Wat je even kwijt wil #71

ik vind dat programma op youtube van zapp Steken en Prikken zo fucking ziek :joy: :joy: ik zou elke aflevering knock out gaan van de angst voor de pijn als ik jurre of emma zou zijn

5 likes

Ik heb mijn fotoboek binnen van mijn vakantie naar Tanzania alweer 1.5 maand geleden en omg misschien ligt het aan dat ik ongesteld ben maar moest gewoon huilen toen ik dat doorbladerde omdat ik zoooo blij ben dat ik dat gewoon gedaan heb!!! 🥹🤍

Jankerd ik

35 likes

Ik ben ongesteld en daardoor onredelijk boos op iedereen die ‘jouw’ uitspreekt als ‘joun’. Ik sta niet meer voor mezelf in als ik dat nog een keer hoor vandaag :see_no_evil:

19 likes

Vind dat echt joun probleem hoor.

12 likes

Mijn kat zit al dik 10 minuten random naar een punt in de kamer te kijken, maar wel alsof ie ieder moment erop kan springen zeg maar. Vond dat eerst altijd grappig, maar laatste vertelde onze overburen dat hun zoontje “iemand” op z’n slaapkamer had en iemand die paranormaal is heeft bevestigd dat er op zijn kamer een poort oid was en nu denk ik alleen maar GEEST IN ME HUISSSSS. :sob:

3 likes

Die geest zit daar helemaal prima joh gewoon lekker naar jou te kijken als je een get clam with me filmt

8 likes

Hoe is het afgelopen?

1 like

Nou als ie daar wil blijven wonen dan a.u.b. ook huur betalen

4 likes

Ik lig in bed met een oorontsteking. Lang geleden dat ik dit heb gehad en was ook even vergeten hoe kut dit is. Gister bij de HA oordruppels meegekregen en nu maar druppelen en leven op pijnstillers :face_with_spiral_eyes:

6 likes

Ik wilde tv kijken en zag dat ik eigenlijk ook moest stofzuigen dus dat heb ik eerst gedaan zodat ik nu rustig kan zitten, waarom ben ik zo

Ik snap niet wat het probleem is?

2 likes

Dat ze perse moest stofzuigen van haarzelf om rustig tv te kunnen kijken (unlike me, die dan denkt; doe ik later wel)!

7 likes

Oh. Nou ja mij lijkt me dat alleen maar chill als je nu alsnog rustig zit haha

8 likes

Ik was al begonnen met kijken en dan denk ik wat maakt die drie kwartier uit maar dat zit dan toch niet lekker
Vind ik een stomme eigenschap van mezelf

4 likes

Nou ik zou soms willen dat ik die eigenschap heb hoor. Ik denk dan ah doe het wel na deze aflevering, eindstand kijk ik 6 afleveringen, is het alweer 23:00 en ga ik naar bed zonder te stofzuigen. :smiling_face_with_tear:

27 likes

Dat is geen eigenschap maar aangeleerd gedrag. Eerst iets niets leuks en dan als beloning iets wel leuks. Bv op school eerst sommen, dan spelen. Of eerst je hartige boterham, dan een zoete. Geen toetje als je je bord niet leeg eet etc.

Edit: moest het even opzoeken maar het heet premack principe.

9 likes

Oh ik heb het met niks anders haha, ik heb gewoon geen zit in de kont als ik weet dat zoiets nog moet gebeuren, het voelt ook niet als een beloning ofzo

@Spaarlamp Ik wil daar wel een beetje van!

1 like

Ik voel me opeens kotsmisselijk sinds een uur???

Wtf is dit ik voelde me vanmorgen nog super fit :sob:

2 likes

Sterkte de komende drie weken

19 likes

Welkom tot de club van ellende: beterschap.

3 likes