En iedereen hangt zo over die tafel heen. ![]()
volgens mij is het een deur
Ja en al dat vlees tegen brood/kaas/fruit aan, echt smerig. Die smaak of geur van dat vlees trekt daar dan in, vooral bij brood of kaas.
Ik had in tijden weer eens een soort familiedag, maar vond het echt vermoeiend om steeds te moeten vertellen dat ik nog steeds geen partner heb, of een huis en inmiddels al weer drie banen verder ben en alweer aan het solliciteren ben. Ik ben maar snel over gegaan op wijn en “gevlucht” naar de kids hoek, want die stelde geen moeilijke persoonlijke vragen ![]()
Ik ken dat vlucht gedrag, ik vlucht dan alleen altijd naar huisdieren ![]()
De kidshoek lijkt me sowieso leuker!!!
Ik ben altijd heel druk met overal “helpen” en mensen van drinken voorzien enzo ![]()
Ik kijk tv en via comedy central kijk ik friends terug en ik ben helemaal verbaasd hoeveel afleveringen ik herken. En zo goed is het niet eens en de helft van de tijd kunnen de trappen ook echt niet meer of is het niet eens grappig.
Die rol deed mijn zus al te goed ![]()
“Foto’s bewerken” op Facebook is echt mijn favo pagina, die verzoeken die mensen daar plaatsen en dan de reacties en vaak lelijk bewerkte foto’s daarop, echt smullen ![]()
Ja en ‘Wat knap dat je dat kunt!’ Terwijl de helft gewoon met chatgpt gedaan is
Ja fantastisch. Je hebt ook nog ‘photoshop request’ geloof ik. Die krijg ik ook de hele tijd voorgesteld
Photoshop request komt bij mij steeds voorbij en love de comments 
 vooral bij de AI bewerkingen waar de mensen niet eens meer op het origineel lijken en dan allemaal mensen oooh wat knap hoe doe je dat? ![]()
Haha het Oranje hockeyteam (heren en dames) komen kennelijk in mijn gym trainen de komende week. Even een foto opgezocht van het huidige team… 
 Ik heb alvast aan mijn vriend doorgegeven wanneer ik ga sporten ![]()
Ik was bij hotelovernachting wat dingen vergeten, maar ze hebben het gewoon nagezonden. ![]()
Het stonk wel heel erg, want het was oa een gebruikte sportbh hahaha 
, ze hadden het wel geurdicht ingepakt gelukkig.
Ik ben de hele dag zenuwachtig bereikbaar geweest voor een belafspraak die vandaag ergens tussen 9 en 5 is gepland. Zie ik net dat ik het verkeerd onthouden had en dat die afspraak mórgen pas is ![]()
Haha shitttt, nou misschien scheelt het wat dat de zenuwenpot al een stuk leger is door vandaag!
Ik ben al iets meer dan een maand door Italië aan het rondtrekken en pfffff ik mis het nu al en ik ben nog niet eens terug in Nederland ![]()
 heerlijk uit m’n koffer leven, iedere dag zon, en ik vind het dus heerlijk om af en toe Nederlanders tegen te komen. hahaha vanmiddag bij een b&b, bij aankomst was er helemaal niemand, geen eigenaar. Lag er een echtpaar (gasten) aan het zwembad dus ik vroeg hey heeft iemand de eigenaar gezien, zegt die vrouw: Ja dat ben ik meissie. Kapot droog. Ja sorry dat is echt mn humor ik ging helemaal stuk
Zag net weer het voorstukje van met het mes op tafel en ik kan niet niet hieraan denken, i love the Nederlandse publieke omroep ![]()
Ik zei op werk dat ik iets had gelezen over dat Trump een Nobelprijs voor vrede wil en zich daarom met al die oorlogen bemoeit, en hoe dom ik dat vond. Toen zei een collega dat ze zich dat wel voor kon stellen want “hij is ook wel echt tegen oorlog.”
Dus toen flapte ik eruit dat ik toch hoopte dat niemand zo gek was om die verkrachter een prijs te geven. Misschien niet netjes, ik weet natuurlijk ook niet wat er allemaal echt gebeurd is, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij nooit iemand seksueel misbruikt heeft. En zij reageerde daarop dat al die vrouwen het heus wel wilden omdat hij zo rijk is… ![]()