Ik ben de laatste weken zo moe. Ik ben pas meer uren gaan werken en de laatste weken had ik wat meer afspraken staan. Waarschijnlijk komt het daardoor? Maar ik ben echt kapot na een dag werken.
Kan ook zijn dat je minder zonlicht/beweging krijgt of minder goed slaapt/eet door de verandering. Klinkt suf maar even wat extra magnesium/B12 en vitamine D bij slikken kan een verschil maken.
Ik wordt zo chagrijnig van onderdelen van mn werk dat ik uit protest na iets gedaan te hebben mezelf beloon met even op FF te zitten en daarna pas weer de motivatie heb iets nieuws op te pakken.
Ben zo lekker aan de wandel met mezelf. Lekker stukkie versgebakken bananenbrood eten met schaapjes als buren. Alleen jammer dat ik geen koffie mee heb en zo heel dat eind nog terug moet
Ik heb serieus last van m’n teen omdat ik gisteravond over een egel ben gestruikeld ![]()
Is de egel ok?
haha ja, ik heb als excuus wat kattenbrokjes om hem heen gestrooid. Hij heeft er een beetje van gegeten en is verder gescharreld.
Ik mis het alleen zijn zo erg. Sinds maart woon ik samen met mijn vriend, en hij is eigenlijk altijd thuis. Ik verlang echt terug naar die momenten waarop je helemaal alleen in huis bent, een beetje kunt aanrommelen in je eigen bubbel, zomaar een girl dinner in elkaar flanst zonder dat iemand meekijkt. Gewoon even niets en niemand om me heen.
Oh maar dit lijkt me ook vreselijk! Kun je hem niet een leuke avondcursus cadeau doen 
? Of overtuig hem om net zoals de mijne in delen het Pieterpad te gaan lopen
Haha wat een goeie! Die van mij is alleen chronisch vermoeid en heeft (hopelijk tijdelijk) geen werk. Als hij dan wat gaat doen, is het vaak overdag als ik op m’n werk ben. 
 Doe dat lekker ’s avonds, zodat ik er ook van kan profiteren denk ik dan.
Ik vind dit zo herkenbaar! Zeker omdat we een kind hebben dus vaak als mijn man er niet is, is zij er wel. En ik ben best af en toe een paar uur alleen thuis maar dat voelt niet hetzelfde als echt even onbeperkt je eigen ding alleen in huis doen.
Ja snap ik helemaal! Die uurtjes vliegen dan ook voorbij. Soms wil je gewoon een hele dag ongegeneerd op de bank liggen, gemarineerd in de self tan, love island kijken en dan later wel zien wat je met avondeten doet. Besef dat ik m’n single leven mis. ![]()
Die is op een spies gevallen helaas
Maar hoe gaan we met al die emoties om?
Ik ben ook altijd thuis + werk thuis en mijn vriend niet. Daarom ga ik wel eens een weekend oid naar m’n ouders, zodat hij ook me time heeft.
Bedoel je dat hij altijd moe is of echt dat hij een aandoening heeft en daardoor chronisch vermoeid is? Want klinkt niet alsof er dan ruimte is voor verbetering?
Ik heb het ook gehad in het begin van de relatie en stuurde hem dan gewoon weg. Bijv de mediamarkt is tot 10 uur open 's avonds, ging hij daar maar heen boeit mij niet.
Maar nu ben ik hem wel helemaal gewend en voelt hij niet meer als een extra persoon in huis als je begrijpt wat ik bedoel.
Ah dat is echt een goed idee! Mijn vriend begrijpt het alleen niet echt dat ik graag af en toe alleen wil zijn en heeft ook niet zo’n band met zijn ouders dat hij daar lang wil zijn. Hij gaat wel eens paddelen, maar om de één of andere reden regent het áltijd en wordt het bij voorbaat afgelast of komt hij na 10 min al terug. Ook wel sneu voor hem, omdat hij dan mijn teleurgestelde blik ziet als hij de voordeur weer binnen stapt. ![]()
@Yzile ja hij heeft chronische vermoeidheid. Waardoor het precies komt weten we niet. Dus dat maakt de situatie ook lastig. Hij kan zich nog wel enigszins inspannen, maar gewoon niet een hele dag dingen doen.
Die had er geen zin meer in? (Snap ik)
Wat zit ik ineens om half tien weer in het donker in mn woonkamer. Waar is mn lange lichte avond ![]()