlijke aandacht van de stewardessen ennnn heb lekker geslapen op mn eigen rij ![]()
![]()
Had geen idee dat Transavia naar Dubai vloog ![]()
![]()
Maar als we nou gewoon met zn allen afspreken om te stoppen met overbieden, dan kunnen de huizenprijzen weer even normaal worden. Oke dankjewel en groetjes van een 4-ever huurder
.
Mn collega had een glutenvrije taart gebakken omdat laatst mn eerste artikel is gepubliceerd, maar ze wist niet dat ik vandaag een cursus had en dus niet op werk was.
Kwam ze net na werk een stuk thuisbrengen ![]()
IK OOK NIET TOT DAARVOOR! Maar had de tickets gekregen dus mocht niet zeuren
ah zo lief!! en gefeliciteerd met je artikel!
Heeft iemand gisteren of vandaag op het traject Den Bosch - Utrecht gereisd met de trein? In de NS app zie ik in de planner dat de intercity’s zouden moeten rijden, maar bij werkzaamheden staat dat van en naar Den Bosch geen treinen rijden en dat er tussen Den Bosch en Utrecht bussen rijden. Als ik bij de klantenservice vraag hoe het nou zit, dan weten ze het zelf ook niet, dus nu heb ik geen idee hoe laat ik vandeweek van huis moet om op tijd te zijn omdat ik niet weet of ik met de trein kan of de bus moet hebben ![]()
Daar rijden gewoon treinen. Er reiden bussen tussen Den Bosch en Tilburg en tussen Den Bosch en Boxtel. Raar van de reisplanner, maar op prorail staan ook alleen deze werkzaamheden aangegeven en niets tussen Den Bosch en Utrecht.