ja true, je hebt gelijk.
Dan zou ik idd zeggen ‘nee, heb ik voor betaald’. Indien nodig haal ik mijn innerlijke Karen naar boven maar dat zal vast niet nodig zijn. En anders vind ik ook dat er een rol is weggelegd voor het personeel als een persoon bijv. het niet van mij zou aannemen.
(Loooove je profielfoto
)
Huh hoezo? Het is toch geen free seating, dus zou me echt niet raar voelen om te zeggen, sorry deze stoel is bezet.
Welke weirdo wil er sowieso in het midden zitten.
Moet altijd denken aan de (horror) film ‘See no evil’ als mensen niet durven te zeggen wat ze willen/opkomen voor zichzelf/in sommige gevallen zelfs een (betaalde) stoel (of whatever) opgeven voor een brutaal iemand.
Kleine spoiler: film eindigt niet goed voor de makke mensen die geen nee durven zeggen.
Chips uit een klein zakje ipv een normale is zoooveel lekkerder
Bij mij is de middelste nog steeds vrij en vlieg ook morgen terug. Vrees alleen dat die nog wel toegewezen wordt aan iemand haha.
Keek net heel boos naar iemand die in de volle zon fietste met haar hond ernaast.
Ze stapte af en liep verder.
Ben niet niet gewend, als ik iemand hierop aanspreek word ik normaal voor van alles en nog wat uitgemaakt😅
Wat goed!!! Ik twijfel altijd zo of ik er iets van zal zeggen of niet.
Had echt een zware (en bloedhete) werkdag maar toen bedacht ik me dat het al dinsdag is🤩 en dus bijna woensdag en dus eigenlijk bijna weekend
Ik heb weleens gehad dat een man (natuurlijk) daar ging zitten. Heb toen ook wel gezegd van joh, wil je niet liever eentje opschuiven, dan hebben we allebei meer ruimte. Dat ie dat zelf niet kon bedenken is me een raadsel maar ![]()
Heel goed van je!
Ik snap niet dat er nog hondeneigenaren zijn die dit nog doen met deze temperaturen. Maar elke zomer zien we weer meerdere honden in de spoedzorg met oververhitting agv overmatige inspanning bij hitte of ‘even in de auto gelaten’.
En een deel daarvan redt het gewoon ook niet.
Ik zit in een bizar algoritme op youtube waar ik bijna elke dag een hele rare, random korte video voorgeschoteld krijg. Deze vandaag: https://www.youtube.com/watch?v=IwLSrNu1ppI&list=RDIwLSrNu1ppI&start_radio=1
Nou is deze eigenlijk nog best normaal haha maar ik heb echt de raarste shit gezien. Heeft iemand dit ook of is dit gewoon een standaard Youtube ding? ![]()
Blijven doen, hoor. Ik was me ooit totaal onbewust van dat dit niet zomaar kan en ben er pas bij gaan nadenken (en dus mee gestopt) door iemand die me er op een redelijke manier op aansprak.
En je haar is toch altijd fluffier en schoner. Geen idee hoe ze dat voor elkaar krijgen
Ja! Snap het ook nooit! Kan ook altijd langer tot mijn volgende wasbeurt.
Bij mij wordt het net altijd sneller vet, ik denk door de stylingproducten die ze erin doen. Maar dat is wellicht omdat ik thuis bijna niks gebruik en dus niks gewoon ben
Wooow wat the helly het regent ineens pijpenstelen
Haha ik zie op buienradar echt een super kleine rode vlek, die moet precies langs jou zijn gegaan dan.
Definitie van lokale bui ![]()
Ik heb echt een hele leuke vakantie gehad maar kijk er ook wel naar uit om weer in mijn eigen bed te slapen en mijn vrienden + fam weer te zien ![]()