Wat je even kwijt wil #71

Haha het Oranje hockeyteam (heren en dames) komen kennelijk in mijn gym trainen de komende week. Even een foto opgezocht van het huidige team… :stuck_out_tongue_winking_eye: Ik heb alvast aan mijn vriend doorgegeven wanneer ik ga sporten :rofl:

6 likes

Ik was bij hotelovernachting wat dingen vergeten, maar ze hebben het gewoon nagezonden. :pray:
Het stonk wel heel erg, want het was oa een gebruikte sportbh hahaha :joy:, ze hadden het wel geurdicht ingepakt gelukkig.

16 likes

Ik ben de hele dag zenuwachtig bereikbaar geweest voor een belafspraak die vandaag ergens tussen 9 en 5 is gepland. Zie ik net dat ik het verkeerd onthouden had en dat die afspraak mórgen pas is :sob:

2 likes

Haha shitttt, nou misschien scheelt het wat dat de zenuwenpot al een stuk leger is door vandaag!

1 like

Ik ben al iets meer dan een maand door Italië aan het rondtrekken en pfffff ik mis het nu al en ik ben nog niet eens terug in Nederland :sob::sob: heerlijk uit m’n koffer leven, iedere dag zon, en ik vind het dus heerlijk om af en toe Nederlanders tegen te komen. hahaha vanmiddag bij een b&b, bij aankomst was er helemaal niemand, geen eigenaar. Lag er een echtpaar (gasten) aan het zwembad dus ik vroeg hey heeft iemand de eigenaar gezien, zegt die vrouw: Ja dat ben ik meissie. Kapot droog. Ja sorry dat is echt mn humor ik ging helemaal stuk

23 likes

Zag net weer het voorstukje van met het mes op tafel en ik kan niet niet hieraan denken, i love the Nederlandse publieke omroep :sparkling_heart:

7 likes