Voor fietsen in Antwerpen heb je een sterkte bekkenbodem nodig. De fietspaden in NL heb ik echt ondergewaardeerd altijd.
Als je de stad een beetje kent weet je wat je moet vermijden en welke wegen je juist wel moet nemen.
Collega geeft me een zak chips ![]()
Het is salt and vinegar ![]()
Dat is mijn lievelings!!
Ik moet echt lachen om de 2 kampen qua weervoorkeuren op dit forum
Maar het is zo plotseling!
Ik wilde iets bestellen op de website van H&M Home. Uitverkocht. Oké, dan zoek ik een alternatief. Ook uitverkocht… ik klik op random items in de webshop en alles staat op niet beschikbaar?!
ahh m’n lievelingsserie van vroeger is sinds kort weer te kijken. Moest net gewoon huilen bij het kijken, maakte me zo sentimenteel haha
Ben in Berlijn haha maar thanks voor de tip anyway!
Oeh ik kom net terug, veel plezier!
Ja en een verschil van bijna 20 graden ![]()
![]()
omg dit was echt mijn favo ook vroeger ik ga dit lekker terugkijken en zwelgen in heimwee ![]()
edit: omg in de eerste scene zie ik gelijk mijn vorige straat terug op de achtergrond
![]()
Ik ben net mijn oude babyfoto’s aan het bekijken en schrik weer een beetje dat m’n vader na de scheiding overal mijn moeder heeft afgeknipt. En ondanks dat onze band niet goed (en traumatisch) was, vind ik het toch wel kut nog steeds. Weet al jaren dat hij dit heeft gedaan.
Maar wat wel mooi is is dat mijn dochter echt mijn evenbeeld is, ik zie een foto en moest echt ff kijken dat zij dst niet is maar ik ![]()
Via een TikTok kom ik ineens weer op Immorales en ik stond net 20 minuten op billen trillen op repeat te dansen en ik kon alles nog woord voor woord mee zingen.
Belangrijke informatie die ik moet onthouden vergeet ik, liedjes die ik al 10 jaar niet meer heb gehoord 100% score ![]()
Hahahah goattt, thanx voor deze trip down memory lane. Lekker danseeennn lekker sjansennn
Ik kwam vanochtend 11 uur aan op vakantie en check net (1:20) aangeschoten pas in, in mijn hostel na een free walking tour dat overging in samen eten, samen guinnes drinken en samen de hele avond dansen met mijn nieuwe bestie in een gay club met drag performamce ![]()
Ik denk oprecht dat ik de Sophia Mae tan blusher nog op m’n sterfbed kan gebruiken over 50 jaar, er zit zo veel in en je hebt amper iets nodig.
Deze staat op mijn wishlist! Ik zag dat ze met een skintint komt, moet ik ook hebben ![]()
![]()
vind alles zo fijn!
Jaaa ik was vergeten hoe lekker dit nummer is! Veel dans plezier er mee ![]()
Ik heb vrij genomen voor een dagje me-time en shoppen ☔️ het zal in ieder geval niet druk zijn in de stad…