Wat je even kwijt wil #71

Oooh ik heb dit sinds het laatste jaar ook! Alleen droom ik regelmatig over hem :sweat_smile:

4 likes

Zou hier folie op die tafel liggen? Iykyk

26 likes

Yep, je ziet het bij die hoek onderin dat er iets onder ligt

7 likes

Ooo vreselijk! Veel te vol en al dat gesmeer straks bleh

3 likes

Hoe kun je je nou ergeren aan een te volle borrelplank. :exploding_head:

6 likes

Dit is esthetisch vast heel mooi, maar eigenlijk is het net zo’n borrelschaal die vroeger rondging op een kringverjaardag.

Natte en droge dingen raken elkaar aan, als mensen iets pakken raken ze ook met hun vingers de dingen die ze niet gaan eten aan. Als je één van de dips gebruikt druipt dat over andere dingen heen, je weet gewoon dat die dekseltjes van die minipotjes een plakzooi gaan worden en alles ligt lekker buiten binnen 2 uur ranzig te worden.

Snap niet dat iemand hiervoor zou kiezen.

30 likes

En iedereen hangt zo over die tafel heen. :nauseated_face:

3 likes

volgens mij is het een deur

1 like

Dit is geen borrelplank, dit is een buffet.

Ja en al dat vlees tegen brood/kaas/fruit aan, echt smerig. Die smaak of geur van dat vlees trekt daar dan in, vooral bij brood of kaas.

8 likes

Ik had in tijden weer eens een soort familiedag, maar vond het echt vermoeiend om steeds te moeten vertellen dat ik nog steeds geen partner heb, of een huis en inmiddels al weer drie banen verder ben en alweer aan het solliciteren ben. Ik ben maar snel over gegaan op wijn en “gevlucht” naar de kids hoek, want die stelde geen moeilijke persoonlijke vragen :joy:

20 likes

Ik ken dat vlucht gedrag, ik vlucht dan alleen altijd naar huisdieren :joy:

5 likes

De kidshoek lijkt me sowieso leuker!!!

4 likes

Ik ben altijd heel druk met overal “helpen” en mensen van drinken voorzien enzo :grin:

2 likes

Ik kijk tv en via comedy central kijk ik friends terug en ik ben helemaal verbaasd hoeveel afleveringen ik herken. En zo goed is het niet eens en de helft van de tijd kunnen de trappen ook echt niet meer of is het niet eens grappig.

2 likes

Die rol deed mijn zus al te goed :joy:

1 like

“Foto’s bewerken” op Facebook is echt mijn favo pagina, die verzoeken die mensen daar plaatsen en dan de reacties en vaak lelijk bewerkte foto’s daarop, echt smullen :skull:

30 likes

Ja en ‘Wat knap dat je dat kunt!’ Terwijl de helft gewoon met chatgpt gedaan is

3 likes

Ja fantastisch. Je hebt ook nog ‘photoshop request’ geloof ik. Die krijg ik ook de hele tijd voorgesteld

6 likes

Photoshop request komt bij mij steeds voorbij en love de comments :joy: vooral bij de AI bewerkingen waar de mensen niet eens meer op het origineel lijken en dan allemaal mensen oooh wat knap hoe doe je dat? :laughing: