Wat je even kwijt wil #72

Ik had geen moker volle Americano moeten drinken om half 9, heb al uren plafonddienst lol :sob:

3 likes

De mieren invasie is hier ook begonnen. Zondag zag ik er 1, nu lopen er al een stuk of 5 over mijn aanrecht. Ik zie ze nog niet op de vloer ofzo maar weet zeker dat ze met meer komen/zijn :laughing:

Er zat een vogelnest in m’n tuin en de vogels zijn gisteren uitgevlogen, ik hoor en zie ze in de bomen zitten. En er zijn hier NOOIT meeuwen en nu ineens wel, ik hoop echt dat ze zo weer oprotten want ik heb stress dat ze die babyvogels gaan opeten. :weary:

1 like

Ik ben op relax/zon vakantie en ze hebben bij het hotel vrijwel alleen maar houten bedden met een ligkussen erin. Ik wil nooit meer plastic bedjes.

1 like

Ik kreeg net bij het inchecken de optie de middelste stoel als ā€˜extra seat’ te boeken zodat die vrij blijft. Nu al zin in morgen :rofl:. Moet alleen direct aan alle horrortiktoks denken waarbij mensen daar dan toch ineens gaan zitten of weet ik het. Beter proberen ze het niet :nail_care:. Degene aan de andere kant moet dat ook vast chill vinden lijkt me (maar ik heb betaald dus it’s ā€˜mine’ 🄹)

5 likes

O heerlijk! Ik dacht dat alle tiktok verhalen van mensen die wilden ruilen enzo meevielen, tot op mn vorige vlucht er echt de een na de ander wilde ruilen. Ik had 2 stoelen naast elkaar geboekt (ik ben beetje bang om te vliegen, dus wil dan gewoon bij elkaar zitten) dus niet eens speciaal een lege stoel. Ben benieuwd hoe de reacties bij jou zijn haha

2 likes

Je haar wassen bij de kapper is denk ik een van de fijnste dingen die er zijn. Nergens anders ben ik zo zen voor 5 minuten.

14 likes

Vind zo’n geruil zo’n bullshit. Doe dan niet zo gierig en betaal gewoon voor plekken naast elkaar, net zoals jij hebt gedaan.

Gok iig dat mijn vlucht echt niet vol is aangezien dit een optie was. Was het op de heenweg namelijk niet. Ik ga het zien, komt vast goed :tipping_hand_woman:

7 likes

Nou kaneel, azijn en munt helpen heb ik ondervonden!

4 likes

Ja ik snap dat het stom is om ervoor te betalen, maar dat is nou eenmaal zo.
Lekker! Heb je een lange vlucht? Geniet van de ruimte haha

1 like

3,5 uur maar dus stelt haast niks voor. Maar meer ruimte is meer beter :grimacing:. Thanks!

1 like

En wat nou als iemand vraag of hij daar mag zitten? Zeg je dan nee, deze stoel heb ik geboekt?
Ik zou dat zelf wel spannend vinden ofzo… :sweat_smile:

1 like

Ja dan zeg je dat. Is toch niet spannend?

@mikselke Ik heb het ook ooit gedaan naar Rome en dat ging helemaal prima! Was heel fijn ook, zeker als je alleen vliegt.

16 likes

ja true, je hebt gelijk.

3 likes

Dan zou ik idd zeggen ā€˜nee, heb ik voor betaald’. Indien nodig haal ik mijn innerlijke Karen naar boven maar dat zal vast niet nodig zijn. En anders vind ik ook dat er een rol is weggelegd voor het personeel als een persoon bijv. het niet van mij zou aannemen.

(Loooove je profielfoto :heart_eyes:)

3 likes

Huh hoezo? Het is toch geen free seating, dus zou me echt niet raar voelen om te zeggen, sorry deze stoel is bezet.

Welke weirdo wil er sowieso in het midden zitten.

8 likes

Moet altijd denken aan de (horror) film ā€˜See no evil’ als mensen niet durven te zeggen wat ze willen/opkomen voor zichzelf/in sommige gevallen zelfs een (betaalde) stoel (of whatever) opgeven voor een brutaal iemand.

Kleine spoiler: film eindigt niet goed voor de makke mensen die geen nee durven zeggen.

5 likes

Chips uit een klein zakje ipv een normale is zoooveel lekkerder

8 likes

Bij mij is de middelste nog steeds vrij en vlieg ook morgen terug. Vrees alleen dat die nog wel toegewezen wordt aan iemand haha.

1 like

Keek net heel boos naar iemand die in de volle zon fietste met haar hond ernaast.
Ze stapte af en liep verder.
Ben niet niet gewend, als ik iemand hierop aanspreek word ik normaal voor van alles en nog wat uitgemaaktšŸ˜…

12 likes