Wat je even kwijt wil #71

ik ga de video niet kijken maar lol @ het censureren van die arm
ooooo wat zou er onder de blokjes staan?

Er is een realityshow over de milieu straat!!

https://www.omroepbrabant.nl/tv/programma/9900397/De-Stort

2 likes

Jaaa hier wel ja hahaha en er staat ook altijd een hele stoet/file aan auto’s met wagens vol dus het moet tiptop georganiseerd worden natuurlijk

5 likes

Haha ja staat bij mij ook op de lijst

3 likes

Er kwam een monteur in m’n huis en die stelde best wel persoonlijke vragen: oh wat een groot huis en wat doe je voor werk dat je hier kunt wonen, hoe oud ben je? Hoe oud denk je dat ik ben? etc etc.
Op dat moment gewoon geantwoord, want ik werd ook overvallen en er was geen nare sfeer of zo (hij was 20, dus wss denkt ie hier niet over na), maar het was wel achteraf een beetje raar.

1 like

Echt niet?? Ik dacht dat precies dit iedereen zijn ervaring was met de milieustraat:

https://vm.tiktok.com/ZGdaCS3tF/

Altijd stress of ik het wel in de goede bak gooi. En voordat ik een stap in de goede richting kan zetten schreeuwen ze al onverstaanbaar ā€œBAK 13!!!ā€. Altijd paniek :joy:

Ik vind het ook altijd leuk om er heen te gaan, haha ik ga altijd alleen, dan word ik meestal geholpen door twee of drie relaxte mannen van daar en ben ik zo klaar, haha lekker seksistisch but I’ll take it.

6 likes

Nou de odyssee is bijna voorbij, we kunnen bijna weer in bad! En naar de wc wanneer we willen zonder rekening te houden met evtl monteurs die komen. En de wasmachine gebruiken! Jezus, 4 weken zonder was echt kut.
De douche duurt nog ff iets langer maar ja, het zij zo. En dam de komende 30 jaar niet meer verbouwen :laughing:

6 likes

Ik werd vanmorgen plotseling ziek op werk en moest toen nog fietsen naar station en 35 minuten in de trein. Was het ook nog een mega volle trein. Die 35 minuten voelde als 6 uren. Heb me denk ik in 25 jaar niet zo ellendig ziek gevoeld. :skull:

Hoe kan dat toch dat dat ineens pats boem kan opzetten. Vanmorgen het eerste uur nergens last van gehad.

7 likes

Ik lijk ook ziek te worden; ik voel me fucking ellendig, heb hoofdpijn, heb trek maar ben ook misselijk 🄹 paracetamol doet nog niets op deze ellende

5 likes

Hier ook. Iedereen om ons heen is ook aan het snotteren. Heb ā€˜s nachts geslapen met twee truien en twee fleece dekens over elkaar heen. Ziek zijn is niet erg, maar die fucking hoofdpijn is niet te doen.

1 like

Ik voel me helemaal ziek worden… en nog 3 uur werken voordat ik naar huis kan

Ja ik meld me ook. Maar ik heb geen hoofdpijn, wel alle andere griepklachten. Zo verkouden.

1 like

Ik sluit me ook aan :disappointed: :face_with_thermometer:

Ik ben ook al 1,5 week ziek. Hoofdpijn en verkouden, het hoesten wordt ook steeds erger. Ik las ook ergens dat er weer een nieuwe variant van Corona is.

1 like

Ik ben sinds gisteren ook de sjaak. Hoofdpijn, keelpijn en spierpijn overal. Gelukkig (nog) geen koorts :sob:

Er heerst echt een vervelend kut virusje. Ik ben er drie weken ziek van geweest. Dat misselijkheid trekt nu pas langzaam weg.

Beterschap allemaal!

2 likes

Nee ik wil dit niet horen op dag 4 van de ellende. :sob:

4 likes

Ik vind het hoesten ook altijd zo vervelend voor andere mensen. Vooral met kriebelhoest kan je het niet tegenhouden.

2 likes

De cd-speler van mijn autoradio is stuk :smiling_face_with_tear: En ja ik kan ook gewoon Spotify gebruiken of radio luisteren maar ik ben gehecht aan mijn schijfjes in de auto.

12 likes