Wat je even kwijt wil #72

Same! Heb toevallig gisteren opgezocht wanneer de bekende kraam uit mijn stad opent omdat ik zo’n zin had ik een oliebol al

3 likes

Vraag me alleen nu wel ineens af hoe duur die krengen dit jaar zijn. :’)

3 likes

Ik ben met mn vader op vakantie en natuurlijk ben ik dankbaar dat het kan enzo maar het is zo vermoeiend. Ik moet alles tien keer uitleggen, in en uitchecken in het ov is blijkbaar heel lastig, vliegen en reizen uberhaupt is al een lastige taak. Ik maak me soms wel druk, hij is nog maar 60 en dan nu al zo hulpeloos zeg…

15 likes

Ik moest net ergens langs met mijn fiets aan de hand. Stond er een stomme boomervent in de weg (disclaimer: er was meer dan genoeg ruimte voor hem om aan de kant te gaan).

Wil hij niet aan de kant gaan en vind dat ik maar lekker om moet lopen (was duidelijk onhandig want fiets). Ik zeggen joh ik wil er gewoon even langs dit is handiger. Noemt hij me “trutje” :sob:

Ik haaaaaaaaat boomermannen ugh ugh bah

Wat bezielt je om zo kut te doen zeg gatver. Ik noemde hem een eikel en dat hij niet goed in zijn hoofd is maar ohhhhhh ik ben nog steeds pissig en m’n hoofd maakt overuren met wat ik nog meer had kunnen zeggen

2 likes

Ik kwam er vandaag achter dat echt heel veel marmer in kerken gewoon geschilderd hout is.

voorbeeld

Al dat marmer is dus gewoon een constructie van hout en leeg van binnen.

3 likes

Waarom zit ik te janken???

34 likes

Twee hele fucking euro’s hier laatst met de kermis.

1 like

Ik herken dit echt heel erg. Het is alsof je met een kind op stap bent (maar dan eentje die het nooit meer zelf gaat leren) en doodvermoeiend.

5 likes

Wtf :sob:

1 like

Krijg al het hele weekend een foutmelding bij de egeltelling :sob::sob:

3 likes

Ik ook, maar dan met mijn moeder. Doe het dus ook niet meer, hoogstens een nachtje. Want ik erger me kapot maar dat vind ik dan weer lelijk van mezelf.

2 likes

Ja dat zeg ik ook telkens tegen mn vriendinnen idd zo voelt het echt. Zo raar dat hij ons vroeger mee nam op vakantie en dat hij nu nieteens weet hoe boarden werkt…

1 like

Ik heb best een fijn weekend gehad en lig nu lekker rozig in bed! En geen sunday scaries want morgen ook nog vrij. :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Ik vond deze post (en al jouw posts erna over de egel) zo leuk en nu heb ik ontdekt dat ik ook een egel in mijn tuin heb! Ik hoorde het al vaker ergens ritselen en ik dacht steeds dat het een muis was maar volgens mij was het al die tijd deze egel :heart_eyes:
Morgen ben ik vrij dus dan ga ik ook een plekje voor hem maken.

6 likes

Ahh wat vervelend. En verdrietig ook ergens? En daarna vond ik mezelf weer ondankbaar en vervelend dat ik er niet voor haar echt kon zijn omdat mn irritatie te groot was. Ben met mijn moeder twee keer op vakantie ben geweest na het overlijden van mijn vader omdat ze het niet alleen durfde. Maar uiteindelijk eerlijk gezegd dat vliegen met haar mij teveel stress geeft. Enige was wel dat ik met mijn autisme eens de meest relaxte was van het reisgezelschap en dat was heel verontrustend. Hoop dat je er alsnog van kan genieten!

1 like

Ja, ik weet het niet echt, ik weet ook dat dit niet helemaal zijn ding is en dat hij liever gewoon naar een vakantiepark in Duitsland rijdt en dat is ook helemaal prima, maar ik maak me soms wel een beetje zorgen. Lijkt me ook wel lastig zeg voor jou, vooral ook omdat je het misschien wel leuk vindt, maar het gewoon niet gaat?

2 likes

Zo leuk! Ik heb weer wat voer buitengezet en Dolly (Harry zijn kleine zusje, of misschien wel kind??) kwam er meteen aan :smile:

2 likes

Ik moet morgen naar de bedrijfsarts, zit ziek thuis en kan er gewoon niet van slapen. Ik ben gewoon een beetje zenuwachtig ofz pff.

13 likes

Heel veel succes! Zou dit ook tegen de bedrijfsarts zeggen, zegt namelijk wel wat over hoe hoog de spanning bij je opgelopen is.

2 likes

Oh, dat snap ik wel @GEEZ ! Voor mij voelde het destijds als een soort van test/examen of ik wel echt ziek was. Sterkte en succes!!

Ik baal. Ik heb vrijdag nieuwe schoenen gekocht, in een fysieke winkel, en nu zijn ze dik in de korting :sleepy:.

2 likes