Ik was al begonnen met kijken en dan denk ik wat maakt die drie kwartier uit maar dat zit dan toch niet lekker
Vind ik een stomme eigenschap van mezelf
Nou ik zou soms willen dat ik die eigenschap heb hoor. Ik denk dan ah doe het wel na deze aflevering, eindstand kijk ik 6 afleveringen, is het alweer 23:00 en ga ik naar bed zonder te stofzuigen. ![]()
Dat is geen eigenschap maar aangeleerd gedrag. Eerst iets niets leuks en dan als beloning iets wel leuks. Bv op school eerst sommen, dan spelen. Of eerst je hartige boterham, dan een zoete. Geen toetje als je je bord niet leeg eet etc.
Edit: moest het even opzoeken maar het heet premack principe.
Oh ik heb het met niks anders haha, ik heb gewoon geen zit in de kont als ik weet dat zoiets nog moet gebeuren, het voelt ook niet als een beloning ofzo
@Spaarlamp Ik wil daar wel een beetje van!
Sterkte de komende drie weken
Welkom tot de club van ellende: beterschap.
Dit was precies wat ik gister had, ik voel me nu wel weer aardig oke.
Oh shit dit heb ik ook letterlijk sinds 3 uur geleden, inclusief darmperikelen en spierpijn. Vanochtend voelde ik me echt nog prima. ![]()
Ik heb een fiets nodig in de stad van mān werk, en het is voor een fietsritje van 7 minuten dus iets heel eenvoudigs voldoet. Ik geloof dat mān werkgever een fietsplan heeft dus ik zou ook een ābetereā fiets kunnen kopen via dat fietsplan en die in mn thuisstad gebruiken, en mn huidige omafiets in mn werkplaats zetten
MAAR ik ben zo aan mān barrel gehecht? Ik wil die niet degraderen naar werkfiets op een plek waar ik niet woon ![]()
Kan je geen gebruik maken van OV fiets? Als je werkgever OV vergoedt valt dat er waarschijnlijk ook onder.
Nee, dat valt er helaas niet onder ![]()
Ik heb een pizza besteld, alleen geen bevestiging in mān mail. Maar het kan ook zijn dat ik dat adres geblokkeerd heb, ik weet ook niet meer zeker of ik nu kwart voor 6 of 7 als bezorgtijd heb gezet. Nog even een kwartiertje wachten en dan hoop ik dat het goed gekomen is, anders moet ik bellen en ik heb daar geen zin in. #firstworldproblems
Kun je dan niet een fiets stelen, nee grapje. Maar een wrak kopen ergens om daar te zetten en declareren
?
Edit: als ik snel ff google doorspit zijn er best wat gratis op te halen
En?
Ik ben de laatste dagen zo onwijs moe en niet helemaal fit. Ben dus niet ziek oid. De berichten hiernover misselijkheid helpen ook niet heel erg.
Ga vandaag op familie bezoek aan de andere kant van het land. Hopelijk blijf ik me oke voelen.
Hij was er 5 over half 7, dus heb geen moeite meer hoeven doen ![]()
Het is volgens mij de eerste dag deze herfst dat het onder de 10 graden is en ik heb al 3 mensen voorbij zien lopen in een korte broek? Ben echt in de war. Is het nog steeds oktober 2025?
En nu stel ik me voor dat je dus op een dag wakker wordt en het is opeens een heel ander jaar/seizoen, ik zou echt flippen ![]()
Nou het voelt in ieder geval niet als onder de tien graden, liep net buiten en in de zon was t gewoon te warm voor een tussenjas
Helemaal niet!
Ik ben best bekend met (fysieke) pijn, maar ben me toch slecht in griep doorstaan. Weet gewoon niet waar ik het zoeken moet.