Wat je even kwijt wil #72

Had echt een zware (en bloedhete) werkdag maar toen bedacht ik me dat het al dinsdag is🤩 en dus bijna woensdag en dus eigenlijk bijna weekend

12 likes

Ik heb weleens gehad dat een man (natuurlijk) daar ging zitten. Heb toen ook wel gezegd van joh, wil je niet liever eentje opschuiven, dan hebben we allebei meer ruimte. Dat ie dat zelf niet kon bedenken is me een raadsel maar :person_shrugging:

2 likes

Heel goed van je!

Ik snap niet dat er nog hondeneigenaren zijn die dit nog doen met deze temperaturen. Maar elke zomer zien we weer meerdere honden in de spoedzorg met oververhitting agv overmatige inspanning bij hitte of ā€˜even in de auto gelaten’.

En een deel daarvan redt het gewoon ook niet.

4 likes

Ik zit in een bizar algoritme op youtube waar ik bijna elke dag een hele rare, random korte video voorgeschoteld krijg. Deze vandaag: https://www.youtube.com/watch?v=IwLSrNu1ppI&list=RDIwLSrNu1ppI&start_radio=1

Nou is deze eigenlijk nog best normaal haha maar ik heb echt de raarste shit gezien. Heeft iemand dit ook of is dit gewoon een standaard Youtube ding? :laughing:

1 like

Blijven doen, hoor. Ik was me ooit totaal onbewust van dat dit niet zomaar kan en ben er pas bij gaan nadenken (en dus mee gestopt) door iemand die me er op een redelijke manier op aansprak.

3 likes

En je haar is toch altijd fluffier en schoner. Geen idee hoe ze dat voor elkaar krijgen

7 likes

Ja! Snap het ook nooit! Kan ook altijd langer tot mijn volgende wasbeurt.

5 likes

Bij mij wordt het net altijd sneller vet, ik denk door de stylingproducten die ze erin doen. Maar dat is wellicht omdat ik thuis bijna niks gebruik en dus niks gewoon ben

2 likes

Wooow wat the helly het regent ineens pijpenstelen

2 likes

Haha ik zie op buienradar echt een super kleine rode vlek, die moet precies langs jou zijn gegaan dan.

4 likes

Definitie van lokale bui :grimacing:

3 likes

Ik heb echt een hele leuke vakantie gehad maar kijk er ook wel naar uit om weer in mijn eigen bed te slapen en mijn vrienden + fam weer te zien :pleading_face:

2 likes

Wow dat was random. Ik werd toch benieuwd hoe het afliep :laughing:

Net bij de carwash, had ik eerst al mot met 2 mannen die dachten dat ze konden voordringen, toen stond ik gewoon mn ding te doen en komt er ineens uit een andere box een oudere man aangelopen en die pakt zo die die slang uit mn handen en gaat me even vertellen hoe ik mn auto moet wassen. Uiteraard gezegd dat ik er niet van gediend ben, maar wtf?!

Slang vervolgens op hem gericht?

9 likes

Had ik eigenlijk moeten doen, haha

3 likes

Gebruik van maken! Be my guest zou ik zeggen :nail_care:

5 likes

Ik was al bijna klaar en het was ook de toon. Als hij gewoon gevraagd had van joh mag ik een tip geven, dan helemaal prima! Alleen nu trok ie echt dat ding uit mn handen en begon de mansplainen, dan ben ik gewoon heel snel klaar met je.

4 likes

Ben vandaag bij thermen berendonck geweest en ben natuurlijk weer vet verbrand. Paar keer ingesmeerd vandaag maar blijkbaar niet genoeg

1 like

Nou, dit was me het avondje wel.
Ik heb op woensdagavond een houtbewerking cursus en om half 9 was er even pauze. Dus ik kijk op m’n telefoon, 6 gemiste oproepen van m’n vriend en 8 berichten.
De dronken lui waar wij dagelijks last van hebben, hebben hun kamp opgezet op de parkeerplaats van een sportschool. Die sportschool kan ik vanuit m’n raam zien en ik heb die lui ook hun kamp zien opzetten. Ik heb een melding gemaakt bij de gemeente en politie, maar daar is niks mee gedaan.
Dus wat er gebeurd is, de sportschool bleef ze wegsturen en de politie bellen. Nu was dat weer gebeurd vanavond en hebben die lui uit wraak de fietsenstalling van de sportschool in de fik gezet. Daarbij is ook een auto in vlammen opgegaan.
Maar omdat m’n vriend dacht dat het leegstaande gebouw tegenover ons, want daar achter is die parkeerplaats, in de fik stond, was hij helemaal in paniek ivm de katten. Hij kon vlammen boven het gebouw uit zien komen, de hele straat stond blauw en er waren meerdere brandweerwagens. Gelukkig was het niet zo ernstig.
Ik ben wel ā€˜blij’ om te weten dat de sportschool ook meerdere keren geklaagd heeft om die lui. En hopelijk blijven ze voorlopig weg, want helaas heeft de politie ze laten gaan…

Edit.
De huiskamer ruikt echt naar verbrande auto, bah :’)

2 likes