Ja ook zoiets, weekje denk ik ![]()
Ik gebruikte Wild en na 1,5/2 weken was ik door die ontwenningsperiode heen. Daarna echt geen geur meer gehad of iets @Enthusiasm
Wijnarrangement nekt je sowieso altijd, ik ben echt een keer zo asociaal dronken een Michelin restaurant uitgelopen dat ik nu maar halve glazen neem😅
Hahaha ik heb een keer niet doorgehad dat ze bleven bijschenken. Top avond gehad hoor, maar baal ook wel dat ik bij de latere gangen niet heel bewust meer heb gegeten.
Ik heb halve glazen gevraagd en kreeg volle ![]()
Ohhhh
Oke dit motiveert wel dat het na een week niet perse al weg hoeft te zijn dus ik ga nog volhouden ![]()
ik gebruik bijna nooit deo en ruik mezelf zelden. of moet dit in het opbiecht topic? ik zit echt met verbazing te lezen?
Nee ik ken dit ook niet hoor! Misschien net zoiets als dat sommige mensen veel zweten en anderen niet?
Of dat jullie zo gewend zijn aan je eigen zweet lucht dat je het niet meer ruikt
Net als dat je je parfum niet meer ruikt naar verloop van tijd
Dit vind ik zoiets kuts, geef je tering veel geld uit aan een parfum die je lekker vindt (want ik vind goedkope parfums ook echt altijd goedkoop ruiken) en dan ruik je het dus zelf bijna nooit. Ik doe het dus altijd op met het idee dat ik hoop dat mensen denken goh die meid ruikt lekker. Maar wel echt zuur dat dit zo werkt.
Haha ja mee eens! Het helpt wel om wat verschillende parfums te hebben en af te kunnen wisselen. Dan heb je steeds weer een ‘nieuwe’ geurprikkel ofzo. Merk dat ik het dan net wat vaker blijf ruiken.
Vind dit ook zo irritant!! Dan ruik ik allemaal mensen om me heen maar niet mezelf ![]()
Ik kom net thuis van werk en het hele dorp is in rep en roer omdat er een jongetje is vermist. Iedereen loopt over straat met zaklampen en alles. Hoop zo dat hij snel opduikt en er niks ernstigs is gebeurt.
Ik liep net naar huis en toen liep ik langs een man die zichzelf aan het aftrekken was ![]()
![]()
Ik kwam een man tegen die mij in mn oude woonwijk steeds lastigviel, schrok me rot.
Ohwww no deze laatste twee posts ![]()
Alles bij elkaar gejankt. Ik heb zo’n vliegangst en ik vertrek donderdag naar Japan. Alles dacht ik goed geregeld. Maar de stoelen vergeten te reserveren (!?!?!). Mijn vriend en ik zitten letterlijk aan de andere kant van het vliegtuig. Nu moet ik straks helemaal mezelf kalmeren bij opstijgen, turbulentie en landen. Ik zit in het midden en niemand gaat willen ruilen zodat we op enige vorm bij elkaar in de buurt komen. Ik baal hier zo van, hoe kan ik zo verschrikkelijk dom zijn! Ik overweeg zelfs heel mijn spaarrekening te plunderen om te kijken of er business class over is om naast elkaar te kunnen zitten. Ik vind dit zo verschrikkelijk erg!!
al contact opgenomen met klantenservice van de vliegmaatschappij? het is momenteel niet per se hoogseizoen voor vliegen dus dan zijn ze nog wel eens behulpzamer/meer meebewegend in mijn ervaring
Oh heel vervelend en stom ook dat dat niet automatisch gaat he (vroeger was dat wel zo).
Maarrre je kan er nu niks meer aan doen dus probeer niet te focussen op de vervelende gevolgen. Je weet niet hoe het loopt. Misschien wil er wel iemand ruilen, misschien zijn er zelfs uiteindelijk lege stoelen naast jou of je vriend. Ik zou het melden bij het personeel bij binnenkomst en misschien valt er wel iets te regelen.