Wat je even kwijt wil #72

Ohhh je bent zeker niet de enige, dit zijn echt de situaties waar ik al dagen buikpijn van kan hebben. Het ergst vond ik altijd de kerstdiners van het werk van mn man. Ik was standaard 10 jaar jonger dan de rest en kende niemand. Waren laaaaaaaaange avonden

4 likes

Dit is waarom alcohol bestaat.

8 likes

Ik heb vandaag de perfecte zwarte blazer gekocht bij mango in de sale en het maakt me zo blij

6 likes

En anders een paar jaar afwassen ipv een nieuwe vaatwasser kopen. :joy:

1 like

Ik heb de afgelopen week alle seizoenen van The Handmaids Tale gebinged (trok me eerder nooit om aan te beginnen), maar dat was misschien een beetje teveel van het goeie :sweat_smile: Krijg midden op de dag gwn flashbacks naar scènes pfff

14 likes

Dat is ook wel een zware serie om te bingen. Als je er weer aan toe bent kan ik je zeker The Testaments aanraden!

5 likes

Haha we kunnen handen schudden :handshake: Ik heb ook alles gebinged en alsof het universum het niet genoeg vond lanceerde toen The Testaments :sob:

1 like

Ugh, ik wist dat mijn buren muizen hadden maar nooit last van gehad door mijn kat.
Nu is het zomer en komt Gerard de muis mijn huis in :disguised_face:

2 likes

Mijn kat vangt wekelijks een muis die nog leeft van buiten, komt m dan binnen brengen om mee te spelen en is zo klunzig dat ze m dan kwijt raakt :rage: dan zit ik dus gegijzeld op m’n bank :sob:

4 likes

Gaat de muis dan weer naar buiten?

2 likes

Ik weet het niet, dit gebeurt altijd ‘s avonds en dan ga ik op een gegeven moment naar bed. De enige manier waarop de muis weer naar buiten kan is als m’n kat m vangt en door t kattenluikje meeneemt. Kleine kans dus :sob:. Het is vreselijk, ik verdring het maar ik ruik ook nog steeds niks in de woonkamer (woon op 35m2).

2 likes

Verdomme, zat een paprikavlek in een wit shirt dus had Dasty vlekkerspray erop gedaan en in de wasmachine gedaan, was er niet uit gegaan dus googlede nog ff hoe ik het er uit krijg en stond er: gebruik geen azijn want dat kan de kleur fixeren. 3 keer raden wat ik altijd erbij gooi in de wasmachine ipv wasverzachter. :skull::skull:

2 likes

Je kan m ook vangen en weer vrij laten.

4 likes

Nog een dag geen treinen tussen Rotterdam en Breda. Ik word niet goed.

2 likes

Die van mij eet ze uiteindelijk helemaal op, op het scheldetje en een orgaan (volgens mij een nier ofso) na. En dan vind je dat dus ergens random :sob:

Dat is me een keer gelukt! Ik vind t ook mega zielig want t zijn bijna altijd van die kleine veldmuisjes. Ik hoop dat ik de volgende kan redden :pray:

4 likes

Je zou het shirt komende week in de zon kunnen leggen, vlekken willen nog wel eens bleken in de zon

1 like

We gaan morgen op vakantie en ga mijn kat zo missen :smiling_face_with_tear:

21 likes

Krijg de nieuwsbrief van m’n volkstuin:

🫠😂

45 likes

Mijn hemel wat een draak van een beest

2 likes