Feli!!!
Ik ben jarig en in een technoclub in Berlijn. In mn eentje. En ik vind mezelf zo cool nu haha
Gefeliciteerd ![]()
![]()
![]()
Van harte gefeliciteerd!! Hopelijk ga je een hele fijne verjaardag hebben.
Gefeliciteerd! Hoe was het in de club?
REGEN
omg zo knus ![]()
Ik had even zieke error want ik zag zojuist @Enthusiasm klagen over het weer in een ander topic. En in de snelligheid had ik niet door dat jullie avatars compleet anders zijn
Ik voelde me best eenzaam dus ben na 2,5 uur terug naar het hostel gegaan, maar ik wil zeker een keer terug als ik met iemand ben want het was wel een supercoole plek en de muziek was ook gaaf!
Hahahahaha ![]()
zij is mn oma
Ik vind het wel echt zo goed dat je dit gewoon doet. Jammer dat het dit keer geen succes was maar wat een manier van je verjaardag te beginnen!
Jaa al met al vind ik het wel een succes hoor want ik doe het wel gewoon allemaal lekker in mn eentje en die gevoelens horen er gewoon bij! Thanks voor je lieve woorden ![]()
Aah wat heerlijk, welke club was je naartoe? Gefeliciteerd!
Sisyphos! En ik ben naar Kitkat en Insomnia geweest. Die laatste was echt ![]()
maar dat is voor een ander topic haha
Ja toch supergaaf dat je het hebt gedaan! Ik moet zeggen, ik ben zelf ook weleens met een vriendin in zoβn technobunker in berlijn geweest maar uiteindelijk sta je toch vooral in je eigen zone te raven dus had ook prima in mβn eentje gekund
Hahaha ik ben daar een keer geweigerd met een vriendin
uren staan wachten voor niets, wss omdat we zwart aan hadden? en gefeliciteerd!!
Ja ik had denk ik ook wel geluk, ik was om 22:15 op zondagavond. Het is al een afknapper als je zegt dat je Engels bent en ook als je er nog nooit bent geweest, maar ik denk dat ik gewoon door mocht lopen omdat ik alleen was en vrij vroeg. Toen ik op de nachtbus stond te wachten, zag ik echt de ene na de andere baddie geweigerd worden dus je weet het maar nooit
Aaaa Sisyphos is echt zo leuk! Vond het zo fijn dat je daar ook gewoon lekker buiten kon hangen en wat eten enzo. Heb ooit zonder moeite 24u doorgebracht daar (toen ik nog een coole ravegirl was). Heel cool om daar je verjaardag in te luiden ![]()
Kitkat ben ik een keertje geweigerd omdat mijn vriend een sportbroekje aan had, lol. Wisten niet dat dat niet mocht. Het was wel op een druk moment, dus misschien vonden ze ons gewoon niet hot genoeg. Was je daar ook in je eentje naartoe?
Nou 2,5 uur is toch ook nog gewoon super lang hoor! Hopelijk heb je een fijne dag vandaag, ondanks alles (las je berichtje in rouwtopic)! Gefeliciteerd π©·π©·π©·π©·
Ja, ik vond het alleen wel jammer dat ik dus niet echt iemand had om mee te hangen. Maar hopelijk een volgende keer! Kitkat was ik met meiden van het hostel, was wel heel leuk ook, mn tweede keer al!
TIL dat nachtclubs een dresscode hebben en dat je op basis van je kleding geweigerd kan worden
(ben nog nooit in een nachtclub geweest).
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag lieve @Luzarl , ik hoop dat je een fijne tijd hebt in Berlijn. π©·