Wat je even kwijt wil #72

Thnx, ook @Malija. :purple_heart:

Ik ervaar heel veel spanning, constant, het hoeft maar over het werk te gaan en bam paniekaanvallen, dus ben al blij dat m’n man zo met me meegaat want we moeten ook nog eens een uur rijden :weary:

Ja het voelt ook een beetje zoals een examen. Ik hoop dat de bedrijfsarts zich ingelezen heeft en ook weet dat er een ziekteverzuim van dik 25% nu is.

4 likes

Ik denk dat je ervan uit moet gaan dat de bedrijfsarts nergens vanuit wil gaan, en helemaal bij 0 begint.

Laatst had ik een gesprek en er werd gevraagd naar hoe ik uit elkaar was gegaan met mijn werkgever en of er een conflict was en ik dacht nee nee nee dit speelt helemaal niet. Zij legde toen uit dat er tegenwoordig zoveel werkgerelateerd verzuim is dat ze er eerst voor alle zekerheid naar vragen.

5 likes

Ik heb zo verschrikkelijk slecht geslapen vannacht dat ik half in paniek op werk zit. Ik weet werkelijk niet hoe ik deze dag ga overleven. Ben er helemaal misselijk van

3 likes

Even iets zouts of zoets eten? Succes het eordt vanzelf 17 uur denk ik altijd op dat soort momenten

@GEEZ succes 🩷

3 likes

Je kan het! Fijn dat je man mee is.

3 likes

Ja ik ga na de lunch even zo iets halen en probeer wat afleiding te zoeken. Deze dag gaat ooit voorbij inderdaad!

4 likes

Meld je gewoon lekker ziek en kruip in bed. Morgen weer een dag.

5 likes

Mijn haat voor de tijd die het kost om vanuit het stationsplein om in de trein te zitten met de fiets en stalling en trappen en poortjes en mensen wordt met de dag groter.

3 likes

Slim, of ff buiten rondje wandelen als dat kan met je werk. En als het lukt misschien iets eerder stoppen/naar huis gaan (als je een baan hebt waarbij dst kan)

1 like

Naar de edelhertbrons gekeken tot de boswachter me wegstuurde ivm zonsondergang, en ik zag ook nog een vos.
Morgen weer :smiling_face_with_three_hearts:

25 likes

Ik was gisteren in het bos en toen moest ik aan jou denken :smiling_face_with_three_hearts: helaas geen dieren gezien(alleen vogeltjes)

2 likes

Iemand vroeg vandaag, omdat ik met 5 kinderen in de leeftijd 1-4 was, of ze alle 5 van mij waren 🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠

Mijn look matcht echt niet met m’n visie van mezelf denk ik, was best wel beledigd.

Edit: wacht ik lieg het waren er 4 waarom typ ik 5 maar alsnog.

8 likes

4 zou voor mij echt voelen als 24 denk ik

6 likes

Bij meer dan drie kinderen maakt aantal niet meer uit.

4 likes

Hoe is het gegaan?

Ik had hier laatst verteld dat ik een vervelend conflict had met m’n verhuurder over schade en dat ik een zaak had geopend bij de huurcommissie. En ik heb 'm gewonnen! Met dank aan @pineapple die me nog even wat extra tips en moed had ingesproken :hugs:

De verhuurder was helemaal ingedimd en gaf tijdens de zitting toe dat het anders had gemoeten. De schade in huis is ook al heel netjes hersteld afgelopen week en zelfs met extra isolatie. Ik krijg nu ook heel veel huur terug. Echt fijn, want ik heb soms moeite met doorzetten als iemand tegengas geeft en dat gaven ze in eerste instantie behoorlijk. Hopelijk geen vervelende gevolgen verder, maar dat zien we dan wel weer.

104 likes

Ik was net op Utrecht Centraal en keek even door de passage heen en zag toen iemand in een rolstoel die een epileptische aanval leek te hebben. Gelukkig stonden er al wat mensen om heen en kon ik iemand van de NS aanspreken die er gelijk naartoe rende, maar ik voelde mij best vervelend want ik moest direct weer doorlopen om mijn trein te halen. En waarom zie ja altijd 600 agenten op Utrecht Centraal lopen behalve als je ze echt nodig hebt.

3 likes

Goed gedaan!! En heel fijn van de huur :star_struck::moneybag:

1 like

De nieuwe reclame van de Kruidvat dat ze allemaal op elkaar lijken vind ik echt leuk :grinning:

1 like

Dankje voor je bemoedigende woorden he :heart:

2 likes